A co Wy z tym kasowaniem - tu wszystko jest

1. Data: 2010-05-20 13:35:29

Temat: A co Wy z tym kasowaniem - tu wszystko jest
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytajcie sobie, poczytajcie...

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/top
ics?hl=pl

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2010-05-20 13:43:17

Temat: Re: A co Wy z tym kasowaniem - tu wszystko jest
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):
> Poczytajcie sobie, poczytajcie...
>
> http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/top
ics?hl=pl

> Pozdrawiam,
> darr_d1

Ludzie korzystają z różnych serwerów, ja też na google groups wszystko
widzę i mi się na początku śmiać chciało z jego zdolności
informatycznych, bo mi pisze, że będe cenzurowany i sobie mogę pukać w
telefon w kosmos. Więc on myślał , że dużo obszedł zabezpieczeń, ale
mu się tylko wydawało.

3. Data: 2010-05-20 14:08:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
a.googlegroups.com...
> Poczytajcie sobie, poczytajcie...

Moze nie blaznij sie, co?

4. Data: 2010-05-20 14:09:46

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 16:08, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Uzytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisal w
wiadomoscinews:cd93bb2d-c49b-4a6e-92d0-2bebe9b42e15@
q23g2000vba.googlegroups.com...

> Moze nie blaznij sie, co?

Może odpierdol się, co?!

5. Data: 2010-05-20 14:12:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):

wiadomoscinews:cd93bb2d-c49b-4a6e-92d0-2bebe9b42e15@
q23g2000vba.googlegroups.com...

> Może odpierdol się, co?!
Bawisz się w oceniacza, a wątków nie czytasz.

6. Data: 2010-05-20 14:39:24

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 16:12, glob <r...@g...com> wrote:

wiadomoscinews:cd93bb2d-c49b-4a6e-92d0-2bebe9b42e15@
q23g2000vba.googlegroups.com...

> Bawisz się w oceniacza, a wątków nie czytasz.

A cóż to za chore projekcje znowu? Że co, że niby ten wielokropek na
końcu coś takiego sugeruje?

No żesz, kurwa - poczytajcie sobie to co niby zostało skasowane
bezpowrotnie. W googlach wszystko jest - i ktoś tam to w 95%... też
napisał, że google wszystko mają, to fakt.

I weźcie się ode mniez ghostem już od-jeb-cie, no... ;-)

Pozdrawiam,
darr_d1

7. Data: 2010-05-20 14:42:40

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-maj-10, darr_d1 wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> napisał, że google wszystko mają, to fakt.
>
> I weźcie się ode mniez ghostem już od-jeb-cie, no... ;-)

Przeszedłeś sporą ewolucję na tym forum, ino podziwiać! :)

8. Data: 2010-05-20 14:58:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...
> [...]

q23g2000vba.googlegroups.com...

> Bawisz się w oceniacza, a wątków nie czytasz.

>No żesz, kurwa - poczytajcie sobie to co niby zostało skasowane

Kto napisal, ze bezpowrotnie?

>I weźcie się ode mniez ghostem już od-jeb-cie, no... ;-)

Kontynuuj, niezle Ci idzie.

9. Data: 2010-05-20 14:59:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):

> [...]
> napisał, że google wszystko mają, to fakt.
>
> I weźcie się ode mniez ghostem już od-jeb-cie, no... ;-)

Gdybyś czytał wątki to byś w jednym zobaczył jak pimpuś owołuje się
chrystusem narodów, a w następnym się przyznaje do kasowania postów,
bo uważa że grupę należy zmoderować i powycinać głupoty i bluzgi, co
zaczął czynić.

10. Data: 2010-05-20 15:01:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał:

> Przeszedłeś sporą ewolucję na tym forum, ino podziwiać! :)

Równowaga w przyrodzie musi być ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Komunikat dla ludnosci tubylczej
A ja i tak wiem to LEPIEJ od was [było: na 95% to pimpuś :))]
Gaz łupkowy w tle?
ATAMAN
SZTUKA