A czego się wysępić nie udało?

11. Data: 2004-12-03 13:00:56

Temat: Re: A czego się wysępić nie udało?
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:coof2v$jht$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale Ty napisz czego w tym roku nie udało Ci się wysępić. :-)

Bodziszka od Grzesia , ale ma młodą roślinę i dzielenie było niewskazane.
Wymarzoną lilię , jak się okazało , wysępiłam niedawno.
Lista nowych chciejstw jest tworzona :-)
Będzie na niej jedna roślina od Ciebie ,niewinna , tylko zapomniałam jak
się nazywa.
Dzioba otworzę po konsultacjach ;-)

Pozdrawiam
Teresa

12. Data: 2004-12-03 13:03:55

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> W sumie i nawet jedno zero do tych kilkudziesięciu możnaby dodać (jakby
dwa
> zera to też taka listę dałoby sie sporządzic), ale to już takie mało
realne
> chciejstwa ;)) Grupa na KF by mnie wrzuciła za takie 'ciężkie' posty :)

Pojedynczo i na raty jakoś przejdzie :-)

Pozdrawiam
Teresa

13. Data: 2004-12-03 13:25:06

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Aż wstyd :))

> Ile masz jeszcze arów na ten ogród botaniczny ?
> Pozdrawiam, Lilka

Jakies 20 zarośnietego pola. Dużo wejdzie :))

Pozdrawiam
Kaśka

14. Data: 2004-12-03 16:34:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jednak nie od rzeczy byłoby popisać o tym czego się wysępić nie udało
> choć jakieś kroki sępiące podejmowane były (...)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

U mnie wygląda to tak, zaglądam do Waszych fotograficznych ogrodów,
zapisuję sobie Wasze zdjęcia z opisem rośliny a potem odpowiednia adnotacja
w zeszyciku ... tj.:
- asclepias incarnata u ...
- fajna trawa - rozplenica, u ...
- goździnicznik u ...
- lepiężnik u ...
- Caryopteris in. Barbura, u

Są tam też przypuszczalne daty oraz inne adnotacje co do kolorystyki,
wymogów i tam takich różnych ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Oczywiście zapisuję upatrzoną roslinę po uprzednim omówieniu
możliwości pozyskania ... a czesem też i bez wiedzy włąsciciela ... hi hi
:-)

15. Data: 2004-12-03 17:50:58

Temat: Odp: A czego się wysępić nie udało?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:coq4tj$3ar$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
>
> PS.: Oczywiście zapisuję upatrzoną roslinę po uprzednim omówieniu
> możliwości pozyskania ... a czesem też i bez wiedzy włąsciciela ... hi hi

No to masz nie złe zadatki na sępa :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2004-12-03 18:47:30

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, własnie - pieciornik od Ciebie rozmnaża mi się wspaniale. Nie wiem,
> czy on krwisty, ale jesienią widziałam sporo małych pieciorniczków :-)

A jakie ma kwiaty ?
Jakiego koloru ?

Pozdrawiam
Teresa

17. Data: 2004-12-03 20:09:10

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote:

> Bodziszka od Grzesia,

Trzeba było przyjechać.. Ale, co się odwlecze, to nie uciecze :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
,,Cip-cip'', mlasnął hodowca z Elbląga:
,,Cóż to nam się wylęga/wyląga?

18. Data: 2004-12-03 20:12:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Dec 2004 00:36:48 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> Bo mnie na przykład w tym roku nie udało się wysępić ani pięciornika
> krwistego ani trzmieliny oskrzydlonej. I będę próbował nadal. A co! :-))

Mnie trzmielinę udało się nabyć.
Wysępić nie udało się kilku bodziszków, jednego zawilca.
No i jednego liliowca, na którego sie czaję od dłuższego czasu:)

Pozdrawiam
Marta

19. Data: 2004-12-03 20:22:43

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie trzmielinę udało się nabyć.
> Wysępić nie udało się kilku bodziszków, jednego zawilca.
> No i jednego liliowca, na którego sie czaję od dłuższego czasu:)

Gdzie to wszystko pomieścić,? gabaryty mojejgo ogrodu nie chcą się
powiększyć:-{
Właśnie robię selekcję z listy chciejstw:-{
Co do nieudanego wysępienia to;
Pani w szkółce nie chciała mi sprzedać piwoni delikatnej,
bo miała tylko dwie i to dla siebie,zobaczę wiosną może da się wysępić
jakoś:-}

Pozdrawiam TeresaR

20. Data: 2004-12-03 20:24:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Dec 2004 21:22:43 +0100, Teresa napisał(a):

> Gdzie to wszystko pomieścić,? gabaryty mojejgo ogrodu nie chcą się
> powiększyć:-{

Jeszcze mam miejsce...
A jak zabraknie to przerzucę się na warzywniak mamy:D

Pozdrawiam
Marta

pelargonie na balkonie a zima
jak to dobrze, ze nie mam dzialki!