A ja mam strasznego doła

1. Data: 2004-10-19 10:33:46

Temat: A ja mam strasznego doła
Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sory ale jakoś tak chciałem komuś powiedzieć a tu jest anonimowo.
Żonaty

1. Data: 2004-10-19 10:52:13

Temat: Re: A ja mam strasznego doła
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pucy napisał:

> Sory ale jakoś tak chciałem komuś powiedzieć a tu jest anonimowo.
> Żonaty

Nie martw się.
To minie, zobaczysz.
I będziesz szczęśliwszy niż kiedykolwiek, nawet jeśli wydaje Ci się to
nieprawdopodobne.

--
GABi

1. Data: 2004-10-19 10:52:55

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabi:

>Nie martw się.
>To minie, zobaczysz.
>I będziesz szczęśliwszy niż kiedykolwiek, nawet jeśli wydaje Ci się to
>nieprawdopodobne.

W którym czasopiśmie kobiecym można takie fajne kawałki przeczytać?
A zresztą, chyba w każdym, co? ;)

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-19 11:27:29

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:04101912525569@polnews...
> Gabi:

> W którym czasopiśmie kobiecym można takie fajne kawałki przeczytać?
> A zresztą, chyba w każdym, co? ;)
No niby tak zawsze może być gorzej.
p.s. doła
zasługa małżonki

1. Data: 2004-10-19 11:30:14

Od: ".:Lu:." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pucy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Sory ale jakoś tak chciałem komuś powiedzieć a tu jest anonimowo.

Gdy życie nieźle zajdzie Ci za skórę,
Gdy szlak Twój ciągle prowadzi pod górę,
Gdy długów w bród i pustki po kieszeniach,
Gdy zamiast śmiechu słychać Twe westchnienia,
Gdy zły los zniechęceniem Cię napawa,
Odpocznij chwilkę, lecz sie nie poddawaj.

Bo w życiu raz upadki są, raz wzloty,
Każdy z nas nieraz przekonał sie o tym.
Lecz upadków uniknąć mógłbyś wielu,
Gdybyś niezłomnie zawsze parł do celu,
A klęskę na zwycięstwo ten zamienia,
Kto nie zagubi się we mgle zwątpienia.

Sukces kapryśne miewa obyczaje,
Im bliższy, tym się dalszym czasem zdaje.
Do końca walcz o swe do szczęścia prawa,
Niech świat się wali, TY SIE NIE PODDAWAJ!

Zdołowana Przez Babę,
Lu

1. Data: 2004-10-19 11:31:02

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

pucy<p...@w...pl>

[...]
> No niby tak zawsze może być gorzej.
> p.s. doła
> zasługa małżonki

Domyśliliśmy się z podpisu.

No to wyznaj już może, co takiego zrobiła Ci małżonka.

P.

1. Data: 2004-10-19 11:38:06

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> pucy<p...@w...pl>
>
> [...]
>
> Domyśliliśmy się z podpisu.
>
> No to wyznaj już może, co takiego zrobiła Ci małżonka.
Wielka zasługa wtym mojej zazdrości, ale nie wdawając się w szczegóły.
Żona jest nauczycielką,w piątek dzień nauczyciela pojechała obsada pogadać
niby do jakiegoś pensjonatu. Powrót 2 w nocy.
Jak było no spoko pogadaliśmy i wypite po 2 kieliszki.
Wczoraj niechcący dowiedziane od wspólnego kolegi wóda strumieniami tańce i
zero rozmów. itd...
Może jestem konserwatywny i zazdrosny ale ja od ślubu nie chodzę z kolegami
na żadne libacje nie wspominając o tańcach z innymi kobietami.
Uff chyba mi ulżyło
czy ja jestem rzeczywiście nienormalny?

1. Data: 2004-10-19 11:39:33

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry ale jak to teraz przeczytałem to wygląda jak by to faktycznie pisał
idiota, po prostu nie mogę się skupić na niczym

1. Data: 2004-10-19 11:43:11

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Niezbecki napisał:

> W którym czasopiśmie kobiecym można takie fajne kawałki przeczytać?
> A zresztą, chyba w każdym, co? ;)

Nie wiem, nie czytam gazet, nawet ksiązek żadnych nie czytam :)

--
GABi

1. Data: 2004-10-19 11:46:25

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

pucy<p...@w...pl>

[...]
> [...]
> Może jestem konserwatywny i zazdrosny ale ja od ślubu nie chodzę z
> kolegami na żadne libacje nie wspominając o tańcach z innymi

Okłamała Cię i potrafi/ma chęć się bawić również bez swojego ślubnego.

Ty nie pijesz z kolegami ani nie tańczysz z innymi kobietami (w ogóle?
nawet, jeśli żona Ci pozwoli?)

Czujesz się oszukany i czujesz, że to wszystko jest niesprawiedliwe.
Może nawet myślisz o tym, co jeszcze mogła robić Twoja żona poza zasięgiem
Twojego wzroku.

Co zamierzasz z tym zrobić?

P. (laik)

Porozmawiac o depresji - nawet z dala