Ideologia torturowania kobiet

1. Data: 2015-02-21 16:01:08

Temat: Ideologia torturowania kobiet
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Celem prolajfersów, jest przede wszystkim torturowanie kobiet, dlatego też zresztą
nie powinno się mówić o ideologii pro-life, tylko ideologii torturowania kobiet, co
będę robić w dalszej części tej notki.

Celem jest szczucie pragnących władzy nad prześladowanymi kobietami, tak jak ma to
miejsce w przypadku zwolenników torturowania kobiet, którzy szczują większość nie
mającą problemu niechcianej ciąży na zdesperowane kobiety chcące takową przerwać.

Propaganda zwolenników torturowania kobiet nakłania do tego, by prześladować kobiety
które nie chcą się zgodzić na to, by być tylko bezwolnym pojemnikiem do hodowli
płodów, często bezlitośnie poświęcanym dla ich dobra.

Podstawowy problem z ideologią zwolenników torturowania kobiet jest taki, że chcą oni
torturować kobiety, łamać ich wolę i zamieniać w pojemniki do hodowli płodów, tylko
po to, by uchronić istoty, którym całkiem dosłownie wszystko jedno co się z nimi
stanie. Które nawet rozrywane na kawałki mają to gdzieś, bo nic nie czują (przy czym
owo rozrywanie na kawałki jako główna metoda aborcji też jest bezwstydną manipulacją
zwolenników torturowania kobiet).

Płody nie mają działających zmysłów ani mózgu, a w każdym razie nie mają ich przez
zdecydowaną większość czasu ciąży (zaś ostatni miesiąc lub dwa, w który odpowiednie
struktury anatomiczne są już ukształtowane, wciąż naznaczony jest funkcjonalną
inercją tychże układów, sugerującą, że płód nic świadomie nie może odczuwać aż do
porodu, cały czas pogrążony w prenatalnej śpiączce).

Jest to szczególnie znaczące, jeśli uświadomimy sobie, że zdecydowana większość
aborcji następuje na wczesnych etapach ciąży, gdy płody nie mają ani anatomicznie
ukształtowanego mózgu, ani zmysłów (często w ogóle nie mają mózgu tylko pęcherzyk
mózgowy będący dopiero zaczątkiem rozwijającej się tkanki). To są, całkiem dosłownie,
kawałki nie czującego niczego, ludzkiego ciała.

Ciało płodu nadaje się do odczuwania cierpienia (lub przyjemności) równie mocno, co
sterta cegieł, z której ma powstać dom, nadaje się do zamieszkania. Czyli wcale.

Na tym między innymi polega mechanizm manipulacji zwolenników torturowania kobiet.
Gdy widzisz zdjęcia porozrywanych płodów, oderwanych małych rączek czy nóżek,
powierzchowne podobieństwo ma wzbudzić w tobie empatię, żal i smutek. Nic to, że
właściciel tych nóżek niczego nie czuł, gdy robiono mu rzekomą krzywdę.

Rzecz jasna deprawacja zwolenników torturowania kobiet sięga głębiej. Ponieważ
zdecydowana większość aborcji przeprowadzana jest we wczesnych etapach ciąży, nie ma
mowy o żadnym rozrywaniu płodów, gdyż indukuje się poronienie. Skrobanki to metoda z
krajów, w których zwyciężyła ideologia zwolenników torturowania kobiet i jedynym
sposobem na usunięcie niechcianego zarodka lub płodu jest zrobić to w trakcie
znacznie szybszego, mechanicznego zabiegu w nielegalnym gabinecie. Tam gdzie kobiety
mają stosowne prawa, nikt takich metod już praktycznie nie używa (choć uczciwie
trzeba przyznać, jeśli aborcja musi być przeprowadzona w późniejszym etapie,
konieczna może być interwencja i mechaniczne usunięcie płodu).

Badania wskazują także, że to właśnie restrykcje w dostępie do aborcji zwiększają
częstość późnych aborcji. Choć to wątpliwe by jakakolwiek procedura aborcyjna była
dolegliwa dla płodów i zarodków, jeśli faktycznie wiąże się z subiektywnym
dyskomfortem dla późnych płodów, mogą one za to podziękować w dużym stopniu swoim tak
zwanym obrońcom.

2. Data: 2015-02-21 16:49:02

Temat: Re: Ideologia torturowania kobiet
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> (...)

Ty coś powiedziałeś...?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

3. Data: 2015-02-21 17:29:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> (...)

Ty coś powiedziałeś...?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

To czysta prawda, to są buraki które nienawidzą, zobacz buractwo trzesie się z
nienawiści do wszystkich, sami nie mają ilości dzieci w imię której torturują innych,
stare kurwiszony jak Ikselka. Ale zobacz, podeszła jakaś młoda jak fajnie jest
biczować i prześladować czego jej wolno a nie wolno, to czysta nienawiść, obłudne,
cwane buractwo co szuka tylko kogo by zbić, a sami nie zachowują się jak postulują do
innych. Ikselki zakres postów to lać urojonych żydów, homków, wszelkich innych co nie
są buractwem, dać im ciągle kogoś na kim się wyżyją, a tu mamy stare dewoty zaburzone
emocjonalnie co leją kobiety bo nie są w ich sytułacji. Tym jest w polsce to jebane
buractwo strające z nienawiści, religia daje im możliwość bicia wkoło innych, a sami
swioch postulatów nie realizują, tylko cwaniactwo, obłuda, kołtuństwo. Coraz więcej
ludzi widzi prawdziwie to chore buractwo.

4. Data: 2015-02-21 19:13:40

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> LeoTar

>>> (...)

> [...]
> czego jej wolno a nie wolno, to czysta nienawiść, obłudne, cwane
> buractwo co szuka tylko kogo by zbić, a sami nie zachowują się jak

Rozumiem, że chodzi Ci o moralność obowiązującą w społeczeństwie. Każde
społeczeństwo musi kierować się jakimś zbiorem zasad, który jest
ustalany na podstawie historycznych doświadczeń społeczeństwa, wpływów
obowiązującej religii, różnorodnych nacisków zewnętrznych, poziomu
świadomości danego społeczeństwa, etc. Nie jest to zespół norm
ustalanych raz na zawsze lecz podlega zmianom w zależności od poziomu
rozwoju społeczeństwa. Celem nadrzędnym przyjętych zasad jest uczynienie
życia społeczeństwa możliwym do zniesienia i wyeliminowanie lub
chociażby ograniczenie zjawisk patologicznych. Jeżeli zjawiska
patologiczne zaczynają się w społeczeństwie nasilać to oznacza, że z
jego moralnością jest coś nie w porządku i należy podjąć trud
zmodyfikowania tychże norm moralnych aby patologie wyeliminować,
najlepiej całkowicie.

By jednak podjąć trud modyfikowania zespołu norm moralnych
obowiązujących społeczeństwo potrzebna jest wiedza o mechanizmach
rządzących zjawiskami patologicznymi a do tego by taką wiedzę zgromadzić
potrzeba czasu i obserwacji doświadczeń wziętych z żywej tkanki
społeczeństwa. Można bowiem zmodyfikować dotychczasowy zestaw norm ale w
taki sposób, że zjawiska patologiczne ulegną nasileniu z czym mamy do
czynienia w Polsce pomimo wprowadzenia rzekomo dobrej demokracji
zachodniej i kapitalistycznego systemu własności. Demokracja
socjalistyczna była zła, ale demokracja w wydaniu kapitalistycznym wcale
nie jest lepsza, a może nawet bardziej opresyjna. A na dodatek jeszcze
kościół katolicki stał się oficjalnie wyzyskiwaczem oddanych mu
bezmyślnie owieczek.

> [...]
> innych, a sami swoich postulatów nie realizują, tylko cwaniactwo,
> obłuda, kołtuństwo. Coraz więcej ludzi widzi prawdziwie to chore

Jak już wyżej napisałem do tego by zmodyfikować moralność trzeba
doświadczenia i dystansu by nie wdepnąć w jeszcze większe szambo. Ale
jest też jeszcze inny sposób na zidentyfikowanie błędu w źle
funkcjonującym organizmie: należy pozwolić mu się jeszcze bardziej
rozchorować by wreszcie sam uruchomił swoje mechanizmy obronne. Ba,
można nawet ten proces podsycać dbając jedynie o to by nie przeholować z
podsycaniem choroby. Wówczas organizm sam zidentyfikuje przyczynę
choroby i uruchomi właściwą terapię. Oczywiście niektórzy pacjenci
poddani takiej kuracji mogą jej nie przetrwać ale zawsze znajdzie się
taki, który wygra.

Tak samo jest z chorującymi społeczeństwami (a które nie chorują?).
Każde na swój sposób i na własne ryzyko podejmuje terapię; może to być
np. terapia szokowa taka jaką zafundowali nam Sachs z Balcerowiczem. Na
rezultaty takiej kuracji musieliśmy poczekać kilka lat i nadal musimy
obserwować co się dzieje, ale już teraz widać, że ujawniło się wiele
słabości specyficznych dla naszego społeczeństwa. I tych pozytywnych ale
i tych negatywnych. Presja wywierana na jednostki tworzące te
społeczeństwo zmusza je do weryfikowania własnych postaw i albo walczą
dalej albo się poddają. Trwa rywalizacja i naturalna selekcja aktywowana
przez nierozwiązany kompleks Edypa. Bogaci bogacą się jeszcze bardziej a
biedni staja się jeszcze biedniejsi ale i jedni i drudzy żyją w coraz
większym stresie, od którego chcą się uwolnić. Aby się od niego uwolnić
muszą znaleźć wyjaśnienie DLACZEGO tak się ścigają, muszą samym sobie
wyjaśnić mechanizm, który sprowadza ich życie do "wyścigu szczurów". A
wzajemne upadlanie się to składnik tego wyścigu którego zakończeniem
jest wyzwolenie, które powinniśmy wyssać z mlekiem matki i wynieść z
domu rodzinnego.

5. Data: 2015-02-21 21:00:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
O czym ty piszesz, moralność polega na tym że nie wolno nikomu narzucać swojego
zdania, bo nikt nie jest w sytułacji drugiego człowieka, aby uszanować jego godność,
ma możliwość wyboru za swoje życie. To jest podstawowe prawo etyczne. Kler tym samym
jest niemoralny, arbitralnie wymusił w prawie, swój bandycki światopogląd, pod którym
jedynie kryje się nienawiść do kobiet spowodowana zaburzeniami seksualnymi. Tym samym
aspekt aborcji ma tylko zakłamaną propagande by przemycić swoje obsesje seksualne.
Kler jest dokładnie bandyckim systemem jak komunizm, który narzuca innym swoje
utopie, na tyle nierealizowalne że natychmiast kwitnie podziemie, obłuda obyczajowa,
a ci najbardziej oddani pałują utopiami innych po głowach, co pokazuje kim są
naprawdę, jak nienawidzą, daj im dowolną utopie a będą pałować, psychopatyczna wiocha
tym samym tak kocha kościół. My nie mieliśmy reformy społecznej, za nas reformowali
niemcy i ruscy po wojnie i tym samym jest nieokrzesana systemowo dzicz ze wsi co brak
pały na ryju powiduje że bezkarnie są agresywni.

6. Data: 2015-02-22 07:14:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> człowieka, aby uszanować jego godność, ma możliwość wyboru za swoje
> życie. To jest podstawowe prawo etyczne.

Ale też nikomu, że ten, który tak bardzo domaga się dla siebie szacunku
nie może swoimi wyborami krzywdzić innych, musi szanować ich godność.
Musi zachodzić relacja zwrotna. Tyle, że taki idealny stan to jest
moralność absolutna opisana przykazaniem: "Szanuj bliźniego swego jak
siebie samego". A do tej jeszcze nasze społeczeństwo nie dorosło, albo
jak wolisz jeszcze nie osiągnęło stanu świadomości pozwalającego
posługiwać się ta zasada w każdej sytuacji.

> Kler tym samym jest niemoralny, arbitralnie wymusił w prawie, swój
> bandycki światopogląd, pod którym jedynie kryje się nienawiść do
> kobiet spowodowana zaburzeniami seksualnymi.

A czy nigdy nie traktowałeś Kościoła jako organizacji mężczyzn, którzy
nie rozumiejąc mechanizmu dominacji kobiet poszukiwali rozwiązania,
poszukiwali jak wyrwać się spod zniewolenia przez Kobietę? Dlaczego nie
potraktować historii ludzkości, z jej wszystkimi meandrami, jako
historii poszukiwania wyzwolenia spod patologii, poszukiwania wolności?
Nawet jeżeli oznacza to chwilową akceptację dla przemocy po to by wspiąć
się na wyższy poziom wiedzy o naszych sterowanych podświadomością
popędach? A nasze najważniejsze popędy są związane z naszym życiem
seksualnym. Dlaczego więc dziwisz się, że zainteresowania kleru
koncentrują się na życiu seksualnym? Prawda o przyczynie naszego
zniewolenia, i tego psychicznego i tego fizycznego, tkwi w seksie a
zatem przez eskalowanie zaburzeń ktoś kiedyś odkryje prawdę o
mechanizmach, które rządzą patologią. Uwalnianie patologii to przymus
dla wszystkich a pod presją człowiek, tak indywidualny jak i zbiorowy,
jest zdolny uruchomić swoją niesamowitą twórcza moc.

> [...]
> głowach, co pokazuje kim są naprawdę, jak nienawidzą, daj im dowolną
> utopie a będą pałować, psychopatyczna wiocha tym samym tak kocha

Przestań bełkotać. :-)

> My nie mieliśmy reformy społecznej, za nas reformowali
> Niemcy i ruscy po wojnie i tym samym jest nieokrzesana systemowo
> dzicz ze wsi co brak pały na ryju powoduje że bezkarnie są
> agresywni.

Najwyższy więc czas abyśmy wzięli we własne ręce reformowanie naszego
życia społecznego. Może za nami pójdą inni jeżeli okaże się, że
reformowanie jest skuteczne i przynosi pozytywne rezultaty. Może nasza
autorska metoda znajdzie chętnych do naśladowania?

7. Data: 2015-02-22 10:08:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
No jak na zboczeńca przestało, organizacja kleru dla ciebie to wyzwolenie mężczyzn,
to może się wykastruj, to się wyzwolisz raz na zawsze, są organizacje eunuchów bez
jajec czy penisa, twierdzą że są wyzwoleni( zaburzeni). Kler dla kasy poszedł w
celibat, a to spowodowało zaburzenia psychiczne na tle seksualnym i następnie palenie
kobiet na stosie, czy takie zboczenia jak twoje, niedorozwinięta płeć idzie do
dzieci. Tym samym mają obsesje zaglądania ludziom do majtek i najwięcej do
powiedzenia, na tym na czym się zupełnie nie znają, czyli rodzinie. Ale ten rygor i
pragnienie władzy, ta nienawiść do kobiet cały czas pod ich stwierdzeniami się kryje,
w wymysłach by katować kobiety. Ideologia chrześcijańska jest dokładnie takim samym
systemem utopijnym jak komunizm, dlatego masz identyczne zachowania, a ci co moskwie
kiedyś służyli służą watykanowi i w imię utopi katują innych. Odebrać prawa buractwu
wszelkie, aby na nic nie mogli wpływać w społeczeństwie, tym samym ani pisu
antypolskiego z karierowiczami by nie było ,ani kler, by się tu nie panoszył ze swoim
złodziejstwem nienawiścią i mordem.

8. Data: 2015-02-22 12:09:04

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> wyzwolenie mężczyzn, to może się wykastruj, to się wyzwolisz raz na
> zawsze, są organizacje eunuchów bez jajec czy penisa, twierdzą że są

Nie wiem jak Ty, ale ja spróbowałem przyjemności bycia z kobietami i nie
zamierzam się kastrować.
A co do kleru jako organizacji męskiej zbudowanej w celu zjednoczenia
mężczyzn w taki sposób jak kobiety są zjednoczone pod hasłem seksualnego
wykorzystywania ich przez mężczyzn, to mężczyźni mogą powiedzieć, że są
legalnie ekonomicznie wykorzystywani przez kobiety w rodzinach. No Ty
chyba tego nie odczułeś bo pewnie nie masz rodziny, ale ci, którzy
rodziny maja wiedzą o co chodzi.

> Kler dla kasy poszedł w celibat, a to
> spowodowało zaburzenia psychiczne na tle seksualnym i następnie
> palenie kobiet na stosie, czy takie zboczenia jak twoje,
> niedorozwinięta płeć idzie do dzieci.

Samotność sprzyja rozważaniom, szczególnie gdy na myślenie człowiek ma
dużo wolnego czasu. Do zakonów szli przecież nie tylko dewoci i cnotliwi
ale również ludzie, którzy mieli za sobą doświadczenia rodzinne, byli
mężami i ojcami. Dlaczego to robili?

> Tym samym mają obsesje zaglądania ludziom do majtek i najwięcej
> do powiedzenia, na tym na czym się zupełnie nie znają, czyli rodzinie.

A co Ty taki czyścioszek jesteś, globku? Do majtek nie zaglądałeś, nie
lubisz tego? Wygląda na to, że nie miałeś jednak swojej rodziny i tylko
bzdurnych wyobrażeń zamiast doświadczeń się dorobiłeś. Kler to setki lat
doświadczeń, wysłuchiwania spowiedzi wielu kobiet i mężczyzn. A jak
myślisz o czym petenci/tki konfesjonałów mówią? Spowiednik to zaufana
osoba, z którym ludziska dzielą się swoimi najskrytszymi pragnieniami,
szczególnie kobiety dostrzegające niedomagania w swoich małżeństwach.
Wiedzą więc więcej na temat problemów rodzinnych niż Ci się wydaje.
Można jedynie powiedzieć, że mają wypaczony obraz trudności małżeńskich
ponieważ głównymi informatorami są kobiety. To one się żalą i skarżą na
swoich mężów bo faceci są bardziej nieufni i skryci. Ale wiedzę klechy
gromadzą i wiedzą doskonale, że główna przyczyna problemów rodzinnych to
błędy w sferze seksualnej.

> Ale ten rygor i pragnienie władzy, ta nienawiść do kobiet cały czas
> pod ich stwierdzeniami się kryje, w wymysłach by katować kobiety.

A Ty nie potrafisz spojrzeć na kobietę jak na twór, który może popełniać
nieświadomie błędy tak jak i mężczyzna, lecz idealizujesz ją.
Postrzegasz ją niczym boginię, która nie może się mylić. Patrzysz na
kobiety przez pryzmat swojej matki, która zrobiła z Ciebie ślepca
niezdolnego do oddzielenia ziarna od plew - nie potrafisz myśleć
niezależnie i przyjmujesz bezkrytycznie jako dobre wszystko co pochodzi
od kobiety. Dajesz się oszukiwać kobietom bo oszukiwała Cie matka. I
chociaż robiła nieświadomie będąc przekonaną, że postępuje słusznie to
zrobiła z Ciebie ślepca nie dostrzegającego kobiecej manipulacji.

> Ideologia chrześcijańska jest dokładnie takim samym systemem utopijnym
> jak komunizm, dlatego masz identyczne zachowania, a ci co moskwie
> kiedyś służyli służą watykanowi i w imię utopi katują innych.

Bo kiedysiejsza Moskwa i obecny Watykan to organizacje, które były/są
najbliżej rozwiązania problemu przemocy. A że stosują przemoc... No cóż,
do zwalczenia fałszu i obłudy należy posłużyć się środkami adekwatnymi,
homeopatycznymi.

> [...]
> społeczeństwie, tym samym ani pisu antypolskiego z karierowiczami by
> nie było ,ani kler, by się tu nie panoszył ze swoim złodziejstwem

A czym chcesz zastąpić buractwo? Przecież wszyscy jesteśmy w jakiś
sposób buractwem skażeni. Jakie zasoby ludzkie chcesz uruchomić by
dokonać przemiany? Dysponujesz tylko tym co jest dostępne, czyli skażonym.

9. Data: 2015-02-22 16:45:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Dlatego się jeszcze raz pytam czy jesteś księdzem? Bo to typowe dla kleryka z
zatrzymaną seksualnością, może traktować obecność kobiety jako wykorzystanie
seksualne i niewolenie, dlatego palano kobiety na stosie. Celibat tak wypaczył
psychikę, że trzeba było obecność kobiety zlikwidować. Tak poważne zaburzenia
psychiczne biorą się z celibatu, że sama obecność kobiety była traktowana jak atak na
jego cnotliwość, więc kobiety trzeba pozabijać i tym samym całe wsi znikały z kobiet
jak pojawił się taki inkwizytor , a chłopki świnki ruchali bo baby spalono. Przez
celibat mamy kolejne zboczenia jak podglądactwo i wtrącanie się w życie rodziny i
znowu motyw nienawiści do kobiety, aby utopijne prawa tak wprowadzać by kobietę
najbardziej poniżyć i tym samy zniszczyć rodzine, bo kto słucha zaburzeńców w
celibacie zniszczy rodzinę. W polsce teraz mamy prawdziwy pokaz nienawiści kleru
odnośnie konwencji, gdyby mogli to by palili na stosie a pedofilie legalizowali, bo
zachamowana seksualność idzie do dzieci a nienawidzi kobiet. Dlatego kleru nikt nie
chce w państwie bo to dawno skompromitowana i zboczona instytucja, jej brednie tylko
nadają się do leczenia osobników je głoszących, tak więc kler jest poza państwem i ma
człowiek wolny wybór tam chodzić jak jest naiwny. U nas dzieje się tragedia bo kler
chce narzucić szkodliwe treści tej religii społeczeństwu na siłę i tym samym gdyby
buractwu, które i tak jest antyspołeczne, kradnące i walące państwo w dupę, prawa
odebrać, które tylko po to wykorzystują by walić w ludzi swoją nienawiścią i wspierać
dzicz tak skrajnie patologiczna jak kler, to by tyle patologii nie było jak obecnie.

10. Data: 2015-02-22 17:26:06

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Leo Dlatego się jeszcze raz pytam czy jesteś księdzem?

Jedno rozsądne zdanie w całej Twojej "wypowiedzi", globku. Odpowiem na
nie: nie, nie jestem księdzem.

A na resztę Twojego słowotoku spuszczam wodę. Szzuuu !

Słyszałeś plusk spuszczanej wody? :-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/