Re: SouthPark a społeczeństwo

1. Data: 2000-07-29 18:38:43

Temat: Re: SouthPark a społeczeństwo
Od: "kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: Artur Powszek <a...@p...wp.pl>
Temat: SouthPark a społeczeństwo
Data: 28 lipca 2000 23:37

Pogadajmy o tym.

Uwazam, ze to doskonaly sposob na wyladowanie emocji.

Lepszy, niz zabijanie, cpanie i upijanie sie. :))

Pozdrawiam

Kasia

1. Data: 2000-07-29 21:09:07

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@p...onet.pl> writes:

> Uwazam, ze to doskonaly sposob na wyladowanie emocji.
>
> Lepszy, niz zabijanie, cpanie i upijanie sie. :))

Dlaczegos tawiasz te trzy rzeczy w jednym rzadku?

Zabijanie faktycznie szkodzi innym ludziom, ze skutkiem letalnym (:)
ale juz cpanie i picie szkodzi tylko delikwentowi ktory to na sobie
uprawia.
W skrajnym wypadku opusci go rodzina, bliscy, zapije albo zacpa sie na
smierc, slowem sam siebie zalatwi.
i dobrze, jesli nie umie tego zrobic w inny sposob.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-30 14:58:05

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> w artykule
news:m2r98c63v0.fsf@pierdol.ninka.net pisze...

> [...]
>
> Zabijanie faktycznie szkodzi innym ludziom, ze skutkiem letalnym (:)
> ale juz cpanie i picie szkodzi tylko delikwentowi ktory to na sobie

Czyzby tylko delkwentowi...?
Smiem sie nie zgodzic ;)

> W skrajnym wypadku opusci go rodzina, bliscy, zapije albo zacpa sie na
> smierc, slowem sam siebie zalatwi.
> i dobrze, jesli nie umie tego zrobic w inny sposob.

Jak juz o skrajnosciach gadamy to jak bedzie na glodzie to moze zabic,
pod wplywem alkocholu tez moze zabic...oj mnostwo tych mozliwosci...;)

Pozdrowka

Falom

1. Data: 2000-07-30 22:06:33

Temat: Re: Re: SouthPark a społeczeństwo
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Falom" <f...@p...onet.pl> writes:

> Jak juz o skrajnosciach gadamy to jak bedzie na glodzie to moze zabic,
> pod wplywem alkocholu tez moze zabic...oj mnostwo tych mozliwosci...;)

Tak, owszem, ale tylko *moze*

W przykladzie podanym - zabijanie, cpanie, picie - dwa pozostale
wyraznie sie odrozniaja.

jak zabijasz, to zawsze i bez zadnych watpliwosci czynisz najwieksza
krzywde - bo pozbawiasz kogos zycia.

jesli sam sie upijasz albo bierzesz narkotyki, w pierwszym rzedzie
szkodzisz sobie.

1. Data: 2000-07-31 22:21:31

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> w artykule
news:m23dkr9st2.fsf@pierdol.ninka.net pisze...

> jak zabijasz, to zawsze i bez zadnych watpliwosci czynisz najwieksza
> krzywde - bo pozbawiasz kogos zycia.

Skad wiadomo ze wyrzadzam krzywde?
Szacunek do zycia,jakies normy spoleczne?

Falom

1. Data: 2000-07-31 22:31:28

Temat: Re: Re: Re: SouthPark a społeczeństwo
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Falom" <f...@p...onet.pl> writes:

> Skad wiadomo ze wyrzadzam krzywde?
> Szacunek do zycia,jakies normy spoleczne?

Oj Falom... chociazby poprzez analogie... chcialbys, zeby ciebie
zabito bez pytania sie ciebie o zdanie?

1. Data: 2000-08-01 10:35:48

Od: "YaANCeY" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Falom wrote in message <8m4u5k$hao$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Skad wiadomo ze wyrzadzam krzywde?

Bo dokonujesz zaboru najceniejszej rzeczy nalezacej do drugiego czlowieka.
Poza tym twoje pytanie to demagogia.

>Szacunek do zycia,jakies normy spoleczne?

Normy spoleczne sa wtorne do wyrzadzonej krzywdy (to znaczy norma nie
zabijaj powstala na skutek przekonania o krzywdzie jaka wyrzadza zabijanie.
Szacunek do zycia z kolei wiaze sie z szacunkiem do samego siebie.

Pozdrowienia
YaANCeY

1. Data: 2000-08-01 20:15:36

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

YaANCeY <p...@d...com.pl> w artykule
news:8m68oe$9lb$1@info.cyf-kr.edu.pl pisze...

> Poza tym twoje pytanie to demagogia.

Wiem wiem... tak mnie tylko cos "_wyglo_"...wracam do spokojnej roli
czytacza.

Pozdrawiam.

Falom

1. Data: 2000-08-01 20:15:40

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> w artykule
news:m2n1iyylrz.fsf@pierdol.ninka.net pisze...

> Oj Falom... chociazby poprzez analogie... chcialbys, zeby ciebie
> zabito bez pytania sie ciebie o zdanie?

no wlasnie trudno mi powiedziec czy chcialbym...spoko,nie znudzilo mnie
zycie
czy cos w ten desen...tak tylko wyskoczylem na chwile z
rzeczywistosci...

Pozdrawiam

Falom.

Re: Na zawsze