Oskar dla IDY

1. Data: 2015-02-23 03:32:27

Temat: Oskar dla IDY
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Za najlepszy film nieanglojęzyczny. No teraz cały świat zobaczy jak buraczki
mordowali żyda. No cieszy bardzo że wreszcie Oskar, bo jest prawda o burakach a
prawdę się ceni, jak to buractwo szalało z gestapo i bez gestapo posrane z
nienawiści, szczekające, szczujące, prześladujące, może i refleksje obudzi w polsce
czym jest buractwo.

2. Data: 2015-02-23 07:32:16

Temat: Re: Oskar dla IDY
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 03:32:28 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
nienawiści, szczekające, szczujące, prześladujące, może i refleksje obudzi w polsce

super!

3. Data: 2015-02-23 14:58:55

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> bez gestapo posrane z nienawiści, szczekające, szczujące, prześladujące,
> może i refleksje obudzi w polsce czym jest buractwo.

To teraz dla równowagi obejrzyj serial, który nigdy oskara nie dostanie.
"Sprawiedliwi ".

4. Data: 2015-02-23 19:13:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2015 14:58:55 +0100, krys napisał(a):

> To teraz dla równowagi obejrzyj serial, który nigdy oskara nie dostanie.
> "Sprawiedliwi ".

Aby POLSKI film dostał oskara, musi być o złym Polaku i dobrym Żydzie,
inaczej nie ma totamto.
--

XL
pewni siebie.

5. Data: 2015-02-23 20:17:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 22:32:16 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> super!

Także "podziękowanie" reżysera warto obejrzeć: Ż E N A D A !!! - jaki
rżyser, taki film, w tym wypadku NIESTETY:
http://niezalezna.pl/64475-stereotyp-o-polakach-na-g
ali-oscarow-pawlikowski-pewnie-wszyscy-juz-sa-pijani
--

XL
pewni siebie.

6. Data: 2015-02-23 20:23:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2015 20:17:52 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> http://niezalezna.pl/64475-stereotyp-o-polakach-na-g
ali-oscarow-pawlikowski-pewnie-wszyscy-juz-sa-pijani
> --
>
> XL
> "Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy
> na jego siły i środki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co
> ludziom jest potrzebne. Czegóż nam brakuje? Oto rządu silnego i ustalonego
> ładu prawnego, a wtedy wszystko będziemy mieli i stać będziemy silni i
> pewni siebie.
> Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

Ida to MIERNY film, nie jest to tylko mój pogląd. Dlaczego kierny? - bo
pokazuje nieprawdę oraz jest.. po prostu mierny, jak wiele innych,
poprawnych politycznie.

"Oscarowe przepychanki z polityką w tle
Dodano: 22.02.2015 [10:50]
Oscarowe przepychanki z polityką w tle - niezalezna.pl

Poprawność polityczna, którą rządzą się Oscary, daje nadzieję na laur dla
?Idy? w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny, choć przypuszczać można,
że polska produkcja przegra starcie z ?Birdmanem? w kategorii najlepsze
zdjęcia. Doświadczenie mówi też, że oscarowym pewniakiem jest ?Gra
tajemnic?. Bynajmniej nie z względu na maestrię realizacji, lecz na fakt,
że film jest gejowskim manifestem. Gala w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bez względu na werdykt Amerykańskiej Akademii Filmowej to rozdanie będzie
dla nas historyczne. Polacy bowiem nominowani są aż w pięciu kategoriach.
?Ida? w dwóch wcześniej wspomnianych, a aż dwa polskie filmy nominowane w
kategorii Najlepszy krótkometrażowy film dokumentalny ? ?Joanna? Anety
Kopacz i ?Nasza klątwa? Tomasza Śliwińskiego. Szansę na Oscara ma również
urodzona w Warszawie Anna B. Sheppard, autorka kostiumów do ?Czarownicy? z
Angeliną Jolie. Bez względu więc na to, czy Polacy staną na deskach Dolby
Theatre w Los Angeles, już mamy sukces.

Słynna akademia przyzwyczaiła nas już do myśli, że premiowane są filmy o
rasizmie, czy tzw. homofobii. W ten nurt nadzwyczajnego traktowania wpisuje
się też tematyka żydowska. A pamiętajmy, że tytułowa ?Ida? jest Żydówką.
?Lista Schindlera? czy ?Pianista? to filmy genialne, zasługujące na
najważniejsze nagrody. ?Ida? w porównaniu nimi to druga liga. Ale
pamiętajmy, że film zdobył już ponad 50 nagród, w tym również tych
najbardziej prestiżowych na międzynarodowych festiwalach. Popularność filmu
z jednej strony cieszy, z drugiej jednak budzi niepokój. Wraz z tym filmem
w świat idzie przekaz, że to Polacy mordowali Żydów. ?Ida? bowiem jest
kolejnym obrazem, w którym zbrodnie II wojny światowej odbywają się bez
udziału Niemców. Ignorancja akademii w stosunku do prawdy historycznej nie
jest niczym nowym. Przykładów nie trzeba szukać daleko. ?Gra tajemnic? o
matematykach łamiących kody Enigmy, która daleka jest od historycznych
faktów, dostała aż 8 nominacji.

W ubiegłym roku widzowie nie kryli zaskoczenia tym, że film ?Zniewolony. 12
lat niewoli? dostał aż trzy Oscary, m.in. za najlepszy film i scenariusz
adaptowany. Produkcja pokazywała w sposób poruszający rasizm w XIX w. w
południowej części USA. Jednak z czystym sumieniem przyznać należy, że film
nie zasłużył nawet na jedną nominację. Dodatkowo dziwił fakt, że produkcja
kończyła się również manifestem politycznym, którego bohaterem był
czarnoskóry Barack Obama. Manifestem, choć gejowskim, kończy się ?Gra
tajemnic?. Intuicja podpowiada, że posypią się statuetki. Oraz że nie
doczekamy się czasów, gdy oscarowe gale przestaną być poprawne politycznie
i tym samym nieprzewidywalne."
http://niezalezna.pl/64444-oscarowe-przepychanki-z-p
olityka-w-tle
--

XL
pewni siebie.

7. Data: 2015-02-23 21:38:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

>Aby POLSKI film dostał oskara, musi być o złym Polaku i dobrym Żydzie,
>inaczej nie ma totamto.

W Idzie dobrym Żydem była Krwawa Wanda?

8. Data: 2015-02-24 03:50:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]
.net...

>Aby POLSKI film dostał oskara, musi być o złym Polaku i dobrym Żydzie,

Przecież ta idiotka filmu nie widziała, sam reżyser w wywiadzie się wypowiada że jak
oni tam zobaczyli to co zobaczyli, pewnie nie widzieli filmu. Ale to typowe picnik
golgota też nie widzieli a mordy darli a też było o czym innym niż się darli.

9. Data: 2015-02-24 10:01:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-23 o 14:58, krys pisze:

> To teraz dla równowagi obejrzyj serial, który nigdy oskara nie dostanie.
> "Sprawiedliwi ".

W jakiej kategorii byś nominowała?

Ewa

10. Data: 2015-02-24 12:53:24

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> W jakiej kategorii byś nominowała?

W przeciwnej.

A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?
Ideologia torturowania kobiet
Sto dni.
Przesunąć zmianę czasu!