A.Tysiąc o traumie aborcji

141. Data: 2008-05-08 09:29:08

Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 09:50, tren R <t...@g...com> wrote:

> domyślasz się błędnie mistrzu.
> przy okazji - jeśli jeszcze czujesz się na siłkach - wskażesz mi
> elementy prowokacji
> tych jawnych podobno?

Tia!
W poscie ponizej adresowanym do kogos o nicku medea, tren R pisze:
...oczywiście to była jawna prowokacja :) (sic!)

J-23 Flegiel von Trop

142. Data: 2008-05-08 10:03:41

Od: "Andrzejek" <chandy7[nieto]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

: tren R pisze:
:
: > ale to jest dość ciekawa koncepcja.
: > skoro ktoś bierze odszkodowanie za urodzenie, to szkodą jest urodzenie,
: > tak?
:
: O ile mnie pamięć nie myli, szkodą jest częściowa utrata wzroku

Udowodniono związek tej częściowej utraty z porodem przez cesarskie cięcie?

Andrzejek

143. Data: 2008-05-08 10:21:08

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 10:12, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nie - to limeryk ;-).

> To też Ci się nie podoba?

> Aluzję przyjmuję mężnie na swą pierś, jednak pominę ją znaczącym
> milczeniem ;-).
>
> Ewa

Iskielka to jest prosta kobieta, ktora nie rozumie metafory
poetyckiej. W ogole ma trudnosci z rozumieniem intencji autora tekstu,
nawet prostego. Czesto przeinacza sens czyjejs wypowiedzi, lub rozumie
ja niejako obocznie. Proste sformulowania typu: nieba, chleba; lub
zupa, dupa; chwyta z trudem. Ale jak rzecz dotyczy: srania i
pierdzenia, to "kuma" w lot, bo wowczas jest na gruncie swojej siatki
pojeciowej.

J-23 Flegiel von Trop

144. Data: 2008-05-08 11:20:51

Od: Earl <e...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> O ile mnie pamięć nie myli, szkodą jest częściowa utrata wzroku - myślę,
> że Alicja T. byłaby szczęśliwa, gdyby "likwidator" tę szkodę zlikwidował
> całkowicie.

Odszkodowanie zostało przyznane z powodu braku możliwości odwołania się od
decyzji lekarskiej - reszta to jazgot katolickich oszołomów, zupełnie nie
na temat, w celu oznaczenia terytorium poprzez oplucie okolicy "miłością
bliźniego".

145. Data: 2008-05-08 12:22:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no ale jak nie prawo to...?

Szeroko pojęta edukacja.
Należę do nurtu utopistów ;-).

Ewa

146. Data: 2008-05-08 17:20:13

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to dla kobiety decyzja (o aborcji - red.). - To jest naprawdę bardzo ciężka decyzja -
podkre?liła."

> Thanks!
> Nawet go zdiagnozuję...
> ...w wersji męskiej...u ciebie ;)

Transseksualistę ze mnie robisz?

--
"Irritating? Ah, yes... one of your Earth emotions."

147. Data: 2008-05-08 18:00:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to dla kobiety decyzja (o aborcji - red.). - To jest naprawdę bardzo ciężka
decyzja - podkre?liła."

> Transseksualistę ze mnie robisz?

Skoro tak to widzisz to już nie muszę ;P

148. Data: 2008-05-08 21:19:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> Tia!
> W poscie ponizej adresowanym do kogos o nicku medea, tren R pisze:
> ...oczywiście to była jawna prowokacja :) (sic!)

kochany, popatrz sobie na godziny umieszczenia tych postów
miałem nadzieję, że domyślisz się, że kopię cię tym w twoją tłustą dupkę :))

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

149. Data: 2008-05-08 21:21:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Szeroko pojęta edukacja.
> Należę do nurtu utopistów ;-).

niestety, mam podobnie.
ale w przebłyskach realizmu, wiem, że nic tak szeroko nie edukuje
jak solidnie wymierzona sprawiedliwość :)

150. Data: 2008-05-08 21:43:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O ile mnie pamięć nie myli, szkodą jest częściowa utrata wzroku - myślę,
> że Alicja T. byłaby szczęśliwa, gdyby "likwidator" tę szkodę zlikwidował
> całkowicie.

o ile wiem, odszkodowanie było za 'konieczność urodzenia'.
ale powiem tylko tyle - o ile nie chcemy do tego mieszać prawa, to nie
mieszajmy też odszkodowania.

--

MK Ultra zbrodniczy program
Co to za podejrzana cisza?