A co Wy z tym kasowaniem - tu wszystko jest

81. Data: 2010-05-21 21:27:54

Temat: Re: A co Wy z tym kasowaniem - tu wszystko jest
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R pisze:
> Dnia 21-maj-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dam kask, przypnę pasami i niech lata dziewoja!

Dobra, dobra a potem w tvn24 : Nieodpowiedzialny tato...

--

Paulinka

82. Data: 2010-05-22 14:07:27

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Jak u Ciebie nie pada i jest ciepło- to ok. U mnie od wczoraj wprawdzie
> podskoczyło do ok.20 stopni, ale często popaduje sobie. Nie myślę, żebyś
> miał problem z kupieniem gotowej zaprawy szybkowiążącej- powinno być ok.

Ale woda to akurat cementowi nic a nic nie szkodzi.

83. Data: 2010-05-22 18:44:08

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-maj-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

A nawet jakby wiąże :)
Nowa lepsza huśtawka

http://tiny.pl/htwlc

84. Data: 2010-05-22 18:53:52

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 20:44, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:

> Nowa lepsza huśtawka
> http://tiny.pl/htwlc

Masz sliczny bez.
I sliczne slimaki na slicznym blue kamieniu.
Na hustawkach sie nie znam, ale powiem,
ze tez sliczna, niechCibedzie.
:)

85. Data: 2010-05-22 19:08:17

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:4vwzmn5gyow2$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 22-maj-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> A nawet jakby wiąże :)
> Nowa lepsza huśtawka
>
> http://tiny.pl/htwlc

:) Bujasz ślimaki ? ;)

86. Data: 2010-05-22 20:27:42

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-maj-10, Hanka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Masz sliczny bez.
> I sliczne slimaki na slicznym blue kamieniu.
> Na hustawkach sie nie znam, ale powiem,
> ze tez sliczna, niechCibedzie.
> :)

Bzy, to ręka mojej żony. Ja dla równowagi zrobiłem huśtawkę
i jakoś ten świat męskich i damskich ról biegnie dalej do przodu... :)

87. Data: 2010-05-22 20:30:45

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-maj-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:4vwzmn5gyow2$.dlg@trenerowa.karma...

> :) Bujasz ślimaki ? ;)

Moje dziewczyny je hodują. Tzn zbierają. Poza tym robią pogrzeby myszom
złapanym przez kota, polewają się wodą z wiadra, jeżdżą na rowerach,
pożerają lody, a dziś, tak jak wczoraj, śpią wyjątkowo w jednym pokoju.
Więc dziś tez pewnie będzie balanga. Już mnie po cichu zapraszały na nocną
czekoladę :)

88. Data: 2010-05-22 21:08:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Ale woda to akurat cementowi nic a nic nie szkodzi.

Opóźnia wiązanie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

89. Data: 2010-05-23 09:23:17

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości

> Opóźnia wiązanie.

Bał by,m sieraczej o wymywanie w początkowej fazie. Ale potem ?
Nie wiem, aż takim specem nie jestem, ale kluczowy jest dostęp
dwutlenku węgla, nie wiem, na ile woda go blokuje, a na ile wręcz odwrotnie.

90. Data: 2010-05-23 09:49:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Ale woda to akurat cementowi nic a nic nie szkodzi.

Budowales kiedys cokolwiek?

Komunikat dla ludnosci tubylczej
A ja i tak wiem to LEPIEJ od was [było: na 95% to pimpuś :))]
Gaz łupkowy w tle?
ATAMAN
SZTUKA