hieny...

1. Data: 2010-04-01 15:01:22

Temat: hieny...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula.
Zwróć uwagę na zacytowany komentarz.

Zwróć uwagę co jest celem jej autorki.
Utożsamiasz się z tak zakreślonym celem?
Czy ta osoba pisząc w liczbie mnogiej również ciebie ma tu na myśli?

Zwracałaś uwagę na ten problem.
Czy chodziło ci w tym o to samo czym jest zainteresowana osoba
zacytowana poniżej?

Czy coś może zaczynasz już z tego "cyrku" więcej ~rozumieć? :)

--
CB

ktoś se napisał w wiadomości news:hp21br$3cf$1@inews.gazeta.pl...

[...]
Endziu daj nam namiary na swoja uszczesliwiona partnerke, powiemy
jak ja za pleckami zdradzasz, sie dowiemy jakie sygnaly Ci wysle.....

2. Data: 2010-04-02 18:52:16

Temat: Re: hieny...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> Zwracałaś uwagę na ten problem.
> Czy chodziło ci w tym o to samo czym jest zainteresowana osoba

Nie to przecież oczywiste. Donosy, plotki etc. są dla mnie z gruntu
obrzydliwe. Nie chciałam nigdy E zaszkodzić, raczej wskazać jego
krótkowzroczność.

> Czy coś może zaczynasz już z tego "cyrku" więcej ~rozumieć? :)

Przeleciałam sobie dzisiaj w pracy z nudów historię Sendera, a potem
jego metamorfozę w Endera. Doszłam do ciekawych wniosków. Tym bardziej
ciekawych, że sama uznałam, że zostałam poddana sporej manipulacji.

--

Paulinka

3. Data: 2010-04-02 19:32:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO przesadza z tym uważaniem siebie za niewąskiego
manipulatora, ale chyba nie tak trudno zauważyć, że te jego
~przechwałki nie są całkiem pozbawione pewnych "podstaw".

A co do "włażenia": zapewniam cię że pod względem ilości
i skuteczności "wlezień" moje "wdzięki" nie wyglądają pod tym
względem imponująco w porównaniu właśnie z twoimi...
a przynajmniej tak mi się wydaje. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hp5dvj$lst$3@node1.news.atman.pl...

[...]

4. Data: 2010-04-02 19:41:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> IMHO przesadza z tym uważaniem siebie za niewąskiego
> manipulatora, ale chyba nie tak trudno zauważyć, że te jego
> ~przechwałki nie są całkiem pozbawione pewnych "podstaw".

Są 'spontaniczne', więc zaskakujące.

> A co do "włażenia": zapewniam cię że pod względem ilości
> i skuteczności "wlezień" moje "wdzięki" nie wyglądają pod tym
> względem imponująco w porównaniu właśnie z twoimi...
> a przynajmniej tak mi się wydaje. ;)

Cb po polsku i jak blondynce, bo nie rozumiem.

--

Paulinka

5. Data: 2010-04-02 19:52:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tobie dużo łatwiej "wejść" w 4-y litery niż mnie i wielu z tego
skorzystało, korzysta i próbuje korzystać IMHO.

Oczywiście widzę jak E się specjalnie stara w relacjach ze mną.
Skoro to potrafię zauważać, to nie ma wielkiego problemu.
Ale OK, doceniam twoją sugestię. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hp5gr0$lst$11@node1.news.atman.pl...

Cb po polsku i jak blondynce, bo nie rozumiem.

6. Data: 2010-04-02 19:59:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> Oczywiście widzę jak E się specjalnie stara w relacjach ze mną.
> Skoro to potrafię zauważać, to nie ma wielkiego problemu.

Tu nie chodzi cb o 4 litery. Niestety.
Chodzi o to, ze Ender jest malutkim konformistą i lubi płynąć z prądem.
Masz jakąś dla mnie niepojętą pozycję tutaj, niepojętą o tyle, że jesteś
normalnym facetem, piszesz o normalnych rzeczach. Zauważył Twoją pozycję
i się do Ciebie oślizgle przykleił. Robi sobie dryf na Twojej pozycji.

--

Paulinka

7. Data: 2010-04-02 20:04:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hp5htb$lst$14@node1.news.atman.pl...

> [...]
> normalnym facetem, piszesz o normalnych rzeczach. Zauważył Twoją pozycję i
> się do Ciebie oślizgle przykleił. Robi sobie dryf na Twojej pozycji.

nie dramatyzuj, to cbnet pozwolił mu się przykleić ;)

kiwiko

8. Data: 2010-04-02 20:04:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hp5htb$lst$14@node1.news.atman.pl...

> nie dramatyzuj, to cbnet pozwolił mu się przykleić ;)

Odpowiesz mi na pytanie odnośnie siebie?

--

Paulinka

9. Data: 2010-04-02 20:08:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hp5i7k$lst$17@node1.news.atman.pl...
> Odpowiesz mi na pytanie odnośnie siebie?
>

> --
>
> Paulinka

no, wiesz nie mam się czym chwalić
jestem ciemną blondynką

kiwiko

10. Data: 2010-04-02 20:10:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hp5i7k$lst$17@node1.news.atman.pl...

> no, wiesz nie mam się czym chwalić
> jestem ciemną blondynką

OK. A cóż po za tym? Masz dzieci, męża, lubisz bieganie po porannej
rosie, rowery, mieszkasz w dużym mieście, masz fajną pracę, kochasz
swojego ojca. Takie pierdoły, które tu sprzedajemy za darmo.

--

Paulinka

A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?
Re: Co chcę na urodziny?
Mezczyni wola fantazjowac
Panom zagubionym :)
Re: Fochy są w jej naturze