Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

Data: 2018-09-10 00:01:15
Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 9 września 2018 22:52:02 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

uje-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

> [...]
> społecznym, a jednocześnie ożywiało ich poczucie tajnej misji
> wymierzonej w znienawidzoną instytucję. Ryzyko zdemaskowania było żadne,
> bo nie musieli kontaktować się z centralą i wykonywać konkretnych zadań.
> Wystarczyło, że prowadzą podwójne życie.
>
> Bella Dodd opowiadała, że był to pomysł Stalina, który sam w młodości
> był prawosławnym seminarzystą i zdawał sobie sprawę, jaką rolę odgrywa
> Kościół w życiu publicznym. To on nakazał sięgać po ludzi bez wiary i
> moralności, by - zgodnie z zasadami sztuki wojny Sun Tsy - rozkładać

na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

> i zapewne, rozumiesz, że nie chodzi tutaj o usprawiedliwianie pedofili.

on nic nie zrozumie, bo ma kLAPKI NA OCZACH I USZACH, ale dzieki ze zechcialas
tak proste sprawy unaocznic.

pozdrawiam cie dziekczynnie,
jacek