Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

Data: 2018-09-09 20:39:49
Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: Kviat

W dniu 2018-09-09 o 07:09, j...@o...pl pisze:
> [...]
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> przestan Piotrze.
> pedafilami sa, jesli juz, czesciej nauczyciele niz ksieza.

Bredzisz.
https://natemat.pl/85477,kim-sa-polscy-pedofile-okaz
uje-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

Problemem jest to, że mafia watykańska chroni systemowo swoich
pedofilów. Murarze czy nauczyciele nie mają ochrony swoich ziomali po
fachu, nie mają sponsorowanej przez swoją instytucję ochrony prawnej,
nikt ich nie przenosi z budowy na budowę czy ze szkoły do szkoły, żeby
zatuszować sprawę.
Dodatkowo klechy pedofile często mają poparcie wśród wiernych, a nawet
wśród rodziców skrzywdzonych dzieci, a murarze czy nauczyciele raczej na
taką "wyrozumiałość" u rodziców liczyć nie mogą.

To, że mało księży jest skazywanych oznacza tylko to, że tak mało staje
przed obliczem wymiaru sprawiedliwości.

I trzeba być debilem, że widząc te wszystkie afery wychodzące PO LATACH,
nie rozumieć skali problemu.

> mozna walczyc z Kosciolem, jednak nie poprzez kalumnie,

Oczywiście, że nie.
Wystarczy ujawnić prawdę. I coraz więcej państw to robi.

A u nas wyznawcy są jeszcze w czarnej dupie. I łykają jak pelikany
tłumaczenia, że na liście SKAZANYCH pedofilów nie ma księży, bo "księża
nie gwałcą dzieci brutalnie".
Debil wymyślił wytłumaczenie dla debili i wyznawcy są szczęśliwi.

> bo jest to dla nich, jak tez dla mnie, i dla wszystkich istot Dobrej Woli,
obrazliwe.

Obrazą, to jest brak reakcji na pedofilię w kościele i tłumaczenie tych
przestępstw "a bo inni też gwałcą dzieci, a może i więcej".
To jest obraza dla rozumu i zwykłej przyzwoitości.

> 3 razy zaparles sie Pana Jezusa.

LOL :)

> ani ja, ani prawie nikt inny by tak nie
> uczynil. kapisko?

Żaden wyznawca, a szczególnie ty, nie jest dla mnie wzorem do
naśladowania, więc to żaden argument. A wręcz przeciwnie.
kapisko?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr