Strona główna Grupy pl.sci.psychologia A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa? Re: A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?

Re: A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 23 Feb 2015 08:21:13 -0800 (PST)
Subject: Re: A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
From: glob <r...@g...com>

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Płacimy wszyscy ciężkie pieniądze w postaci zasiłków ludziom,

Z ciekawosci - o jakich zasiłkach mówisz?
Bo w Polsce zasiłki to raczej jakas fikcja dla utrzymania miejsc pracy
urzedników...

Są legiony ludzi którzy żyją na koszt państwa. Ja jak kiedyś poszedłem do opieki
społecznej, jak rodzice zagineli, to mnie się baba zapytała...A pan pije?
Odpowiedziałem że...nie pije.... Ona na to... to sobie poradzisz....a pijaczki
czerwone za mną w kolejce stali po kolejną " wódkową" zapomogę. Tak samo to buractwo
co mnie prześladowało, to zanim ktoś z opieki przyszedł, to do sąsiadów wszystko z
domu powynosili, jak przyszedł facet z opieki, to zobaczył babę z dziećmi w pustym
domu i kasę dostała. A obok szklarnia z które reklamówki pieniąchów za kwiaty
zbierała.