A może letnie paski do spodni?

1. Data: 2004-01-22 17:45:02

Temat: A może letnie paski do spodni?
Od: "gugutek" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzy mi sie odlotowy pasek do spodni. Na lato (bo w koncu kiedys bedzie
slonce, prawda?) Szukam, ale ciezko ze schematami. Chodzi mi o cos takiego:
http://shop.store.yahoo.com/gojane/crochetbelt.html

znalazlam tez cos takiego, ze schematem
http://www.potholderlady.com/wearables1/Headband_or_
Belt.pdf
(moze sie przyda dla malej elegantki?)

Jesli mozecie sie podzielic, bede wdzieczna.

Gugutek

1. Data: 2004-01-22 17:55:22

Temat: Re: A może letnie paski do spodni?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

tu jest kurs podstawowych splotow:
http://panda.bg.univ.gda.pl/~madziak/robotki/makrama
.htm
A ten pasek ze zdjecia to wezly tkackie i zebrowe

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-01-22 18:30:41

Od: "Agnieszka Gusinska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann <m...@g...de> napisał(a):

> tu jest kurs podstawowych splotow:
> http://panda.bg.univ.gda.pl/~madziak/robotki/makrama
.htm
> A ten pasek ze zdjecia to wezly tkackie i zebrowe
>
> Monika (Hannover)

Moniko! Jak ja Ci podziwiam! Jestes super, jakie masz wprawne oko!
Jestem mama na wychowawczym - na gorze domu robie kamizelke, na dole czapke
na szydelku, a wszystkiego sie ucze. Przede mna czapka (dziekiza wzor) i
PASEK. Kurcze, makramy jeszcze nie probowalam :-)

1. Data: 2004-01-23 10:00:45

Od: Monika <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gugutek napisał:
> Marzy mi sie odlotowy pasek do spodni. Na lato

moze któryś Cie zainspiruje:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=31796&PhotoID=229106
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27783&PhotoID=189793

torebki
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27783&PhotoID=189795

cały kurs makramy
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=27783&p
=1

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2004-01-23 22:02:19

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem jak Ci czapka wyjdzie.

Co do makramy, jako jeszcze dziewczynka plotlam takie makramy do kwiatow.
Dorwalam kiedys w bibliotece ksiazke o makramach i biedni rolnicy w okolicy
pewnie mieli trodnosci kupic sznurek do snopowiazalek. Zamakramowalam wtedy
caly
dom, nawet takie cos na sciane zrobilam i sprzedalam kuzynce. Poprobuj
najpierw na jakich sznurkach - nie jest to trudne. Pamietam, ze w tej
ksiazce
nawet serwety i chusty takim sposobem robione byly. Wiem, ze bylam wtedy
napalona
na taka serwete, ale wiesz jak to bylo kiedys, dostac ladny sznureczek bylo
prawie nie mozliwe a serweta ze sznurka do snopowiazalki to tak troche...
Jak
dojdziesz do wprawy to taki pasek w kilka godzin smigniesz.

Pozdrawiam

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-01-24 12:37:13

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo fajne sa książki do nauki makramy Jadwigi Turskiej i 2 tom "Zrecznye
ręce". A makramowe torebki (i paski też) dobrze wychodza z takiego bawełnianego
sznurka, który wygląda jak sznurowadło (jest okrągły), widziała go w
pasmanteriach w kilku kolorach. Poza tym jest bawełniany całkowicie, wiec jakby
co to można fajnie zafarbować
pozdr
annaweronika

(xxx) maki
[xxx] plastikowa kanwa - linki na meila
[xxx] zimowa wioska - plastikowa kanwa
[xxx] to ja dorzuce mebelki z plastikowej kanwy :)
(xxx)plstikowa kanwa-lokomotywa