A teraz na odwrót:)

1. Data: 2003-02-21 20:00:50

Temat: A teraz na odwrót:)
Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Skoro przeprowadziliście sondę: "na co przede wszystkim zwraca uwage
mezczyzna, gdy widzi jakas kobiete po raz pierwszy", to może teraz na
odwrót:-)). Na co najpierw patrzy kobieta widzac po raz pierwszy faceta.:)

Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-02-21 20:09:49

Temat: Re: A teraz na odwrót:)
Od: "Ewa" <e...@x...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Anka" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> mezczyzna, gdy widzi jakas kobiete po raz pierwszy", to może teraz na
> odwrót:-)). Na co najpierw patrzy kobieta widzac po raz pierwszy faceta.:)

ja zwracam uwagę na twarz i proporcjonalne ciało
moja kolezanka najpierw oglada dlonie
Ewa

1. Data: 2003-02-21 20:29:20

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> mezczyzna, gdy widzi jakas kobiete po raz pierwszy", to może teraz na
> odwrót:-)). Na co najpierw patrzy kobieta widzac po raz pierwszy faceta.:)

Usmiech.... pupcia i nogi :) (zwlaszcza takie gesto owlosione hehe :)))) )
Pozdrawiam wszystkich :)*
Kasia

1. Data: 2003-02-21 20:38:35

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Royale" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> Usmiech.... pupcia i nogi :) (zwlaszcza takie gesto owlosione hehe :)))) )
> Pozdrawiam wszystkich :)*
> Kasia
>
> I z deka krzywe, bo takich kolkow to ja nie lubie :PPP

Iza

1. Data: 2003-02-21 20:40:22

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mezczyzna, gdy widzi jakas kobiete po raz pierwszy", to może teraz na
> odwrót:-)). Na co najpierw patrzy kobieta widzac po raz pierwszy faceta.:)

Nie moge sie oprzec pieknym niebieskim oczom. Facet ma byc zadbany tez i
miec ladna pupe 'wysportowana' :). No i fajna fryzurke, bo od niej zalezy
czasem caly wyglad chlopa :))).

pozdrowka

1. Data: 2003-02-21 20:43:39

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Royale" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> Iza

O to to!! Krzywe i owlosione :)))) Poza tym cenie u mezczyzn taka niedbala
elegancje... cos jak Hugh Grant mniam :))))
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-21 21:35:22

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Anka napisał(a):

> Na co najpierw patrzy kobieta widzac po raz pierwszy
> faceta.

Lubie zadbane pzanokcie i mala, zgrabna pupcie, a do tego czyste wlosy.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-21 23:32:01

Od: "Karotka_19" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
ic.com.pl...

> Lubie zadbane pzanokcie i mala, zgrabna pupcie, a do tego czyste wlosy.
>
> toffu
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

witka
nikt nie lubi puszystych ??
pozdr.
karotka

1. Data: 2003-02-21 23:52:13

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...waw.pl (toffu) napisał(a):

> Lubie zadbane pzanokcie i mala, zgrabna pupcie, a do tego czyste wlosy.

Tak, tak.. mała, zgrabna, krągła pupcia ;), ale najpierw musi być wysoki, by
rzucił się w oczy ;) następnie liczy się twarz, oczy, spojrzenie, białe zęby
i płaski brzuszek. To tak na początek :)
Wprawdzie tego pytania nie było, ale powiem jeszcze ,że pierwszy znany
mężczyzna "w moim typie", który przychodzi mi na myśl to George Clooney.
Richard Gere też by się nadał, gdyby oczki miał trochę większe ;))

Lara

1. Data: 2003-02-21 23:56:30

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karotka_19 <t...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
ic.com.pl...

> witka
> nikt nie lubi puszystych ??

Mnie zupelnie nie przeszkadzaja. Moj maz, kiedy go poznalam, byl "puszysty" i to mi
sie nawet podobalo. Te wszystkie
cechy wygladu wyjete z kontekstu, typu "zgrabny tylek" sa raczej powierzchowne i
trudno powiedziec jednoznacznie, co
konkretnie sie podoba, a co nie. Bardziej zwraca uwage caloksztalt, zadbanie,
schludnosc, dobry gust w ubiorze.

Lepiej potrafie okreslic co odrzuca: chamstwo, agresywnosc, przykry zapach, brudne
rece i ubranie, itd.

Wnioski podobne, jak przy poprzednim watku: trzeba o siebie dbac i miec wlasny styl w
polaczeniu z dobrym smakiem. A na
dluzsza mete i tak wazniejsze niz uroda jest to, czy umiemy ze soba rozmawiac i czy
sie ze soba nie nudzimy.

Ula Kapala

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula