ABSZTYFIKANKOM...

91. Data: 2010-01-20 17:39:09

Temat: Re: ABSZTYFIKANKOM...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:hj7bf3$h4k$2@news.onet.pl...
> środa, 20 stycznia 2010 17:23. carbon entity 'XL' <i...@g...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Rozmnażać się też bym chciał, uparta białogłowo spod znaku
> "strzyżono-golono".

To może Ty tu występujesz także pod nickiem malkontent? Dałem Ci 2 linki do
poszukiwania takiej, co i dobra gospodyni i do rozmnażania chętna- a Ty
marudzisz:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

92. Data: 2010-01-20 17:53:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 10:58:47 +0100, medea napisał(a):

> Ale tylko dla swoich dzieci. Czegoś nie doczytałeś. ;)
>
> Ewa

Raczej oboje nie doczytaliście: mianowicie kiedy to było.
Ludzie się zmieniają. Dziś nie ma dla mnie powrotu do zawodowego nauczania.
Dziwię się, jak w ogóle mogłam wytrzymać w tym zawodzie 19 lat. A mogłam,
nie?
--

Ikselka.

93. Data: 2010-01-20 17:54:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 11:06:33 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ixi - zwracam honor ;)

Cały czas był na miejscu.
--

Ikselka.

94. Data: 2010-01-20 18:00:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 11:19:43 +0100, medea napisał(a):

> Ależ to przecież jest perfekt! Szkoły powinno się zlikwidować,

Nigdzie tak nie twierdziłam.

> edukację wczesnoszkolną prowadzić w domu.

Mieć tę możliwość.

--

Ikselka.

95. Data: 2010-01-20 19:16:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 20 stycznia 2010 18:39. carbon entity 'Chiron' <e...@o...eu>
> [...]

> do poszukiwania takiej, co i dobra gospodyni i do rozmnażania chętna- a Ty

A ja mówię, że muzułmanki nie nadają się na małżonki dla buddysty i koniec.
Poza tym polska ummah nie uznaje buddystów za lud Księgi jak np. irańska,
więc dupa jasiu.

Jak napisałem gdzie indziej, do wyboru oprócz buddystek mam agnostyczki i w
najgorszym razie wiccanki. Nie lubię się specjalnie powtarzać, ale tym
razem muszę.

I przy okazji powtórzę, że mam na oku pewną dziewczynę, która ma zajawkę na
lamę Olego, kung-fu, język japoński itp.

96. Data: 2010-01-20 19:35:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 17:44:28 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> środa, 20 stycznia 2010 17:23. carbon entity 'XL' <i...@g...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Rozmnażać się też bym chciał, uparta białogłowo spod znaku
> "strzyżono-golono".

No to weź w lizing, to modne: to tylko kwestia papierka, a dzieci zgodnie z
życzeniem od urodzenia Twoje, pani zaś po latach, bez ślubu katolickiego
;-PPP
--

Ikselka.

97. Data: 2010-01-20 19:42:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 18:27:43 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> prawdziwą, z

> Powołanie - odwolanie.

Powołanie już dziś się nie liczy w zawodzie, a poza nim po co komu?
--

Ikselka.

98. Data: 2010-01-20 19:43:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 18:39:09 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> poszukiwania takiej, co i dobra gospodyni i do rozmnażania chętna- a Ty

Można dać ogłoszenie "Surogatkę wynajmę" ;-PPP
--

Ikselka.

Subtelne różnice płci .....
GAGAga..DADAda....do Ostrygi (czyli Skorupiaczka) i Himery
Wschód Zachód once again
Re: Skąd dowiedzieliście się o usenecie i psp ?
przewidziałbyś to - nawet po pijaku?