Re: A.. jeszcze o IQ i nienawisci

1. Data: 2000-07-30 08:41:25

Temat: Re: A.. jeszcze o IQ i nienawisci
Od: "kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: Hunter <...@...c>
Data: 30 lipca 2000 03:04

On Sat, 29 Jul 2000 20:52:48 +0200, "kasia" <k...@p...onet.pl>
wrote:

[ciach]

Tak z ciekawosci, jestes psychoterapeutka ?

Oj sorki, ze sie nie przedstawilam, zrobie to przy najblizszej
okazji :))

Widocznie jak sie nakreca to daje jej to power. Moze kiedy jest
'happy' to sie blokuje.
Jaki byl drugi test ? Roznica jest naprawde duza.
A swoja droga 180 w skali Cattela to jaki procent populacji ?

Cholera, wlasnie???? A ile to 130?

Pewnie masz dylemat czy jej powiedziec.. Chyba tak, jezeli ma klopoty,
to jej polepszy samoocene. Moze jej po prostu powiedz ze jest bardzo
inteligentna. Bo jak uslyszy 180 to ja zdejmie jezeli sie orientuje w
tych wynikach (w sumie z iq 180 chyba trudno sie nie orientowac..)

Ale wlasnie boje sie, ze sie tym przejmie pojdzie na testy do Mensy, a winik
bedzie zly.
Wlasciwie czy moge jej jakos pomoc, by jej IQ wynosilo ciagle chociaz 150?
Czy moge jakos zmniejszyc ta roznice?

1. Data: 2000-07-30 21:52:59

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> bedzie zly.
> Wlasciwie czy moge jej jakos pomoc, by jej IQ wynosilo ciagle chociaz 150?

Po co? Po co uzalezniac nastroje kogos i to, czy w siebie wierzy czy
nie od jakichs testow na IQ?

Wedlug mnie to bez sensu. Potem dostanie inny test (np. ravena), albo
bedzie znowu w jakims innm nastroju i znowu wynik bedzie inny i
dziewczyna popadnie w rezygnacje i rozpacz?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

Re: Mensa