Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!

1. Data: 2015-02-25 15:36:12

Temat: Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rzecznikrodzicow.pl/dwa-lata-dzialalnosci
-telefonu-wsparcia-rodzicow-0#overlay-context=dwa-la
ta-dzialalnosci-telefonu-wsparcia-rodzicow
Opisy innych przypadków - linki "miesięczne" na dole strony.

--

XL
pewni siebie.

2. Data: 2015-02-26 08:34:30

Temat: Re: Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 15:36, XL pisze:
> http://www.rzecznikrodzicow.pl/dwa-lata-dzialalnosci
-telefonu-wsparcia-rodzicow-0#overlay-context=dwa-la
ta-dzialalnosci-telefonu-wsparcia-rodzicow
> Opisy innych przypadków - linki "miesięczne" na dole strony.

Kolejna wysoce szkodliwa głupota zaimportowana bezmyślnie z za oceanu.

3. Data: 2015-02-26 12:41:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 08:34:30 +0100, Trybun napisał(a):

-telefonu-wsparcia-rodzicow-0#overlay-context=dwa-la
ta-dzialalnosci-telefonu-wsparcia-rodzicow

> Kolejna wysoce szkodliwa głupota zaimportowana bezmyślnie z za oceanu.

Oj, nie bezmyślnie, oj nie. Ze sprawa się rozszerza, to znaczy, ze jest na
dzieci pewien okreslony rynek... A sprawa się rozszerza:

http://www.pch24.pl/powstrzymac-panstwowe-odbieranie
-dzieci-,24805,i.html

"W okresie od 1 sierpnia 2010 roku do końca 2011 roku na podstawie zapisów
ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie odebrano aż 588 dzieci. W
2013 roku było to już 627 dzieci!

Prawnicy Instytutu Ordo Iuris z własnej inicjatywy już wiosną br.
przygotowali wniosek o kontrolę konstytucyjności tej ustawy, który do
Trybunału Konstytucyjnego obiecała skierować grupa posłów Prawa i
Sprawiedliwości. Niestety, politycy zwlekają od miesięcy ze spełnieniem
obietnicy. Petycja ma im uzmysłowić, że społeczeństwo oczekuje od nich
niezwłocznych działań w tej sprawie. Każdego dnia decyzjami urzędników
kilkoro dzieci jest w Polsce odbieranych rodzicom. "

W USA przybrało to postać istnej lawiny - pod byle pretekstem urzędnicy z
tzw organów działających w imie praw dzieci wybierają i _zabierają_
"dziecko na zamówienie". Już pisałam tu (albo na psd) o tym.

--

XL
pewni siebie.

Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?
Ideologia torturowania kobiet