Re: A może by spotkanie?...;-)))

1. Data: 2002-06-06 08:55:37

Temat: Re: A może by spotkanie?...;-)))
Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

wysyłam jeszcze raz...
konto mi się buntuje :-/

guń

1. Data: 2002-06-06 09:18:37

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "guniek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> [...]

Buuu, a ja akurat w sierpniu 17-23 będę w Zakopanem i do Krakowa na zlot
mogłabym wpaść, a tak. :((
22 czerwca moja koleżanka bierze ślub - w Krakowie. :) Ale nie mam
możliwości uczestniczenia. :( Na zlocie takoż. :(

Rozeszły się dalej. :)

Wszystko bym dla Was zrobiła, robaczki. :)))
Ale do Krakowa w czerwcu chyba nie uda mi się dojechać. :(

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-06-06 15:00:30

Od: "Kya" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie odwołacie spotkania to się zjawię.
Nie mogłabym przepuścić okazji poznania
takich osobliwości, tfu, osobistości :)

pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-06-06 15:31:21

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"guniek"
> wysyłam jeszcze raz...
> konto mi się buntuje :-/

Oto "zalety" korzystania z bramek newsgate-owych :DDDD

1. Data: 2002-06-06 18:44:32

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

No tak... pomoge of coz :-)

Bez ingracjacji prosze :-))
Bys zalozyla to konto w mBanku i tyle, dalbym spokoj ;-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-06-07 16:38:25

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "guniek"

Jak przejdzie propozycja Poznań/sierpień - służę pomocą :))

pozdrawiam
maria

Porozmawiac o depresji - z humorem
co zrobić??