Przywalić im maks!

1. Data: 2015-02-23 21:55:40

Temat: Przywalić im maks!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby pamiętali.

http://wiadomosci.onet.pl/krakow/ponowny-proces-ws-s
mierci-kierowcy-trafionego-bryla-lodu/c5q2n
--

XL
pewni siebie.

2. Data: 2015-02-23 22:59:02

Temat: Re: Przywalić im maks!
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Żeby pamiętali.
>
> http://wiadomosci.onet.pl/krakow/ponowny-proces-ws-s
mierci-kierowcy-tra
> fionego-bryla-lodu/c5q2n

Mam bardzo mieszane uczucia - tez za dzieciaka robilismy głupie rzeczy,
ktore mogłyby skonczyc sie różnie.
Z drugiej strony 16kg lodu na samochód na autostradzie daje własciwie
jednoznczne skutki...

3. Data: 2015-02-23 23:09:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Feb 2015 21:59:02 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
> ktore mogłyby skonczyc sie różnie.
> Z drugiej strony 16kg lodu na samochód na autostradzie daje własciwie

Chciałam tylko przypomnieć, że 16-letni MĘŻCZYZNA to już nie dzieciak,
kiedyś takich do woja brali. A jak nawet który i "dzieciak", no to oskarżyć
powinno się rodziców za niedopilnowanie i za wszarz do kicia, przysądzając
odszkodowanie dla rodziny Zmarłego.
--

XL
pewni siebie.

Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?
Ideologia torturowania kobiet
Sto dni.