AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?

1. Data: 2011-08-15 10:45:34

Temat: AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupuję pralkę i w związku ztym chciałem zapytac czy rzeczywiście pralki
1200 obr. z tej samej serii i tego samego producenta są robione na
lepszych częściach niż te na 1000 obr. ? Czy może części są te same,
tylko elektronika ogranicza obroty tym za stówę tańszym ?
Drugie pytanie, jak w pralkach Boscha sprawdzic gdzie konkretnie
zostały wyprodukowane ? Na tabliczkach znamionowych nie znalazłem, a
trochę obawiam się rumuńskiej jakości.
Adam

2. Data: 2011-08-15 19:39:46

Temat: Re: AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?
Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 12:45, Adam Moczulski pisze:
> [...]
> Drugie pytanie, jak w pralkach Boscha sprawdzic gdzie konkretnie zostały
> wyprodukowane ? Na tabliczkach znamionowych nie znalazłem, a trochę

Mój Bosh na kartonie pod pralką miał napisane Made in Turkey - co
ciekawe jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, że seria WAE jest
w PL robiona :-)

P.

3. Data: 2011-08-15 22:44:16

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" 4e48f8bd$0$2443$6...@n...neostrada.pl

> Kupuję pralkę i w związku ztym chciałem zapytac czy rzeczywiście pralki 1200 obr. z
tej samej serii i tego samego producenta są
> robione na lepszych częściach niż te na 1000 obr. ? Czy może części są te same,

Ja mam 1200 i zanim kupiłem, byłem pewny, że łożyska są takie
same w każdej pralce -- pralce każdej marki. Ale może mylę się. :)
Na wszelki wypadek kupiłem (w promocji) pralkę z pięcioletnią
gwarancją producenta.

> [...]
wyprodukowane ? Na tabliczkach znamionowych nie
> znalazłem, a trochę obawiam się rumuńskiej jakości.

Ponoć pralki tej firmy są bardzo dobrej jakości.
(to wieść z serwisu) Nie kupiłem Boscha, bo nie
ma wąskich/płytkich na 6 czy 7 kg. Kupiłem Candy
i jestem zadowolony jak na razie.

Dobrze pierze, dobrze płucze, dobrze wiruje...
Łatwa w obsłudze -- wszystko jasne bez wnikliwego wczytywania się...
Nie budzi rano, gdy śpię -- ale to pewnie nie jest zaletą pralki. ;)
(nastawiam zwykle tak, aby prała, gdy jeszcze śpię)

Siostra ma Boscha od lat -- i ceni sobie.
Rodzice mają Polara -- i też są zadowoleni.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2011-08-16 07:19:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:j2bsm2$avg$1@usenet.news.interia.pl...

> Mój Bosh na kartonie pod pralką miał napisane Made in Turkey - co ciekawe
> jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, że seria WAE jest w PL
> robiona :-)

Moze jest, tylko przez indyki.

5. Data: 2011-08-16 10:03:40

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> Drugie pytanie, jak w pralkach Boscha sprawdzic gdzie konkretnie
>zostały wyprodukowane ? Na tabliczkach znamionowych nie znalazłem, a

To wolisz chinska jakosc? :)

6. Data: 2011-08-16 14:41:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński wrote:

> Mój Bosh na kartonie pod pralką miał napisane Made in Turkey - co
> ciekawe jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, że seria WAE jest
> w PL robiona :-)

Nie ma sie czym przejmować, to tylko informacje prawdopodobne, ja widziałam
na własne oczy słodycze schodzące z taśmy, posiadające kod kreskowy inny niż
"590", a fabryka jak wół stoi na Mazowszu.
J.

7. Data: 2011-08-17 11:57:56

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2c83t$eq8$...@i...gazeta.pl...

> Nie kupiłem Boscha, bo nie
> ma wąskich/płytkich na 6 czy 7 kg.

nie wiem co wg ciebie znaczy wąskie/płytkie ale 47cm i 6kg są

sam mam taką tylko na 5,5 kg

8. Data: 2011-08-17 23:42:08

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"szerszen" j2gac2$1jm$...@n...task.gda.pl

> nie wiem co wg ciebie znaczy wąskie/płytkie ale 47cm i 6kg są

> sam mam taką tylko na 5,5 kg

Zależy jak mierzyć. Ja mam od obudowy brodzika do drzwi szafki
zaledwie 48 cm -- przed chwila mierzyłem. :) (dokładnie
482 mm z dokładnością ponoć milimetrową) Po zdjęciu drzwiczek
jest więcej -- 498 mm... Obudowa jest ,,okrągła'' i drzwi szafki
są ,,okrągłe'', więc jest króciuteńkie wąskie gardełko typu )(.

Dla mnie każdy centymetr to dużo w tym wymiarze. :)

Candy jest jednak węższa. I mieści w sobie ponoć 7 kg.
Ponoć -- jeśli włożę (jakimś cudem) 7 kg, będę miał
kłopoty z praniem. Po odwirowaniu robi się miejsce
na kolejny ,,wsad'', ale w trakcie wkładania i prania
raczej nie ma miejsca nawet na 7 kg suchych brudów.

Może te ,,suche'' mają być suche przy wilgotności względnej
powietrza wynoszącej 80% -- ja raczej celuję w 40%... Zimą
było nawet mniej a i teraz (po godzinie suszenia) schodzę
w łazience poniżej 30%, nawet do 20%. :)

-=-

Nie wiem, jak duże są te pralki Boscha na 6 kg -- może mają
większe bębny niż Candy na 7 kg. Ale wymiary zewnętrzne też
są da mnie ważne. Teraz już nie ważę prania, ale ładuję
pralkę do pełna -- i tak nie wejdzie tam więcej niż 7 kg.

-=-

BTW -- Siemens i Bosch to ta sama firma, jeśli chodzi o pralki.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

9. Data: 2011-08-18 13:04:40

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2hjne$rtg$...@i...gazeta.pl...

> BTW -- Siemens i Bosch to ta sama firma, jeśli chodzi o pralki.

nie tylko pralki ;)

10. Data: 2011-08-19 08:20:08

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 21:39, Paweł Muszyński pisze:

> Mój Bosh na kartonie pod pralką miał napisane Made in Turkey - co
> ciekawe jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, że seria WAE jest
> w PL robiona :-)

Toś mnie przestraszył. Już się szykowałem, że zgodnie z radami pana
Sienkiewicza będę musial azjatę wstępnie obic by dobrze pracował, ale
żadnych resztek kebaba w opakowaniu nie znalazłem i najprawdopodobniej
jednak jest to polska produkcja.
We wszystkich serwisach stwierdzili, że części do pralek na 1000 i
12000 obrotów są dokładnie te same, nie ma więc co przepłacac.

Adam

marchewka i bialy plastik
jaki impregnat?
jaka elektryczna podkaszarka do trway