A ja nie widzę :(

1. Data: 2003-01-09 18:44:34

Temat: A ja nie widzę :(
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Grupę podczytuję w miarę regularnie, ale nie wypowiadam się zbyt często,
bo poraża mnie profesjonalizm odpowiedzi i nie chcę się wygłupić ze
swoimi 'radami'...;) Jedna rzecz mnie zastanawia: te rewelacyjne efekty
stosowania kosmetyków o których piszecie.. ja żadnych rewelacji po
zastosowaniu czegokolwiek nie widzę po prostu :( Nie wiem czy źle patrzę
czy jak..
Kurde no ja też bym chciała takie rewelacje :)!
--
Pozdrówki,
Słońce

"Jak większość kobiet- staram się jak mogę" Andie MacDowell

1. Data: 2003-01-09 20:23:01

Temat: Re: A ja nie widzę :(
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnie <a...@n...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...net...
> [...]
> stosowania kosmetyków o których piszecie.. ja żadnych rewelacji po
> zastosowaniu czegokolwiek nie widzę po prostu :( Nie wiem czy źle

mam dokladnie to samo, ja nie widze po niczym zadnych efektow:)
Fiona

1. Data: 2003-01-09 20:47:34

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jedna rzecz mnie zastanawia: te rewelacyjne efekty
> patrzę
>
> mam dokladnie to samo, ja nie widze po niczym zadnych efektow:)

Kolezanko, chyba nie jest az tak zle?
Ja wczoraj kupilam sobie kosmetyki Ziaja ale serie Phyto Activ i jak na
razie widze efekt.
Naczynka ktore nie byly co prawda zbyt duze zmniejszyly sie troszke.
Skorka jest gladziutka, jak pupcia niemowlaka:)))

--
Magda
howuser&userid=7434656

1. Data: 2003-01-09 20:51:42

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mam dokladnie to samo, ja nie widze po niczym zadnych efektow:)
> Fiona

i ja tez nie wiedzę
Ewa

1. Data: 2003-01-09 20:54:38

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> i ja tez nie wiedzę

Ej no dziewczyny, chyba wiosna jednak musi przyjsc, zeby Wam sie nastroje
poprawily:))
Malo slonca na dworze i prosze.

--
Magda
howuser&userid=7434656

1. Data: 2003-01-09 21:13:02

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja żadnych rewelacji po
> patrzę
>
> mam dokladnie to samo, ja nie widze po niczym zadnych efektow:)
> Fiona

Bo to chyba kwestia WIARY ;-)
Jak się nie wierzy, to się nie widzi :)))) Ja też nie widzę, inna rzecz, że
nie stosuję nic wyszczuplającego, antycellulitowego itp.
Ale nigdy mi się nie zdarzyło, żebym po jakimś kremie miała rano "rześki, po
prostu odmłodzony ryj", tak jak Kruszynka po Aretine Q. A może Kruszynka ma
ryjek tak młody i rześki, że nawe Aretina nie zaszkodzi? ;-)))))))

Ola

1. Data: 2003-01-09 21:22:57

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> To tak można po 20-tce? Bezustannie porównuję się z jednym
> półtoraroczniakiem i .... :-(

Pewno ze mozna:))))
Troszke wiary w siebie i kosmetyki:)))
No w koncu sa one dla nas stworzone:))

--
Magda
howuser&userid=7434656

1. Data: 2003-01-09 21:24:23

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Skorka jest gladziutka, jak pupcia niemowlaka:)))

To tak można po 20-tce? Bezustannie porównuję się z jednym
półtoraroczniakiem i .... :-(

Renya

1. Data: 2003-01-09 22:03:41

Od: "edYta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam dokladnie to samo, ja nie widze po niczym zadnych efektow:)
> Fiona

no to jest nas więcej :)
ja też nie widzę :)
zbyt mało wiary ?- możliwe

pozdrawiam

edYta

1. Data: 2003-01-09 22:16:04

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> no dobrze, zeby byc sprawiedliwą powiem, że widziałam tylko po żelu
> Cellu-stop Galenica super gładkość i nic poza tym:) cellulitu się pozbyłam
> później, kiedy zaczęłam systematycznie ćwiczyć

Ewo, same kosmetyki nic niedadza bez stosowania urozmaiconej diety, i
cwiczen lub duzej ilosci ruchu.
Nie ma zadnych srodkow, ktore cudownie dzialaja.
Kosmetyki musz wspoldzialac z kondycja i stanem zdrowia calego ciala.

> nie działaja na mnie natomiast zadne kremy do twarzy - nie widzę po nich
> żadnych efektów, przy czym YR zupełnie mi nie podchodzi, bo za ciężkia i
za
> gęsta konsystencja, uzywam zwykle kremów Vichy i Garniera.

Kosmetyki Vichy bardzo mi odpowiadaja i jestem z nich zadowolona.
Garniera tez mam i nie narzekam.
Powiem wiecej, jestem zachwycona, bo mam cere mieszana a te kosmetyki
sprawily ze sie juz tak nie swiece:)))
Jak nie powiem co:))))

--
Magda