A teraz zapach dla mnie

1. Data: 2003-11-18 11:55:17

Temat: A teraz zapach dla mnie
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. Ja musze wybrac bratu i jeszcze sobie, bo moj brat niebardzo ma
mozliwosci, zeby sam mi cos wybrac, no i do tego sie boi, za to moich
wyborow dla niego jakos sie nie boi. Rok temu podobal mi sie czerwony Hugo,
ale potem zrobili reklame w telewizji, pol miasta tym pachnie i jeszcze moja
przyjaciolka, wiec odpadl. Wtedy w koncu brat mi kupil 5th Avenue, bardzo
lubie ten zapach, tylo chyba slabawo go jakos czuc. Poza tym co jeszcze
lubie? Uzywam Jadore, chociaz ostatnio jakos rzadziej. Tez w ogole nie wiem
jak sie zabrac za to wybieranie zapachow. Mam 21 lat, ubieram sie tak dosyc
elegancko, no nie sportowo w kazdym razie, szukam czegos eleganckiego,
nienahalnego, ale z charakterkiem, jak ja, no zeby bylo niebanalne. co wy na
to? Prosze napiszcie mi troche jakichs nazw, czegos bo ja normalnie nie
wiem, po prostu w tym roku nie wiem!
Maga

1. Data: 2003-11-18 12:33:16

Temat: Re: A teraz zapach dla mnie
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> to? Prosze napiszcie mi troche jakichs nazw, czegos bo ja normalnie nie

Sprawa bardzo ciezka. Juz pewna wskazowka, ze ubierasz sie elegancko, to
jakos przyblizy charakter. Ja Ci powiem, co mi sie nasuwa, gdy czytam slowo
"elegancki", moze to jakos Cie naprowadzi :)
Przede wszystkim Angel Schlesser - baaardzo elegancki zapach, dla kobiety z
klasa, delikatny, ale trzeba miec silna osobowosc, zeby sie w nim dobrze
czuc. Tak przynajmniej mysle.Mialam probke i choc zapach naprawde mi sie
podobal, to pozeral mnie z kopytami i sprawowal nade mna wladze absolutna :)
Carolina Herrera - kurcze, nie pamietam, 212 chyba
Nowy zapach Bossa - Intense
Jeden taki znalazlam, bardzo oryginalny, Krizia sie nazywa, ma takie
smieszne opakowanie w ksztalcie szerokiego stozka. Bardzo oryginalny i
intrygujacy zapach. Pamietam go do tej pory, a wachalam raz w perfumerii.
Podejrzewam, ze moze bym go nawet rozpoznala na kims :)
Klein - Contradiction (czy jakos tak sie to pisze)
Elizabeth Arden - ArdenBeauty - oo, ten tez jest szalenie elegancki, dla
spokojnej, pewnej siebie kobiety.
Uff, tyle wymyslilam. Nie sa to "moje" zapachy, wiec kiepsko sie orientuje
;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-18 12:57:44

Od: "EM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>to?  Prosze napiszcie mi troche jakichs nazw, czegos bo ja normalnie nie

To jest bardzo indywidualna sprawa, naprawde musisz sama powachac i stwierdzic
"to jest to". Z zapachem czlowiek jest utozasamiany, zapach musi tez pasowac do
czlowieka. To naprawde za malo mowi, ze jestes elegancka... Zycze udanych
poszukiwan.

1. Data: 2003-11-18 13:17:50

Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czlowieka. To naprawde za malo mowi, ze jestes elegancka... Zycze udanych

Polecam i cytuje za firma/sklepem na P...... (tego zapachu uzywala
niegdys moja kolezanka z pracy - ale wyjechala na kontrakt do Francji i
wiecej u nikogo juz go nieczulam. Kojarzy mi sie wlasnie z nia -
szalenie elgancka kobieta.....

Premier Jour - Nina Ricci - bardzo świeży, zmysłowy i energetyzujący
zapach.

W cielisto-białym, matowym flakonie zamknięto lekko orientalną i bardzo
osobistą nutą:

* płatków magnolii i mandarynki
* pachnącego groszku i orchidei
* słodko-gorzkich białych migdałów, piżma oraz sandałowca.

Premier Jour - Nina Ricci - zapach dla odważnych, zmysłowych kobiet, nie
bojących się nowych wyzwań, a jednak subtelnych.

Wlasnie chcialam opisac moj dylemat z zapachami, a ze ktos juz watek
zaczal... to moze tu sie dopisze.
Poniewaz lubie raczej zapachy swieze ale jednoczesnie z charakterem, to
szalenie spodobal mi sie zapach Armaniego Emporio (white) i tu jest caly
problem... Uwielbiam go, moj TZ rowniez (ma nawet jego meska wersje),
ale czuje go doslownie przez 5 minut, pozniej nic. Moge przykladac pod
nos reke wypsikana 10 minut wczesnie i nic! Wszyscy mowia mi, ze czuc,
ze mi pasuje a ja nie czuje nawet wtedy gdy TZ jest "wypsikany" swoja
woda hihi on tez mojej na mnie nie wyczuwa:-)

I tak sie zastanawiam: czy my juz sie na ten zapach uodpornilismy???
Wszystkie inne zapachy, ktorych kiedykolwiek uzywalam czuje, a tego
drania nie. A tak go lubie...
Czy ktos tez tak ma???

Agnieszka

1. Data: 2003-11-18 14:19:18

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> to? Prosze napiszcie mi troche jakichs nazw, czegos bo ja normalnie nie

Bardzo ladne sa Dune Diora (dla kobiet, ten dla mezczyzn tez), Sunflowers
E.Arden i Escape C.Kleina.
Ale to moje zdanie.
Joasia

1. Data: 2003-11-18 15:38:44

Temat: Odp: A teraz zapach dla mnie
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EM <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> [...]
pasowac do
> czlowieka. To naprawde za malo mowi, ze jestes elegancka... Zycze udanych

Wiem o tym. Nikt za mnie nie wybierze, ale na milosc boska nie wywacham
wszystkiego co stoi na polkach bo chyba umre, dlatego tak prosze o jakies
wskazowki. Za wszystkie juz podrzucone wielkie dzieki, kolejne mile
widziane, a ja robie liste i trza wachac!
Maga

1. Data: 2003-11-18 16:54:17

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga <v...@m...pl> napisał(a):

> Mam 21 lat, ubieram sie tak dosyc
> elegancko, no nie sportowo w kazdym razie, szukam czegos eleganckiego,
> nienahalnego, ale z charakterkiem, jak ja, no zeby bylo niebanalne.

Na podstawie tego co napisałaś wysnuwają mi się następujące pomysły
zapachowe:))
Dolce Vita Diora - uważam, że bardzo charakterny jest i właśnie dla
eleganckich kobiet;
Chance Chanel - toż samo co wyżej, total klasyk, powabny i zdecydowany, ale
na pewno nie ciężki;
Escape oraz Contradiction Calvin Klein - bardzo intrygujące zapachy, każdy w
swoim rodzaju, wyraziste i jednocześnie delikatne, ale nie ciężkie, też IMO
dla kobiet które chcą w zapachu czegoś z tzw.lekkim pazurem. Escape jest
moim zdaniem bardziej "drapieżny" od tego drugiegop;
Emporio Armaniego, ale nie White tylko po prostu Emporio, w złotej butelce,
a raczej metalowej torpedzie, też bardzo ciekawy zapach, idealny na co
dzień, mający to coś jak dla mnie....
Chyba tyle na razie... Teraz to tylko musisz uważać, żeby Ci nos nie odpadł
od wszystkich propozycji:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-18 16:56:54

Od: "EM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wskazowki. Za wszystkie juz podrzucone wielkie dzieki, kolejne mile

> widziane, a ja robie liste i trza wachac!

Rzeczywiscie ludzki nos rozpoznaje tylko trzy perfumy pod rzad, moze nie bede
pisala co Ci proponuje, ale napisze czym ja sie psikalam i psikam. Moje ukochane
zapaszki to: Good Life (Davidoff), Laura (L. Biagiotti), Envy (Gucci), Hypnotic
Poison (Ch. Dior).Kolejnosc przypadkowa :-) To narazie moje faworytki, chociaz
dalej szukam bo jakos ciagle "to nie to".

1. Data: 2003-11-19 08:10:54

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja dodam coś od siebie. Polacane tutaj zapachy w wiekszości rzeczywiście
są eleganckie, ale ich elegancja jest bardziej wieczorowa. Tak na co dzień
polecam powąchać:
Pleasures Estee Lauder (w przeźroczystej butelce, nie tej fioletowej)
Sunflower Elizabeth Arden (ktoś już polecał),
Armani Emporio (srebrne)
Pierwsze 2 zapachy są takie "świeże", nie takie ciężkie, lekko kwiatowe.
Armani jest ciekawy, ale też delikatnuiejszy od zapachów Diora czy Chanel.

Miłego niuchania!
Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-19 10:38:14

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

No to i ja zaproponuję: Tresor (Lancome) - mój faworyt od lat. Jeszcze
może - dla ułatwienia Ci wyboru kolejności wąchania - dołożę od siebie
plusy dla zapachów już wymienionych przez Koleżanki. Są to: Laura (L.
Biaggiotti) i 212 (Herrera).
Monika

Jaki zapach?
kursy wizażu w Warszawie
gdzie w necie oryginalne perfumy i wody?
modne włosy
Vichy Normaderm