A sobie (rodzicom) nakupilam, hech

11. Data: 2002-08-21 21:12:30

Temat: Re: A sobie (rodzicom) nakupilam, hech
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Jak nie znajdziesz, to przypomnij się wiosną :-)

OK, postaram się zapamiętać :)

> To ja się piszę na zrazy do szczepienia. W przyszłym roku, albo trochę
> później...

Wydaje mi się, że to jest kosztela, ale czy na pewno? Zrobię zdjęcie :)
Jeżeli faktycznie, to nie ma problemu ze zrazami, tylko będziesz musiał
sam je sobie wziąść :)
Pozdrówki,
Anka

12. Data: 2002-08-22 07:39:52

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnie" <a...@n...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Ale buzi nie bedzie, no chyba zes panna i urodziwa.

> Zdaje się ze walczy z inwazja ruskich ;). Niech Moc będzie z nim..

Dzisiaj bawilem sie w kamieniarza, kosiarza i doradce ogrodniczego.

Albo C. kousa var. chinensis np "Wreting's Select".

> Pozdrówki,
> Anka

Irek kochany

13. Data: 2002-08-27 11:33:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

;-)))))))))))))))))
http://groups.google.com/groups?q=Anna+Oszkodar-Balc
er&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&
oe=UTF-8&newwindow=1&selm=38E9F713.5357678B%40kki.ne
t.pl&rnum=3

A miłorząb już masz?
:-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

14. Data: 2002-08-28 10:07:12

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> A miłorząb już masz?
> :-)

Mam mieć ;). Rodzicom narazie nie kupowałam :))

Pozdrówki,
Anka

--
"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

Rdest pada
Ochojnik jodłowy
Malwa w skrzynce