A jak to jest U Ciebie???

1. Data: 2004-04-13 14:35:54

Temat: A jak to jest U Ciebie???
Od: "SpielMann" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam troszke krepujace pytanie...Czy golicie swoje łono do lysego????czy
zostawiacie jakies krotkie wloski??? I czym najlepiej wykonywac te
czynnosc????

pozdrawiam...

1. Data: 2004-04-13 15:22:59

Temat: Re: A jak to jest U Ciebie???
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SpielMann" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam troszke krepujace pytanie...Czy golicie swoje łono do lysego????czy
> zostawiacie jakies krotkie wloski???

A do czego potrzebne są Ci te informacje?

> I czym najlepiej wykonywac te
> czynnosc????
>
> pozdrawiam...

Golarką.

pozdrawiam również,

Ligeia

1. Data: 2004-04-13 15:37:27

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SpielMann" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam troszke krepujace pytanie...Czy golicie swoje łono do lysego????

nie

>czy
> zostawiacie jakies krotkie wloski???

tak

>I czym najlepiej wykonywac te
> czynnosc????

kremem do depilacji

1. Data: 2004-04-13 19:10:32

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam troszke krepujace pytanie...Czy golicie swoje łono do lysego????czy
> zostawiacie jakies krotkie wloski??? I czym najlepiej wykonywac te

Ja używam zwykłej golarki. Zazwyczaj robię to po kapieli, włoski są wtedy
miękcejsze. Używam pianki do golenia (pozyczam od taty :)))i daje jej dość
dużo(sprawdź wczesniej jesli byś chciała używać czy nie masz na daną piankę
uczulenia) Ważne jest, przy goleniu zwykła golarką, aby była ona idealnie
czysta i ostra (wtedy nie powinny pojawiać się na skórze czerwone wypryski).

1. Data: 2004-04-13 19:30:43

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam zwyklej maszynki jesdnorazowej. Okolice bikini gole zawsze przed
kapiela i na sucho (w przeciwnym wypadku strasznie podrazniam sobie skore),
w przeciwienstwie do innych czesci ciala ktore gole na zel. Zawsze po
goleniu w skore wklepuje masc Tormentiol aby zapobiec podraznieniom.

1. Data: 2004-04-13 20:00:03

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze po
> goleniu w skore wklepuje masc Tormentiol aby zapobiec podraznieniom.

Z ta mascia to dobry pomysl...
Ja raz gole maszynka raz kremem depilujacym roznie co mam pod reka. Mam to
szczescie, ze nie mam uczulenia ani wypryskow. Jesli gole maszynka to pod
prysznicem, najlepiej.

Kamila

Re: Zamierzam zakupic peeling do ciała tylko jaki?
Re: Kosmetyczka Kraków
Olay zel pod oczy - pytanie o wrazenia
Re: plyn do higieny intymnej
Re: [Trójmiasto] laserowa depilacja bikini