OT: A teraz kochane dzieci...

1. Data: 2001-07-02 18:23:11

Temat: OT: A teraz kochane dzieci...
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
Czy starsi grupowicze pamietaja, jak gosc, ktory prowadzil Misia z
Okienka powiedzial na zywej telewizji : A teraz kochane dzieci
pocalujcie mnie wszystkie w d...., bo myslal, ze kamera juz wylaczona?
Rozmawialismy ze znajomymi o czasach zywej telewizji, opowiadali
smieszne historyjki ze swojej mlodosci, no i mnie sie przypomnial ten
Mis z Okienka. W ktorym to bylo roku?
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-02 18:25:28

Temat: Re: A teraz kochane dzieci...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Rozmawialismy ze znajomymi o czasach zywej telewizji, opowiadali
> smieszne historyjki ze swojej mlodosci, no i mnie sie przypomnial ten

Miałam ze 4 latka pewnie... To mógł być 71, 72 rok?
--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-07-02 18:41:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jul 2001 20:25:28 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
>
>Miałam ze 4 latka pewnie... To mógł być 71, 72 rok?

albo pozne 60-te. Pan byl Bronislaw Pawlik..i wydaje mi sie, choc
moze blednie, ze on prosil dzieci, zeby misia pocalowaly w...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 19:06:36

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> napisał(a):
/.../
przepraszam was, ale to nie był Bronisław Pawlik !!!!!
jestem w szoku
ten Pan (już nie żyje, AFAIK)
miał chyba na imię Tadeusz albo Mieczysław
na nazwisko ....
przepraszam za szkrerożę
ale słowo daję, to na pewno nie był Pawlik B.
ukłoniki skonfundowane
(skoro tyle OSÓB twierdzi ..... )

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-07-02 19:25:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Zowisiu - a ile Ty masz latek?
Jak to nie Pawlik???????
Ja Pawlika pamietam. I misia tez.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 19:50:34

Temat: Re: OT: A teraz kochane dzieci...
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

osoba: Bronislaw Pawlik
czas: koniec lat 60tych (jeszcze za wieslawa)
cytat: "a teraz drogie dzieci mozecie pocalowac misia w d..."

pozdrowienia!
podziel sie Magdo jakims nowym przepisem :))
ja wczoraj zrobilem modyfikacje plackow ziemniaczanych: ziemniaki pol na pol z
ugotowanym, a nastepnie zmielonym zoltym groszkiem. pychotka! no i biorac pod
uwage miazdzaca zawartosc bialka w grochu, mamy calkiem niezly erzac miesnego
dania. inspiracja: grochowe kielbaski podawane na swieto Szuszan Purim (kuchnia
zydowska).

pozdrawiam!
przemek

1. Data: 2001-07-02 19:52:42

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:oii1ktsic171roeirlk9sglqfa6regs5tg@4ax.com...

> Zowisiu - a ile Ty masz latek?
> Jak to nie Pawlik???????
> Ja Pawlika pamietam. I misia tez.

A moze jednak Czechowicz?...
--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl
zostala zakwalifikowana do finalu konkursu Podium Republiki WWW!!!
Jesli Ci sie podoba zaglosuj na nia!!!
http://fabryka.republika.pl/podium/nominacje.asp
Strona jest na liscie jako czwarta od konca z ciut dziwnym opisem
"Chomik, rodzinka, ulubiony film i potrawy Joanny."

1. Data: 2001-07-02 19:56:59

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jul 2001 19:41:40 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>albo pozne 60-te. Pan byl Bronislaw Pawlik..i wydaje mi sie, choc
>moze blednie, ze on prosil dzieci, zeby misia pocalowaly w...
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

On sam byl taki misiowaty i puszysty jakis...
I tez mi sie wydaje ze to Pawlik i ze to gdzies kolo 68 ....

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."

1. Data: 2001-07-02 20:17:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A moze jednak Czechowicz?...

a moze?...

Krysia, dokladnie oglupiona wizja misia (Czechowicz to tez chyba
byl spiewal "Na kominku ogien plonie syczy sykiem smolnych
szczap, ss, ss"...... czy to mozliwe?)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 20:18:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jul 2001 21:50:34 +0200, <m...@w...pl> wrote:

> [...]

>dania. inspiracja: grochowe kielbaski podawane na swieto Szuszan Purim (kuchnia

a skad sie bierze mielony groch? czy strzeba samemu/samej to
dzialac?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Pytanie o lasagne łososiowo-brokułową