A u mnie kwitną już ranniki

1. Data: 2005-03-14 13:24:10

Temat: A u mnie kwitną już ranniki
Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dziś we Wrocławiu w południe było +10 C i w moim ogrodzie kwitną już ranniki.
Kwitnie też ciemiernik ogrodowy bordowy,biały /który kwitnie od listopada/oraz
rozchylają sie pączki na ciemierniku cuchnącym.Olbrzymie pączki ma
przylaszczka.Ale plackami śnieg też leży jeszcze.A czy u Was też coś juz
kwitnie ?
Wiosennie pozdrawiam Elzbieta

2. Data: 2005-03-14 14:11:54

Temat: Re: A u mnie kwitną już ranniki
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELBA" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

A czy u Was też coś juz
> kwitnie ?

Może i kwitnie.Tyle,że mało widocznie pod 40-50 cm warstwą śniegu :-)
Szczęściara z Ciebie,już widzisz wiosnę :-)

Pozdrawiam
Teresa

3. Data: 2005-03-14 14:16:13

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

na mazowszu poza mna kwitnie niewiele :) Wiem, wiem sa jeszcze dziewczeta
ale one jak sadze ciagle w fazie paka :-)
Tomek

4. Data: 2005-03-14 14:21:34

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozchylają sie pączki na ciemierniku cuchnącym.Olbrzymie pączki ma
> przylaszczka.Ale plackami śnieg też leży jeszcze.A czy u Was też coś juz

Wszystko pod śniegiem,nawet nie mam jak wydobyć doniczek z wiosennymi
roślinkami (-:
Wielkanoć bez żonkili(-:

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2005-03-14 14:48:24

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozchylają sie pączki na ciemierniku cuchnącym.Olbrzymie pączki ma
> przylaszczka.Ale plackami śnieg też leży jeszcze.A czy u Was też coś juz

U mnie było +7 C ale śniegu jest tyle, że do ogrodu nawet się jeszcze nie
wybieram. Wiosna tylko na parapetach :))
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2005-03-14 15:24:33

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i kwitnie.Tyle,że mało widocznie pod 40-50 cm warstwą śniegu :-)
> Szczęściara z Ciebie, już widzisz wiosnę :-)
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Właśnie ... szczęściara !!!
U mnie tyle samo śniegu albo i więcej. Przed braną dwie góry po 1,6 m każda
:-(

Serdecznie Miłka

PS.: Dziś w sklepie kupiłam hostę 'Junior', nie ma jej na HOSTA LIBRARY
a moze widzieliście ją gdzie indziej ???

7. Data: 2005-03-14 15:38:24

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Serdecznie Miłka
>
>    PS.: Dziś w sklepie kupiłam hostę 'Junior', nie ma jej na HOSTA LIBRARY
> a moze widzieliście ją gdzie indziej ???

Wklep 'hosta Junior' w google grafika -wychodzi 8 szt.

Pozdrawiam, Lilka

8. Data: 2005-03-14 15:52:56

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> U mnie było +7 C ale śniegu jest tyle, że do ogrodu nawet się jeszcze nie
> wybieram. Wiosna tylko na parapetach :))

U mnie na razie widać oczara, bo wystaje ponad śnieg. No i krążą plotki, że
powódź nam grozi :(((

Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2005-03-14 15:59:08

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wklep 'hosta Junior' w gogle grafika -wychodzi 8 szt.
>
> Pozdrawiam, Lilka

Widzisz, to co oni pokazują ma się nijak do tego co ja mam. Zdjęcie na
opakowaniu pokazuje małe,szpiczaste, błękitne listki ... ale będę szukać
dalej ;-)

Ciekawe którą firma dołączyła takowe zdjęcie czy też nie wierzyć sieci ?

Serdecznie Miłka

10. Data: 2005-03-14 16:06:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d14cat$qq9$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

>.. krążą
> plotki, że powódź nam grozi :(((

Hejka. Podobno o powodzi coś bzyczą muchy. ;-)
Pozdrawiam polifonicznie Ja...cki

Muchy mogą zapowiedzieć powódź
kto tutaj zaklada ogrody?;)
---Dzialki ----