A jednak Kwasniewski nie mial racji

101. Data: 2007-04-04 18:42:08

Temat: Re: A jednak Kwasniewski nie mial racji
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> mozesz juz przykucnac i nie zaluj sobie otworz szeroko gebe , bo usta to
> maja ludzie

Hyhy, fantazje starego, chorego umysłowo człowieczka. Zdrowia życzę,
umysłowego rzecz jasna ;)

j.

102. Data: 2007-04-04 22:00:22

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "OlekK" <o...@o...au> wrote in message

> http://www.cukrzyca.akcjasos.pl/?a=text&id=16
>
> "w tym rodzaju cukrzycy przyczyną podwyższonego poziomu glukozy we krwi
> nie jest brak insuliny, ale jej nieprawidłowe działanie w organizmie
> (oporność na działanie insuliny)."

Droga Iwon(K)o,
To akurat wszyscy na tej grupie wiedzą. Tu chodzi o to, co powoduje oporność
na insulinę. Ja napisałem, że może ją powodować nadmiar cukru w diecie .
Doskonale wiem, że badania naukowe nie potwierdziły takiej teorii, ale jedno
niewątpliwie zostało przez naukę stwierdzone; jedną z przyczyn jest otyłość.
I pomimo, że badania naukowe nie wyszły z wnioskiem, że to właśnie cukier
prowadzi do otyłości to ja właśnie mam takie przekonanie poparte
obserwacjami ludzi w okól mnie.
Mam nadzieję, że wiadomo Ci (aczkowliek teraz w to wątpię), że nauka nie wie
tak naprawdę co jest przyczyną oporności komórek na insulinę, jak również
nie wie w 85% przypadków co jest przyczyną podwyższonego ciśnienia, tudzież
nie zna przyczyn wielu innych chorób.

> http://kn.am.gdynia.pl/nkzc/art/article_2005_10_25_1
932.php

> http://www.cukrzyca.com.pl/o_cukrzycy.htm
>
> Cukrzyca typu 2 występuje przede wszystkim u osób w średnim i podeszłym
> wieku, choć czasem chorują też młodzi. 90 - 95 proc. wszystkich chorych na
> cukrzyce to właśnie osoby z cukrzycą typu 2. Insulina jest nadal
> wytwarzana, ale jej ilość jest niewystarczająca, lub nie działa ona w
> sposób właściwy
>
> iwon(K)a

Droga Iwon(K)o,
Piszesz o rzeczach oczywistych. Z żalem muszę stwierdzić, ze Twoja tu
wypowiedz mocno mnie rozczarowała i zaczynam teraz rozumieć dlaczego Cooler
trzyma Cię w KF-e.

Olek K.

103. Data: 2007-04-04 22:03:21

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> Ale slyszales o optymalnych, ktorzy wrecz chwala sie poziomami 120-125
> mg/dl? Co o tym sadzisz? Tez uwazasz, ze u optymalnych takie poziomy sa
> normalne i ze z jakiegos magicznego powodu nie bedzie u nich nastepowalo
> uszkadzanie komorek przez glukoze tak, jak ma to miejsce u ludzi,
> zywiacych sie w sposob tradycyjny, a zaczynajacych chorowac na cukrzyce?

Oczywiście słyszałem, ale tak naprawdę nigdy tego nie rozumiałem i mam
ciągle wątpliwości w temacie.

104. Data: 2007-04-04 22:10:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

OlekK pisze:

> Piszesz o rzeczach oczywistych. Z żalem muszę stwierdzić, ze Twoja tu
> wypowiedz mocno mnie rozczarowała i zaczynam teraz rozumieć dlaczego Cooler
> trzyma Cię w KF-e.

Cooler trzyma Iwonke w KF z zupelnie innych, moznaby nawet rzec, ze
pozamerytorycznych, powodow, i fakt ten nie moze byc zadnym argumentem w
dyskusji. A jesli dopytujesz sie o przyczyne wyksztalcania sie opornosci
insulinowej, to wiedz, ze w jednym z badan na myszkach laboratoryjnych
wykazano, ze moze byc ona efektem stosowania diety wysokotluszczowej.
Dyskutowalem o tym z Mafem tu lub na forum dobradieta, nie chce mi sie w
tej chwili szukac.

105. Data: 2007-04-05 03:29:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"OlekK" <o...@o...au> wrote in message
> Droga Iwon(K)o,
> Piszesz o rzeczach oczywistych. Z żalem muszę stwierdzić, ze Twoja tu
> wypowiedz mocno mnie rozczarowała i zaczynam teraz rozumieć dlaczego
> Cooler trzyma Cię w KF-e.

drogi OlkKu z zalem musze stwierdzic, ze zaczynasz mowic jak kolejny
optymalny.....

http://en.wikipedia.org/wiki/Insulin_resistance

i zegnam sie z toba. kolejny optymalny nie umiejacy dyskutowac bez
dogryzania to lekko za duzo.

iwon(k)a

106. Data: 2007-04-05 07:13:11

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OlekK" <o...@o...au> napisał w wiadomości

> Oczywiście słyszałem, ale tak naprawdę nigdy tego nie rozumiałem i mam
> ciągle wątpliwości w temacie.

Jeśli porozmawiasz z tymi Ludźmi to dowiesz się że chwalą się takimi
poziomami ponieważ wcześniej pomimo stosowania leków a często brania
insuliny nie udawało im się zbić cukru do tego poziomu.

--
Slawek 90mg/dl

107. Data: 2007-04-05 08:20:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "OlekK" <o...@o...au> napisał w wiadomości

Jest powód do chwalenia się poziomem cukru w przedziale 120-125 mg/dl. Bo
organizm kiepsko znosi duże wahania poziomu cukru we krwi jak huśtawka np.
między 80 a 110 mg/dl, a znacznie lepiej jak krzywa cukrowa jest constans -
w małym przedziale, np. 120/125 mg/dl. I to jest jedna z przyczyn, że
optymalni nie odczuwają głodu, czyli odwrotnie, aniżeli wtedy, gdy jedli
duże ilości węglowodanów na tzw. diecie tradycyjnej.
Pozdrawiam Jurek M.

108. Data: 2007-04-05 14:10:04

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

> Cooler trzyma Iwonke w KF z zupelnie innych, moznaby nawet rzec, ze
> pozamerytorycznych, powodow, i fakt ten nie moze byc zadnym argumentem w
> dyskusji.

Nie uważałem tego za żaden argument w dyskusji.

> A jesli dopytujesz sie o przyczyne wyksztalcania sie opornosci
> insulinowej, to wiedz, ze w jednym z badan na myszkach laboratoryjnych
> wykazano, ze moze byc ona efektem stosowania diety wysokotluszczowej.

Nie zaprzeczam, że badania na myszkach mogły to wykazać. Bardziej ciekawiło
by mnie Twoje zdanie na temat wpływu nadmiaru cukru w diecie.

109. Data: 2007-05-14 13:05:02

Temat: Re: A jednak Kwasniewski MA RACJĘ
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:eus0th$fua$1@inews.gazeta.pl...

> Jest jeden problem: wbrew rozpowszechnianemu przez srodowiska optymalne
> pogladowi, jedzenie weglowodanow NIE JEST przyczyna cukrzycy.

...I z pewnością _NIE_TłUSZCZE...

http://www.optymalni.poznan.pl/PagEd-topic_id-2-page
_id-30-m.html

Krystyna
--
Nic nie kosztuje tak drogo, jak tanie prawdy. Gabriel Laub

110. Data: 2007-05-14 14:01:30

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> http://www.optymalni.poznan.pl/PagEd-topic_id-2-page
_id-30-m.html

Fajna strona ;P Wg tego http://www.sekty.iq.pl/test.htm zawartość
podanej przez Ciebie Krysiu Erewań strony zaliczyć można do treści
sekciarkich ;)

j.

Optymalni
Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?
wątroba a przyprawy i produkty spozywcze
co sądzicie na temat skuteczności leków
Otylosc/mozg