OT: A teraz kochane dzieci...

1. Data: 2001-07-02 20:32:41

Temat: Re: A teraz kochane dzieci...
Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jul 2001 21:06:36 +0200, "Zowisia"
<z...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote:

>"Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> napisał(a):
>/.../
>przepraszam was, ale to nie był Bronisław Pawlik !!!!!
>jestem w szoku
>ten Pan (już nie żyje, AFAIK)
>miał chyba na imię Tadeusz albo Mieczysław
>na nazwisko ....
>przepraszam za szkrerożę
>ale słowo daję, to na pewno nie był Pawlik B.
>ukłoniki skonfundowane
>(skoro tyle OSÓB twierdzi ..... )
Nie ma co sie konfudowac... my tylko domniemamy ... on "wygladal jak
Pawlik" ale glowy bym za to nie dal... moze ktos z mniejsza
skleroza... ;-\

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."

1. Data: 2001-07-02 20:47:28

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

> ten Pan (już nie żyje, AFAIK)
> miał chyba na imię Tadeusz albo Mieczysław

z całą pewnoscią nie był to pawlik
Z prawie taką samą pewnością nie był to M. Czechowicz (a czemu Miś
Uszatek się nie wysypia?)*

Misia z okienka pamietam z nazwy - wiem, ze byłem juz na tyle tomny, aby
to widziec i gdzies w tym chorym, łysym i świeżo skopanym łbie siedzi
wygląd Tego programu - być może odtworzony (lub wymyślony) przez TV
Tak czy owak - skoro nie jest to Urban Legend (bo takich nie powinno być
w tych latach, czego najlepszym przykładem jest Czarna Wołga:) to gostek
był szczupl (w szarym gajerze, ale w tych latach to wszyscy)

Ale,ale to całkiem NTG

1. Data: 2001-07-02 20:59:42

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> z całą pewnoscią nie był to pawlik

Stracłem rezon - po długszym zastanowieniu: to mógł być Bronisław Pawlik
(Świętej Pamięci nota bene)

sadyl

1. Data: 2001-07-02 21:10:24

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art (Gruby)" wrote:

> Pawlik w "Misiu" , Czechowicz w "Misiu z okienka"

a Gruby w bloczkach startowych

sadyl

1. Data: 2001-07-02 21:13:09

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sadyl wrote:
>
> Stracłem rezon - po długszym zastanowieniu: to mógł być Bronisław Pawlik
> (Świętej Pamięci nota bene)

Dobry wieczór-pan Bronisław Pawlik żyje-ma 75 lat i już nie występuje.
pozdrowienia-ewa

1. Data: 2001-07-02 21:26:07

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jul 2001 21:52:42 +0200, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>A moze jednak Czechowicz?...
Dokladnie !!!

1. Data: 2001-07-02 21:35:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dobry wieczór-pan Bronis?aw Pawlik ?yje-ma 75 lat i ju? nie wyst?puje.
>pozdrowienia-ewa

To KTO umarl??

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 22:07:38

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jul 2001 23:10:24 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

>a Gruby w bloczkach startowych
>
>sadyl
Smiac sie czy plakac...

1. Data: 2001-07-02 22:08:20

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
> a moze?...
> Krysia, dokladnie oglupiona wizja misia (Czechowicz to tez chyba
> byl spiewal "Na kominku ogien plonie syczy sykiem smolnych
> szczap, ss, ss"...... czy to mozliwe?)
-----
upieram się - to nie był Bronisław Pawlik -
wbrew presji społecznej !!
Natomiast to bardzo a bardzo mógł być
M. Czechowicz ( i to ewentualnie on nie żyje,
ZTCW Pan B. Pawlik żyje, potwierdza to jeszcze
EwaTetra ... )
i ponownie upieram się, że nie był szczupły
ten 'gostek', tylko właśnie misiowaty jak Miś.
Ja to sprawdzę i wam zapodam, tylko jeszcze nie wiem
gdzie sprawdzić.
PS Krysiu, latek to ja mam duuuuużo*, i może właśnie
stąd ta szkreroża ??
* - ale nie za dużo. W każdym razie tę dobranockę
już oglądałam, choć nie ten konkretny odcinek - ku mojemu
żalowi.
PS 2 to na pewno nie był P. Pawlik !! (

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >