Re: ABW zamyka studenta

Data: 2011-05-21 06:24:55
Temat: Re: ABW zamyka studenta
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

Nowy lepszy tren R pisze:
> Ten rząd osiągnął dno. I chyba chce się przebić głębiej.
>
> http://bit.ly/jNr3Kd

To dorzucę. Specjalnie oglądałem wiadomości TVP wczoraj pod tym kątem.
Ani słowem nie wspomniano. Niestety na Fakty w TVN się nie wyrobiłem -
więc nie wiem czy coś mówili, ale obstawiam że raczej nie mówili.
Uuppps. Nie obstawiam. Wiecie, że właśnie z senatu wychodzi nowelizacja
ustawy hazardowej (już po 2 czytaniu w sejmie dawno), która umożliwia
służbie celnej zablokowanie konta bankowego osobie, na podstawie danych
telekomunikacyjnych uzyskanych od operatora dostarczającego internet, co
do której jest podejrzenie iż wchodziła na strony na których można
uprawiać hazard, a strony te nie są z końcówką *.pl ? A jak się udowodni
że obstawiała (czytaj: osoba nie jest w stanie udowodnić że nie
obstawiała) to kara wynosi 120 stawek dziennych. A ten operator jest
zobowiązany samemu takie wejścia wychwytywać i donosić ;)

Dodam, że ustawa przeszła głosami PO, PiS, PSL, SLD więc nie można
powiedzieć że to drugie dno tego rządu ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.