A.Tysiąc o traumie aborcji

221. Data: 2008-05-10 06:39:15

Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:w1lnqn6uey9b$.1rkr5u6uud097$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 9 May 2008 23:32:00 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Pozwól im żyć, jak chcą. Tym, co chcą.

To niech sobie żtyją i odpowiadają na własne czyny, a nie obciążają swoimi
wyrobami tych, którzy sobie tego nie życzą... naprawdę proste... szkoda
tylko tych dzieci, jak już powiedziałem... ale emocjonalnie sznatażować też
się nie pozwolę...

> Nie wycinaj tendencyjnie.

Wycinam to, na co nie odpowiadam. tyle.

Pzdr
Paweł

222. Data: 2008-05-10 07:31:48

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w wiadomości

> Tak Ciebie czytam- czy wy, lewacy- nie możecie sobie stworzyć gdzieś
> własnego państwa

W katole już macie państwo, to wynocha do Watykanu!
Watykańczycy do Watykanu!
Won, z Ojczyzny Polaków: Polski!

ab.

223. Data: 2008-05-10 07:50:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 May 2008 09:31:48 +0200, ab.666 napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w wiadomości

> W katole już macie państwo, to wynocha do Watykanu!
> [...]

Paranoik :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

224. Data: 2008-05-10 08:08:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:
> Z bardzo prostej przyczyny... bo nie pozwolę się wykorzystywać
> cwaniakom, któryz do robienia dzieci są dobrzy, a potem liczą na
> drapane, że ktoś się zlituje... ja będę edukował a debile będą stukać
> następne... nie tędy droga. Jak nie uważałeś, jak robisz, to rób, jak
> uważasz. Dlaczego mam zdejmować z kogoś odpowiedzialność... potrafisz
> mi to wytłumaczyć?

> Polityczność poprawna na razie na to nie pozwala, ale widzę że jesteś
> za panoszeniem się wszelkiego plugastwa... jeśli nie trollujesz,
> tylko naprawdę tak myślisz, to raczej Ci już w życiu ręki nie podam...

Taka wypowiedź według mojej oceny stawia Cię w pozycji niżej od "plugastwa".
:)

michał

225. Data: 2008-05-10 08:13:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:
> [...]
> proste... szkoda tylko tych dzieci, jak już powiedziałem... ale
> emocjonalnie sznatażować też się nie pozwolę...

Dzieci Ci szkoda czy wyrobów?

michał

226. Data: 2008-05-10 08:17:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Czy nie czujesz się odpowiedzialna za to, że niedawno
> na Śląsku jakaś mutantka próbowała rozstrzaskać
> o chodnik dziecko pozostawione w wózku przed apteką?
> To była jej reakcja na niecianą ciążę i brak możliwości\
> jej przerwania.
>
> Nie?
> A powinnaś, Ty i ci wszyscy, którzy myslą tak jak Ty.
>
> A może wytlumaczysz tej kobiecie, że jej dziecko to
> ofiara jaką musiała ponieść, aby zmuszać mutantów
> do rozmnażania...
> oraz, że to o czym napisałem to zwykły "eufemizm".

Cbnet, masz jakiś problem z pisaniem pod przedpiścą?

michał

227. Data: 2008-05-10 09:17:52

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paranoik :-)

Nie "paranoik" kochana.

Zapewne, jesli interesujesz się polityką, nieraz czytałaś teksty w stylu:
- "podoba wam się komuna to wynocha na Kubę" /Koreę/

Tak doradzają lewakom prawicowe śmiecie i katole.
A im samym do łysych pał nie przyjdzie wynieść się do Watykanu?

ab.

228. Data: 2008-05-10 09:36:40

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dzieci Ci szkoda czy wyrobów?

Dziecko też w ich wypadku wyrób... gdyby potrafili myśleć, to może i dla
nich byłyby to dzieci...

Pzdr
Paweł

229. Data: 2008-05-10 09:40:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Cbnet, masz jakiś problem z pisaniem pod przedpiścą?

Zapomniał :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

230. Data: 2008-05-10 10:03:14

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 May 2008 09:50:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> Paranoik :-)

Ten który chce "lewaków" (czyt. ateistów) wysyłać do łagrów, czy _ta_ która
mu przypomniała, że klechowiercy mają już swoje państwo?

MK Ultra zbrodniczy program
Co to za podejrzana cisza?
[za] wysoka samoocena...
PILNIE TRZEBA SPRAWDZIĆ...