A wiecie że Ikselkę można oskarżyć i będzie buliła kasiorę?.

41. Data: 2013-10-03 22:30:22

Temat: Re: A wiecie że Ikselkę można oskarżyć i będzie buliła kasiorę?.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 22:22, Chiron pisze:

> No ale Iksełka tego nie robi. Natomiast jego odzywki nawet nie zacytuję-
> są skrajnie rynsztokowe.

Przecież zacytowałeś.

> Dlatego zapytałem, czy gdyby Ciebie obsypywał
> takimi bluzgami- czy wtedy byś zwróciła uwagę na ten mój tekst.

Obsypywał mnie bluzgami, nie raz.

Ewa

42. Data: 2013-10-03 22:49:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Oct 2013 13:28:54 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> To czego buraku obrzydliwy mnie plonkujesz co chwila?

A spadaj już, na dobre.

43. Data: 2013-10-03 22:49:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 22:30:22 +0200, FEniks napisał(a):

> Obsypywał mnie bluzgami, nie raz.

Ty nawet to zniesiesz w imię IDEI 33333-}

44. Data: 2013-10-03 22:55:13

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obsypywał mnie bluzgami, nie raz.

Ty nawet to zniesiesz w imię IDEI 33333-}

Mówiłem, krytykuj śwnie które się wściekły za ich zachowanie-skandal. Pisuj i słodź
świniom które się wściekły- masz wyborców i wielbicieli, próżna świnia z tej Ikselki.

45. Data: 2013-10-03 22:56:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 22:49, Ikselka pisze:

> Ty nawet to zniesiesz w imię IDEI 33333-}

Każdy ma swoją ideę - ja zniosłam, Ty lubisz.

Ewa

46. Data: 2013-10-03 23:01:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 10:31, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Na wsi to w ogóle takie zabezpieczenia nie są potrzerbne przy naturalnym
> trybie życia, na wsi kobiety rodzą wcześnie i dużo, wieś ma więcej rąk do
> pracy, wieś każdą gębę wykarmi i z tego powodu to byłbym chętnie
> przeprowadził się na wieś --- pił wódkę, bił w bębny i bzykał na weselach
> córeczki sąsiadów za domyślą aprobatą, dostarczając im przychówku.

Wsi spokojna, wsi wesoła i chłopomania. ;)

Ewa

47. Data: 2013-10-03 23:02:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 22:56:46 +0200, FEniks napisał(a):

> Każdy ma swoją ideę - ja zniosłam, Ty lubisz.

Każdy ma swoją ideę i preferencje - ja w imię swojej znosiłam bluzgi
nieszczęśnika, który tak musi bo inaczej nie potrafi zawiązać bliskości i
robiłam to TYLKO dla niego - Ty znosisz jego bluzgi tylko po to, aby ta
"bliskość" posłużyła do przyje.ania INNYM (tu: mnie).

48. Data: 2013-10-03 23:03:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Oct 2013 23:01:51 +0200, FEniks napisał(a):

> Wsi spokojna, wsi wesoła i chłopomania. ;)
>
> Ewa

Widze, że jednak mamy tu mieszczan z dziada prapradziada 3-]

49. Data: 2013-10-03 23:07:52

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich..
Nie o bluzgi chodzi, tylko o to że Chironowi nie podobają się tematy, bluzgi to temat
zastępczy aby zdyskredytować tematy , bo obłudnika co najbardziej boli?
Ale się dajecie podpuścić.

50. Data: 2013-10-03 23:08:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 23:02, Ikselka pisze:

> [...]
> robiłam to TYLKO dla niego - Ty znosisz jego bluzgi tylko po to, aby ta
> "bliskość" posłużyła do przyje.ania INNYM (tu: mnie).

Ach ach, Virtuti Militari się należy. Przynajmniej. Jak nie Nobel.

Ewa

Soli brak...
To już przechodzi wszelkie pojęcie.
Zauwazyliscie?
Terroryzm
Uwaga na katolickich donosicieli bo nawet pracę lub jeszcze gorzej możecie stracić, systemy totalitarne to produkcja donosicieli którzy tylko patrzą go tu do biskupa