A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?

41. Data: 2010-04-02 19:12:48

Temat: Re: A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
j.googlegroups.com...

> [...]
==

> Na ten przykład- moja skromna osoba. Tak lubię, jak się mnie głaszcze:-)

Ja Cię Chiron mogę pogłaskać, tylko mi zagwarantuj, że za chwilkę mi
serdecznie serdecznego palca nie odgryziesz ;)

--

Paulinka

42. Data: 2010-04-02 19:24:32

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 01:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Odnoszę wrażenie, że ci, którym się chce i widzą sens, aby czyjeś
> wypowiedzi o-*-wywać, mają ewidentny syndrom infantylnego widza
> wyrażającego się najlepiej za pomocą pięciu palców - co gwiazdka to
> palec... w....  :-)

Ja tam nie wiem, ale dla mnie to ogwiazdkowywanie jest jakieś takie...
nijakie. Niby jest to wyraz jakiejś aprobaty społecznej bądź jej braku
za dane treści, słowa czy poglądy. Pytanie tylko - czyjej. Której
części społeczeństwa, jakich grup społecznych, kto i w jakim celu,
kierując się jakimi kryteriami oceniania takich ocen dokonuje.

Pozdrawiam,
darr_d1

43. Data: 2010-04-02 19:24:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hp5f63$lst$7@node1.news.atman.pl...

j.googlegroups.com...

==

> Ja Cię Chiron mogę pogłaskać, tylko mi zagwarantuj, że za chwilkę mi
> serdecznie serdecznego palca nie odgryziesz ;)

Wiesz, jestem podły i wredny- zagwaratować mogę, ale po co Ci to, skoro i
tak mogę odgryźć?:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

44. Data: 2010-04-02 19:27:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> części społeczeństwa, jakich grup społecznych, kto i w jakim celu,
> kierując się jakimi kryteriami oceniania takich ocen dokonuje.

A przyszło Ci do głowy, że niektórzy odkryli te gwiazdki dzięki np
Tobie? Ja to cudo odkryłam dzięki zdaje się Izie. Nic mi to nie robi.
Piszę na grupach od 7 lat. Mam czytnik, nie piszę przez google. Usenet
to nie jest wybieg modelek i wybory miss.

--

Paulinka

45. Data: 2010-04-02 19:28:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hp5f63$lst$7@node1.news.atman.pl...

j.googlegroups.com...

==

> Wiesz, jestem podły i wredny- zagwaratować mogę, ale po co Ci to, skoro
> i tak mogę odgryźć?:-)

Podły, wredny i w dodatku nieuczciwy. Drań!

--

Paulinka

46. Data: 2010-04-02 19:31:49

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 10:28, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> czyli jesteś zewnątrzsterowny, powiadasz? :)

Nic z tych rzeczy. :-)

Budzi to jednak pewne skojarzenia ze szkoły. Gdy dobrze coś się
napisało (sprawdzian czy wypracowanie) dostawało się wysoką ocenę, gdy
źle - niską. Miłe to skojarzenie, gdy ktoś wysoko oceni to co my sami
wcześniej napisaliśmy. Tyle że w szkole było wiadomo za co i dlaczego
otrzymywało się taką a nie inną ocenę. Tutaj trzeba się tego jedynie
domyślać, a i tak nie wiadomo czy prawidłowo.

Ach ta cała "psychologia"... ;-))

Pozdrawiam,
darr_d1

47. Data: 2010-04-02 19:37:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> otrzymywało się taką a nie inną ocenę. Tutaj trzeba się tego jedynie
> domyślać, a i tak nie wiadomo czy prawidłowo.

Daj spokój w LO pisałam dla kolegów wypracowania w 10 wersjach na ten
sam temat z różnym stopniem trudności. Koleś trójkowy nie miał prawa
dostać piątki :)
Darr myślę, że bardzo skrupulatnie podchodzisz do swojego życia (wątek o
kasie), wyluzuj z tymi ocenami, całe życie nas ktoś ocenia, pytanie, co
Ty z tą oceną zrobisz. Jeśli się dobrze ze sobą czujesz, to ocenę
określisz jako prawdziwą i coś zmienisz albo z gruntu błędną i olejesz.

--

Paulinka

48. Data: 2010-04-02 19:38:00

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 16:50, Qrczak <q...@g...pl> wrote:

> Tak tak.

Wyczuwam tu nutkę ironii. Czyżbyś próbowała subtelnie zasugerować, że
te dwie sprawy są z sobą tożsame? ;-D

Pozdrawiam,
darr_d1

49. Data: 2010-04-02 19:42:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu: olej ten temat jako istotny inaczej. ;)

--
CB

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

[...]
A wogóle to nie za bardzo rozumiem [...]

50. Data: 2010-04-02 19:43:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hp5g3u$lst$9@node1.news.atman.pl...

j.googlegroups.com...

==

> Podły, wredny i w dodatku nieuczciwy. Drań!

Podły i wredny- zgoda,. ale przecież sam uczciwie się przyznaję- no to
dlaczego "nieuczciwy"? A drań- no cóż, może- ale na pewno nie zimny:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Re: Co chcę na urodziny?