A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?

1. Data: 2015-02-22 23:03:26

Temat: A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Uważam jednak, że aborcja powinna być
dopuszczalna, a nawet w niektórych przypadkach dla dobra społeczeństwa
refundowana. Płacimy wszyscy ciężkie pieniądze w postaci zasiłków ludziom,
którzy nie dają temu krajowi nic! Dajemy im je, by mogli chlać i bezkarnie
rozmnażać się porzucając to, co się w nich zalęgnie w gnojówce. Opisywałam tu
kiedyś historię warszawskiej rodziny, w której ciężarna córka chlała z matką i
konkubentem. W trakcie libacji urodziła. Dziecko wypadło jej spomiędzy nóg, jak
mojemu psu stolec. Ponieważ płakało, ojciec dziecka podniósł je spod stołu i
wyrzucił przez okno na bruk. Jak potem zeznał - myślał, że to kot! Robiłam o
tym reportaż. Jeździłam na dokumentację z kamerą. Po latach zawsze, gdy
przejeżdżam tamtędy ulicą przypominam sobie tę sprawę. Myślę wtedy, że z jednej
strony ktoś zabił nowo narodzone dziecko (już pijane, bo matka miała ponad 2
promile alkoholu we krwi) i to jest straszne. Ale z drugiej, gdyby przeżyło i
wychowywało się w tej rodzinie..., co by z niego wyrosło?"

2. Data: 2015-02-23 09:32:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Płacimy wszyscy ciężkie pieniądze w postaci zasiłków ludziom,

Z ciekawosci - o jakich zasiłkach mówisz?
Bo w Polsce zasiłki to raczej jakas fikcja dla utrzymania miejsc pracy
urzedników...

3. Data: 2015-02-23 09:46:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> promile alkoholu we krwi) i to jest straszne. Ale z drugiej, gdyby przeżyło i
> wychowywało się w tej rodzinie..., co by z niego wyrosło?"

Gdyby zezwolić społeczeństwu na pozbywanie się "przypadkowych" dzieci w
rodzinach nazywanych patologicznymi to dla pozostałych, tych rzekomo
"zdrowych" zniknęłaby motywacja do poszukiwania DLACZEGO w
społeczeństwach występują patologiczne zjawiska. Zostałby usunięty
SKUTEK bez zastanowienia nad PRZYCZYNĄ.

Tak samo steryzlizacja to ucieczka od dogłębnego wyjaśnienia mechanizmu
powstawania patologii.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

4. Data: 2015-02-23 10:52:35

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 09:32:45 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik glob r...@g...com ...

> Z ciekawosci - o jakich zasiłkach mówisz?
> Bo w Polsce zasiłki to raczej jakas fikcja dla utrzymania miejsc pracy
> urzedników...

Polska to jest kraj na dorobku. Do tego zle rzadzony i w dalszym ciagu rozkradany.
Zasilki sa wypadkowa ogolnego stanu ekonomicznego karaju. Pesje niskie to i zasilki
niewielkie. Dobrze ze jakies bo pewnie lepsze bylyby darmowe posilki + jakas opieka.
Tak jak to jest w uesa. Rozbudowany system zasilkow spolecznych zosklada ekonomie
krajow skandynawskich i GB, do imentu.

5. Data: 2015-02-23 17:21:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Płacimy wszyscy ciężkie pieniądze w postaci zasiłków ludziom,

Z ciekawosci - o jakich zasiłkach mówisz?
Bo w Polsce zasiłki to raczej jakas fikcja dla utrzymania miejsc pracy
urzedników...

Są legiony ludzi którzy żyją na koszt państwa. Ja jak kiedyś poszedłem do opieki
społecznej, jak rodzice zagineli, to mnie się baba zapytała...A pan pije?
Odpowiedziałem że...nie pije.... Ona na to... to sobie poradzisz....a pijaczki
czerwone za mną w kolejce stali po kolejną " wódkową" zapomogę. Tak samo to buractwo
co mnie prześladowało, to zanim ktoś z opieki przyszedł, to do sąsiadów wszystko z
domu powynosili, jak przyszedł facet z opieki, to zobaczył babę z dziećmi w pustym
domu i kasę dostała. A obok szklarnia z które reklamówki pieniąchów za kwiaty
zbierała.

6. Data: 2015-02-23 19:47:16

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zastanowienia nad PRZYCZYNĄ.
> Tak samo steryzlizacja to ucieczka od dogłębnego wyjaśnienia mechanizmu

... a chwast się mnoży w każdych warunkach.

7. Data: 2015-02-23 19:59:07

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> [...]
> lepsze bylyby darmowe posilki + jakas opieka. Tak jak to jest w uesa.
> Rozbudowany system zasilkow spolecznych zosklada ekonomie krajow

Ja nie twierdze, ze powinny byc wyzsze.
Ja pytam o jakich wysokich zasilkach mowimy...

8. Data: 2015-02-23 19:59:08

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> babę z dziećmi w pustym domu i kasę dostała. A obok szklarnia z które
> reklamówki pieniąchów za kwiaty zbierała.

Z ciekawosci -o jakich kwotach mowimy?

9. Data: 2015-02-23 20:16:21

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> ... a chwast się mnoży w każdych warunkach.

Ludzkość zaczęła swoją historię od heteryzmu kiedy ludzie też mnożyli
się jak chwasty. Ale dzięki temu przetrwaliśmy chociaż z ukrytymi od
samego początku niedociągnięciami. Pora by te wady usunąć ale nie w taki
sposób by człowiek przetrwał. Nie da się wyplenić chwastów bezmyślnie,
łatwiej metodycznie usuwając PRZYCZYNĘ zachwaszczenia.

10. Data: 2015-02-23 21:43:03

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 19:59:08 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...pl ...

> Ja nie twierdze, ze powinny byc wyzsze.
> Ja pytam o jakich wysokich zasilkach mowimy...

ja nie mowie.
nie wiem jakie sa zasilki w Polsce.
pewnie niewysokie

2+2=?