A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?

11. Data: 2015-02-23 22:59:03

Temat: Re: A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> ja nie mowie.
> nie wiem jakie sa zasilki w Polsce.
> pewnie niewysokie

Aha, czyli wiedzy nie masz, ale to nie przeszkadza ci odpowiadac na
pytanie.
Nic nowego...

12. Data: 2015-02-24 03:59:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
- ukryj cytowany tekst -
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
>

> Są legiony ludzi którzy żyją na koszt państwa. Ja jak kiedyś poszedłem
> do opieki społecznej, jak rodzice zagineli, to mnie się baba
> zapytała...A pan pije? Odpowiedziałem że...nie pije.... Ona na to...
> to sobie poradzisz....a pijaczki czerwone za mną w kolejce stali po
> kolejną " wódkową" zapomogę. Tak samo to buractwo co mnie
> prześladowało, to zanim ktoś z opieki przyszedł, to do sąsiadów
> wszystko z domu powynosili, jak przyszedł facet z opieki, to zobaczył
> babę z dziećmi w pustym domu i kasę dostała. A obok szklarnia z które
> reklamówki pieniąchów za kwiaty zbierała.

Z ciekawosci -o jakich kwotach mowimy?

Pracują na czarno lub dorywczo a do opieki po zasiłki lub jak sąsiadka to dostała
prawie pensje bo samotna z dziećmi, a że mąż w szklarni kopie to przecież zaginięcie
na policje zgłoszone, więc papier jest. Buraki są aspołeczne w polsce, te ich
urojenia żyd kradnie to projekcja bo oni walą państwo ze wszystkich stron.

13. Data: 2015-02-24 07:27:12

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:59:04 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...pl ...

> Aha, czyli wiedzy nie masz, ale to nie przeszkadza ci odpowiadac na
> pytanie.
> Nic nowego...

ale jakie pytanie? na jakie pytanie mialem odpowiedziec? wypowiedzialem sie jedynie
na temat poruszanej kwestii dot. wysokosci zasilkow. powiedzialem co o zasilkach
sadze w ogole, i ze jesli nie sa one wysokie to pewnie z powodu: patrz powyzej.

oczekujesz odpowiedzi zgodnej z wlasnymi przekonaniami?

na marginesie - wszelkie zasilki jedynie demoralizuja, jedyna sluszna zasada to:
pracujesz masz, nie pracujesz nie masz!

14. Data: 2015-02-24 07:30:32

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 19:59:08 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...pl ...

> Ja nie twierdze, ze powinny byc wyzsze.
> Ja pytam o jakich wysokich zasilkach mowimy...

zauwaz ze zwrot "wysokie zasilki" jest jedynie uzyty przez ciebie.

15. Data: 2015-02-24 09:15:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> zauwaz ze zwrot "wysokie zasilki" jest jedynie uzyty przez ciebie.

No tak, ale chyba nie musimy czytac dosłownie i jakis kontekst tez jest
wazny?
Skoro płacimy ciezkie pieniadze...
Ale ok, zostawiamy "zasiłki" a o kwoty juz dopytuje w innej odnodze watku
:)

16. Data: 2015-02-24 09:15:39

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> Buraki są aspołeczne w polsce, te ich urojenia żyd kradnie to
> projekcja bo oni walą państwo ze wszystkich stron.

Co to znaczy : dostająpensje?
Powtarzam pytanie - o jakis kwotach mówimy?

17. Data: 2015-02-24 09:15:40

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> ale jakie pytanie?

Twój czytnik nie pozwala wrocic kilka postów wyzej?

18. Data: 2015-02-24 09:36:17

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 lutego 2015 09:15:39 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
> Skoro płacimy ciezkie pieniadze...
> Ale ok, zostawiamy "zasiłki" a o kwoty juz dopytuje w innej odnodze watku

pare kwot bez wiekszego zwiazku zawsze moge podac: 54; 3457; 10999; 982345678;....
itakdalej

19. Data: 2015-02-24 09:38:15

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 lutego 2015 09:15:41 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...pl ...

> Twój czytnik nie pozwala wrocic kilka postów wyzej?

po co mam wracac? wiem o czym mowie. niestety jak widac bez zrozumienia. choc nie
uzywam zdan wielokrotnie zlozonych. w dodatku pozbawione sa on wyrazow obcego
pochodzenia.

20. Data: 2015-02-24 23:26:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> po co mam wracac? wiem o czym mowie. niestety jak widac bez
> zrozumienia. choc nie uzywam zdan wielokrotnie zlozonych. w dodatku
> pozbawione sa on wyrazow obcego pochodzenia.

Skup sie w takim razie na tresci a nie na tym, czy zdanie jest protes czy
zlozone i jak zlozone...

2+2=?
Ideologia torturowania kobiet
Sto dni.