A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?

21. Data: 2015-02-24 23:26:45

Temat: Re: A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> pare kwot bez wiekszego zwiazku zawsze moge podac: 54; 3457; 10999;
> 982345678;.... itakdalej

To nie bedzie Twoja pierwsza odpowiedz bez zwiazku z pytaniem...

22. Data: 2015-02-24 23:27:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Z ciekawosci -o jakich kwotach mowimy?
>

> Pracują na czarno lub dorywczo a do opieki po zasiłki lub jak sąsiadka
> to dostała prawie pensje bo samotna z dziećmi, a że mąż w szklarni
> kopie to przecież zaginięcie na policje zgłoszone, więc papier jest.
> Buraki są aspołeczne w polsce, te ich urojenia żyd kradnie to
> projekcja bo oni walą państwo ze wszystkich stron.

Co to znaczy : dostająpensje?
Powtarzam pytanie - o jakis kwotach mówimy?

Jak to co prawie tysiąc złotych co miesiąc. Nawet ja miałem kłopoty przez te
kombinacje, bo poszedłem na policje zgłosić zaginięcie, a policjanci ze mnie drwią i
zaraz się dowiaduje, że pewnie też zagineli jak sąsiad ? Bo chodzą jebani zgłaszają
zaginięcia męża, a ona udają osobę bez środków i dostaje co miesiąc pensje na dzieci,
a mąż zaginiony zapierdala kopie kwiaty w szklarni i na rynek. To do mnie też
skoczyli że pierdole z tym zaginięciem, bo tam tak kantują jebane buraki.

23. Data: 2015-02-25 09:33:12

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 lutego 2015 23:26:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...pl ...

> To nie bedzie Twoja pierwsza odpowiedz bez zwiazku z pytaniem...

ale jakim pytaniem?

24. Data: 2015-02-25 09:36:35

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 lutego 2015 23:27:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...pl ...

> Skup sie w takim razie na tresci a nie na tym, czy zdanie jest protes czy
> zlozone i jak zlozone...

sam sie skup, i sprobuj sprecyzowac o co ci chodzi. najchetniej widzialbym czysty
merytorycznie przekaz bez niedomowien zawartych "miedywierszami"

25. Data: 2015-02-25 11:59:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> sam sie skup, i sprobuj sprecyzowac o co ci chodzi. najchetniej
> widzialbym czysty merytorycznie przekaz bez niedomowien zawartych
> "miedywierszami"

Naprawde nie umiesz sam wrocic kilka postów i ponownie rpzeczytac ze
zrozumieniem?

Padła wypowiedz o zyciu z zasiłku.

Zapytałem o konkretne kwoty a ty w odpowiedzi wypowiedziałes się ze pewnie
niskie.

No to zapytałm ponownie czy wiesz o jakich kwotach mówimy.

No to przyznałes ze nie wiesz...

A dalej to juz pajacowałes...

Teraz wszystko jasne? Bo prościej nie umiem...

26. Data: 2015-02-25 12:32:42

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 lutego 2015 12:00:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
>
> No to przyznałes ze nie wiesz...
>
> A dalej to juz pajacowałes...
>
> Teraz wszystko jasne? Bo prościej nie umiem...

no tak, ale co ja mam odpowiedziec? napisalem ze nie wiem - koniec kropka. jak nie
wiem to nie wiem. po co mnie ponownie pytales czy wiem.

27. Data: 2015-02-25 17:50:07

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...pl ...

> no tak, ale co ja mam odpowiedziec? napisalem ze nie wiem - koniec
> kropka. jak nie wiem to nie wiem. po co mnie ponownie pytales czy
> wiem.

Skoro pytałes o jakie pytanie mi chodziło to ci odpowiedziałem.
Ja odpowiedzi juz nie oczekiwałem - skontatowałem tylko ze to nic nowego,
ze ktos odpowiada pomimo tego ze nie zna tematu...

28. Data: 2015-02-28 10:54:13

Od: Wiosenny Oprysk <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-22 o 23:03, glob pisze:
> "Uważam jednak, że aborcja

https://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/06/w
aldemar_c582ysiak___stulecie_kc582amcow.pdf

2+2=?
Ideologia torturowania kobiet
Sto dni.
Przesunąć zmianę czasu!