A wiecie że Ikselkę można oskarżyć i będzie buliła kasiorę?.

1. Data: 2013-10-02 10:20:53

Temat: A wiecie że Ikselkę można oskarżyć i będzie buliła kasiorę?.
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak kochani na świecie te procesy nazywają się złe urodzenie, czyli jak ktoś kogoś
zmusza do porodu wbrew jego woli.
Te procesy wyrastają z praw człowieka że nikt nie ma prawa, zastraszaniem, kłamstwem,
szantażem zmuszać do urodzenia i w polsce też już są takie procesy/ mówiłem że
Ikselka to bandzior/.
Były minister Gowin zajmował się tym głównie aby zlikwidować z polskiego prawodastwa
możliwość zaskarżenia o zmuszanie do urodzenia, no bo wiecie bandycki kościół i jego
sługusów można by było oskarżyć, a bandyci buraczani bardzo nie lubią
odpowiedzialności.
A tu w polsce dwa procesy....

"Złe urodzenie"
JÓZEFA HENNELOWA
Proces łomżyński nie może nikogo pozostawić obojętnym. Z wielu względów. Pierwszym
jest nieszczęście ludzkie: rodziców i dwojga od urodzenia nieuleczalnie chorych
dzieci. Dla nich decyzja sądowa przyznająca finansową możliwość przynajmniej znośnej
egzystencji i pielęgnacji byłaby decyzją sprawiedliwą. Ale to tylko jeden aspekt
sprawy.

Drugie dziecko matki skarżącej lekarzy - to, które przepełniło kielich jej
wytrzymałości - narodziło się w drugiej połowie 1999 r. Ma więc już trzeci rok. Nie
można nie zapytać: czy doprawdy od tamtego czasu jedyne, co chrześcijańscy obrońcy
życia zrobili dla obojga rodziców, to aroganckie odrzucanie ich próśb o badania
prenatalne? Czy rzeczywiście Barbara i Sławomir W. muszą żyć we czwórkę na
trzydziestu metrach zagrzybionego mieszkania i nie są w stanie przeprowadzić
koniecznych dla jednego i drugiego dziecka zabiegów? Gdzie jest środowisko, które
pomagałoby im dźwigać to wszystko tak, by chociaż czasem mieli trochę lżej? Bo lekko
nie będą mieli nigdy - tak lekko jak my, rodzice czy dziadkowie dzieci "dobrze
urodzonych"...
Nie chce się wierzyć, że na te pytania nie ma odpowiedzi innych niż obojętność albo
bezradność.

2. Data: 2013-10-02 13:24:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Oct 2013 01:20:53 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> [...]
nie będą mieli nigdy - tak lekko jak my, rodzice czy dziadkowie dzieci "dobrze

Przewrotnie gra się tu na emocjach czytelnika mówiąc tylko o matce - a
gdzież to się podziewa OJCIEC dziecka w tym problemie??? Poskakał, posiał i
znikł? Nieee, on sobie siedzi gdzieś z boczku i czeka na społeczne
pieniądze, zamiast wziąć się dp roboty i zarobić na efekty swojego
beztroskiego siewu.
Tych ludzi do tego dziecka jest DWOJE! - przypominam.
I ono nie spadło na nich w wyniku kataklizmu albo przymusowego przydziału -
ono zostało spłodzone przez OBOJE, ale to ono ma ponieść najgorsze
konsekwencje nieodpowiedzialnego podejścia do seksu i życia swpich pożal
się Boże "rodziców" - ZOSTAĆ ZABITE...

Wypisz wymaluj sprawa Alicji Tysiąc, której mąż spokojnie siedzi poza polem
widzenia kamer (i społeczeństwa) i czeka, co im skapnie z tej całej
awantury.

> Nie chce się wierzyć, że na te pytania nie ma odpowiedzi innych niż obojętność albo
bezradność.

Jest odpowiedź: ukrócić radosną działalność seksualną nieodpowiedzialnych
ludzi. Sterylizować - moze nawet pod przymusem.
Można szczepić pod przymusem, można i sterylizować, a co!

A nie zabijać dzieci!

3. Data: 2013-10-02 18:15:49

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spierdalaj z tą swoją obłudą tłusty obrzydliwy buraku, komu ty chcesz wmówić że
kalekie dzieci nie kosztują , ich leczenie chora suko bez sumienia.?

4. Data: 2013-10-02 18:34:38

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wy ich zmusiliście do urodzenia dlatego sprawy w sądzie są chory buraczany
bandziorze, ale nagle winni że spali, to pilnuj gespówo aby polacy ze sobą nie spali.

5. Data: 2013-10-02 20:32:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jest odpowiedź: ukrócić radosną działalność seksualną nieodpowiedzialnych
> ludzi. Sterylizować - moze nawet pod przymusem.
> Można szczepić pod przymusem, można i sterylizować, a co!
>
> A nie zabijać dzieci!

To jak robią na Zachodzie - w okresie największej burzy hormonów zakładają
pod przymusem małolatom Norplant - 100% skuteczny chyba że się bierze celowo
jakieś odtrutki. I problem z głowy - do osiągnięcia dojrzałości emocjonalnej
przynajmniej.

No widzę Iksi, że wreszcie poszłaś --- jak to śpiewa Maria-awaria: "po rozum
do krowy" i nie będziesz się z koniem eugenicznym kopać.

--
????
???

6. Data: 2013-10-02 20:42:21

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
Ikselka wrote:

> [...]

No widzę Iksi, że wreszcie poszłaś --- jak to śpiewa Maria-awaria: "po rozum
do krowy" i nie będziesz się z koniem eugenicznym kopać.

pomyśł, bo w jej mózgu te fakty się nie łączą i na jednym wątku zwalcza prezerwatywy
i antykoncepcje strasząc wszystkim czym się da. A na drugim wątku się dziwi dlaczego
antykoncepcji ktoś nie zastosował i chce na siłe sterlizować ludzi.

7. Data: 2013-10-02 21:02:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adrenalinka wrote:

> Antykoncepcji zabrania kościół, to że ten świr buraczany brednie wypisuje,
> to ty pomyśł, bo w jej mózgu te fakty się nie łączą i na jednym wątku
> zwalcza prezerwatywy i antykoncepcje strasząc wszystkim czym się da. A na
> drugim wątku się dziwi dlaczego antykoncepcji ktoś nie zastosował i chce
> na siłe sterlizować ludzi.

A podwiązanie jajowodów po trzecim dziecku czy przy wadach genetycznych to
dobry p[omysł. Szczególnie dla takich nie da się ukrywać krów:
http://thestir.cafemom.com/pregnancy/161866/40someth
ing_mom_of_7_is
Chociaż dla bliskowschodnich chodzących wylęgarek małych ciapatych
terrorystów zagrażających cywilizacji północnej stosowniejszym wydaje się
porównanie z samicami gatunków Sus domestica i Canis familiaris.

--
????
???

8. Data: 2013-10-02 21:07:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adrenalinka wrote:

> [...]

terrorystów zagrażających cywilizacji północnej stosowniejszym wydaje się
porównanie z samicami gatunków Sus domestica i Canis familiaris.

No i teraz człowiek bierze sobie za małżonkę orientalną giorącą piękność z
Lewantu a ona wydaje mu w zamian na świat całą drużynę fgutbolową, często z
jednym zamachem. To jak nazwać tę inwazję hołoty z błot Tygrysu i Eufratu
atakującej brzuchem?

--
????
???

9. Data: 2013-10-02 21:07:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adrenalinka wrote:

> [...]

porównanie z samicami gatunków Sus domestica i Canis familiaris.

No i teraz człowiek bierze sobie za małżonkę orientalną giorącą piękność z
Lewantu a ona wydaje mu w zamian na świat całą drużynę futbolową, często z

10. Data: 2013-10-02 21:10:41

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

I co z tego jak takie zabiegi kler zwalcza i ten bezmózg ze wsi na jednyn wątku
straszy by nie używać antykoncepcji wszelkiej bo plemnik też dziecka, a na drugim
wątku już zapomiał co pisał wcześniej i terroryzuje o przymusowe pozbawienie
płodności. Czyli i tak źle i tak nie dobrze, to jest właśnie mentalność buraka.

Soli brak...
To już przechodzi wszelkie pojęcie.
Zauwazyliscie?
Terroryzm
Uwaga na katolickich donosicieli bo nawet pracę lub jeszcze gorzej możecie stracić, systemy totalitarne to produkcja donosicieli którzy tylko patrzą go tu do biskupa