Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
From: XL <i...@g...pl>
Date: 26 Aug 2018 19:42:19 GMT

<Kviat> wrote:
> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ty ,,walczysz z Kościołem" - tylko jakoś niczego nie robisz, żeby walczyć z
PEDOFILIĄ. Tylko pisk podnosisz, taki jałowy szum, żeby własne (bo niczyje
więcej) sumienie zagłuszać.
Przecież ty, jak kazdy porzadny (he he) lewak nawet Polańskiego ani innych
podobnych nigdy biernie ani czynnie nie potępiłeś, bo tak naprawdę ty, jak
każdy lewak, masz dokładnie w dupie pedofilię i wszystkie pokrzywdzone
przez nią dzieci tego świata.
Ty masz po prostu OSOBIŚCIE coś do Kościoła - i NIE CHODZI O PEDOFILIĘ.
Bardzo łatwo odgadnąć, co to takiego - nie chcąc uznać swoich błędów i
jednocześnie czując się niesłusznie (a jakże!) przez KK odrzucanym (bo
przecież to KK powinien się do ciebie dostosować, a nie odwrotnie) - całą
masę własnych z nim problemów zagłuszasz ,,kościelną pedofilią".

--
XL