Re: Ideologia torturowania kobiet

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ideologia torturowania kobiet
Date: Sun, 22 Feb 2015 12:09:04 +0100

glob pisze:

> Leo No jak na zboczeńca przestało, organizacja kleru dla ciebie to
> wyzwolenie mężczyzn, to może się wykastruj, to się wyzwolisz raz na
> zawsze, są organizacje eunuchów bez jajec czy penisa, twierdzą że są
> wyzwoleni( zaburzeni).

Nie wiem jak Ty, ale ja spróbowałem przyjemności bycia z kobietami i nie
zamierzam się kastrować.
A co do kleru jako organizacji męskiej zbudowanej w celu zjednoczenia
mężczyzn w taki sposób jak kobiety są zjednoczone pod hasłem seksualnego
wykorzystywania ich przez mężczyzn, to mężczyźni mogą powiedzieć, że są
legalnie ekonomicznie wykorzystywani przez kobiety w rodzinach. No Ty
chyba tego nie odczułeś bo pewnie nie masz rodziny, ale ci, którzy
rodziny maja wiedzą o co chodzi.

> Kler dla kasy poszedł w celibat, a to
> spowodowało zaburzenia psychiczne na tle seksualnym i następnie
> palenie kobiet na stosie, czy takie zboczenia jak twoje,
> niedorozwinięta płeć idzie do dzieci.

Samotność sprzyja rozważaniom, szczególnie gdy na myślenie człowiek ma
dużo wolnego czasu. Do zakonów szli przecież nie tylko dewoci i cnotliwi
ale również ludzie, którzy mieli za sobą doświadczenia rodzinne, byli
mężami i ojcami. Dlaczego to robili?

> Tym samym mają obsesje zaglądania ludziom do majtek i najwięcej
> do powiedzenia, na tym na czym się zupełnie nie znają, czyli rodzinie.

A co Ty taki czyścioszek jesteś, globku? Do majtek nie zaglądałeś, nie
lubisz tego? Wygląda na to, że nie miałeś jednak swojej rodziny i tylko
bzdurnych wyobrażeń zamiast doświadczeń się dorobiłeś. Kler to setki lat
doświadczeń, wysłuchiwania spowiedzi wielu kobiet i mężczyzn. A jak
myślisz o czym petenci/tki konfesjonałów mówią? Spowiednik to zaufana
osoba, z którym ludziska dzielą się swoimi najskrytszymi pragnieniami,
szczególnie kobiety dostrzegające niedomagania w swoich małżeństwach.
Wiedzą więc więcej na temat problemów rodzinnych niż Ci się wydaje.
Można jedynie powiedzieć, że mają wypaczony obraz trudności małżeńskich
ponieważ głównymi informatorami są kobiety. To one się żalą i skarżą na
swoich mężów bo faceci są bardziej nieufni i skryci. Ale wiedzę klechy
gromadzą i wiedzą doskonale, że główna przyczyna problemów rodzinnych to
błędy w sferze seksualnej.

> Ale ten rygor i pragnienie władzy, ta nienawiść do kobiet cały czas
> pod ich stwierdzeniami się kryje, w wymysłach by katować kobiety.

A Ty nie potrafisz spojrzeć na kobietę jak na twór, który może popełniać
nieświadomie błędy tak jak i mężczyzna, lecz idealizujesz ją.
Postrzegasz ją niczym boginię, która nie może się mylić. Patrzysz na
kobiety przez pryzmat swojej matki, która zrobiła z Ciebie ślepca
niezdolnego do oddzielenia ziarna od plew - nie potrafisz myśleć
niezależnie i przyjmujesz bezkrytycznie jako dobre wszystko co pochodzi
od kobiety. Dajesz się oszukiwać kobietom bo oszukiwała Cie matka. I
chociaż robiła nieświadomie będąc przekonaną, że postępuje słusznie to
zrobiła z Ciebie ślepca nie dostrzegającego kobiecej manipulacji.

> Ideologia chrześcijańska jest dokładnie takim samym systemem utopijnym
> jak komunizm, dlatego masz identyczne zachowania, a ci co moskwie
> kiedyś służyli służą watykanowi i w imię utopi katują innych.

Bo kiedysiejsza Moskwa i obecny Watykan to organizacje, które były/są
najbliżej rozwiązania problemu przemocy. A że stosują przemoc... No cóż,
do zwalczenia fałszu i obłudy należy posłużyć się środkami adekwatnymi,
homeopatycznymi.

> Odebrać prawa buractwu wszelkie, aby na nic nie mogli wpływać w
> społeczeństwie, tym samym ani pisu antypolskiego z karierowiczami by
> nie było ,ani kler, by się tu nie panoszył ze swoim złodziejstwem
> nienawiścią i mordem.

A czym chcesz zastąpić buractwo? Przecież wszyscy jesteśmy w jakiś
sposób buractwem skażeni. Jakie zasoby ludzkie chcesz uruchomić by
dokonać przemiany? Dysponujesz tylko tym co jest dostępne, czyli skażonym.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---