Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

Data: 2018-09-09 22:51:17
Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2018-09-09 20:39, Kviat wrote:
> [...]
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Bredzisz.
> https://natemat.pl/85477,kim-sa-polscy-pedofile-okaz
uje-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

> [...]
>
> A u nas wyznawcy są jeszcze w czarnej dupie. I łykają jak pelikany
> tłumaczenia, że na liście SKAZANYCH pedofilów nie ma księży, bo "księża
> nie gwałcą dzieci brutalnie".
> Debil wymyślił wytłumaczenie dla debili i wyznawcy są szczęśliwi.

> Obrazą, to jest brak reakcji na pedofilię w kościele i tłumaczenie tych
> przestępstw "a bo inni też gwałcą dzieci, a może i więcej".
> To jest obraza dla rozumu i zwykłej przyzwoitości.

> LOL :)

> Żaden wyznawca, a szczególnie ty, nie jest dla mnie wzorem do
> naśladowania, więc to żaden argument. A wręcz przeciwnie.

Podziwiam Twoją troske o Kościół Katolicki, ale zapytam tylko, czy znany
Ci jest raport z zeznań niejakiej Belli Dodd, złożonych przed Senacką
Komisją Śledczą ds. Działalności Antyamerykańskiej?

Jeśli nie, to tu jest fragmęcik:

"Zeznając pod przysięgą przed wspomnianą komisją śledczą Bella Dodd
powiedziała:

,,W latach trzydziestych wprowadziliśmy tysiąc stu mężczyzn do
kapłaństwa, aby zniszczyć Kościół od wewnątrz. Chodziło o to, aby ci
ludzie zostali wyświęceni, a następnie wspięli się po drabinie wpływów i
władzy jako prałaci i biskupi."

Byli to ludzie niewierzący w Boga, najczęściej ateiści, komuniści, a
wśród nich także homoseksualiści, którzy zyskali w ten sposób łatwy
dostęp do dużej liczby młodych chłopców. Zadanie nie było ciężkie: mieli
za darmo mieszkanie i wyżywienie, cieszyli się szacunkiem i prestiżem
społecznym, a jednocześnie ożywiało ich poczucie tajnej misji
wymierzonej w znienawidzoną instytucję. Ryzyko zdemaskowania było żadne,
bo nie musieli kontaktować się z centralą i wykonywać konkretnych zadań.
Wystarczyło, że prowadzą podwójne życie.

Bella Dodd opowiadała, że był to pomysł Stalina, który sam w młodości
był prawosławnym seminarzystą i zdawał sobie sprawę, jaką rolę odgrywa
Kościół w życiu publicznym. To on nakazał sięgać po ludzi bez wiary i
moralności, by - zgodnie z zasadami sztuki wojny Sun Tsy - rozkładać
społeczeństwo wroga od środka."

https://wpolityce.pl/swiat/410174-fatima-komunistycz
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

i zapewne, rozumiesz, że nie chodzi tutaj o usprawiedliwianie pedofili.