ACODIN - jak dlugo?

1. Data: 2011-01-18 18:27:41

Temat: ACODIN - jak dlugo?
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo można brac ACODIN?

Przeglądam ulotkę:
http://www.sanofi-aventis.com.pl/produkty/Nasze%20pr
odukty/Acodin_tabl._15mg_-_ulotka_dla_pacjenta.pdf
Nie ma tam informacji jak długo można/należy przyjmować lek.

ACODIN jest wydawany bez recepty, dostałem w aptece jako pomoc na suchy
kaszel/odruch odkrztuszania (po inhalacji jednym z syfów do czyszczenia
łazienki wiodącego producenta). Nie odkrztuszam nic w sensie sluzu/plwociny,
kaszel suchy - jest sam odruch, przy wydechu, drazni cieple powietrze
wydostające sie z płuc i każy niemal oddech kończy sie odruchowym kasłaniem,
bardzo męczące.
Z 30 tabletek zostało mi już ostatnie 10, przyjmowane 15mg co 4-6h, odruch
okasływania się wyraźnie zmniejszył, ale jak długo można przyjmować ACODIN?

2. Data: 2011-01-19 08:33:37

Temat: Re: ACODIN - jak dlugo?
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-01-2011 19:27, Czesuaw P. pisze:
> [...]
> Z 30 tabletek zostało mi już ostatnie 10, przyjmowane 15mg co 4-6h,
> odruch okasływania się wyraźnie zmniejszył, ale jak długo można

Teoretycznie aż przejdzie. Tyle że Acodin tłumi objawy, nie leczy
przyczyny kaszlu. Jeżeli ktoś kaszle, bo ma podrażnione gardło, a ma
podrażnione, bo kaszle, to takie leki pomogą przerwać ten zaklęty krąg.
Ale to w zasadzie wszystko co Acodin może działać.
To środek wspomagający leczenie właściwej dolegliwości.

Tak długo utrzymujący się kaszel to jest powód do konsultacji lekarskiej.

A ten Acodin Ci w ogóle pomaga objawowo? Tzn. jak bierzesz to nie
kaszlesz - jak nie bierzesz to kaszlesz? Czy może kaszlesz cały czas,
bez różnicy czy z lekiem czy bez?

--
Maddy

3. Data: 2011-01-20 00:21:16

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ten Acodin Ci w ogóle pomaga objawowo? Tzn. jak bierzesz to nie
> kaszlesz - jak nie bierzesz to kaszlesz? Czy może kaszlesz cały czas, bez

Kaszel jest suchy, zupełnie bez wydzieliny, bez śluzu, bez czegokolwiek.
Bezsensowny i bezproduktywny. Pojawił się po wdychaniu srodka do czyszczenia
łazieniek (zlewy, armatura), w atomizerze. Przypuszczam że kaszel jest
wynikiem podrażnienia chemią błony gardła/krtani/tchawicy - tu u góry czuję
drażnienie a właściwiej: łaskotanie.

Acodin pomóg najbardziej po trzeciej tabletce - wczesniej odkasływanie po
KAŻDYM oddechu nie pozwalało spać.

Objawowo ACODIN pomógł na tyle, że kaszel z "każdooddechowego" zmienił się w
ataki po kilka oddechów i godzina spokoju. Przynajmniej mogłem spać.

Teraz już ... nie był ataku od doby. Więc może minęło, może
gardło/krtań/tchawica uszkodzona powierzchnia się "wynabłonkowała"
prawidłowymi nowymi komórkami? Jest w każdym razie lepiej.

Fizyczna identycznosc heliksów DNA u danego osobnika jest dowodem, ze przeciw-materia DNA jest nosnikiem softwarowych "programów zycia i losu"
Golden - szczenięta rodowodowe
po powodzi zwykle jest epiedmia WZA
Bielactwo
moze komus sie przyda