AGH Krakow, Akademia Podlaska

1. Data: 2002-09-24 07:31:40

Temat: AGH Krakow, Akademia Podlaska
Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Poza pięknymi barwami jesieni, również w tym czasie
ma miejsce rozpoczęcie roku akademickiego.

Ci, którzy byli na Zjździe w Ustroniu, mieli okazję osobiście
zetknąć się z prof. dr hab. inż. Stanisławem Majewskim,
Pelnomcnika Rektora ds Osób Niepełnosprawnych AGH,
jak i z mgr Beatą Harań, dyrektorem Centrum Kształcenia i
Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych AP oraz wziąść
udział w ich prezentacjach w/w uczelni wyższych
w kontekście studiów ON.

Dlaczego do tego nawiązuję?

Otóż Pan prof. pisze w swym mailu do organizatorów Zjazdu
m. in. tak:

> Dziekuje za przekazane podsumowanie i wnioski, ktore sa dobrze
> sformulowane i oddaja tresc obrad. Dobrze by bylo upowszechnic te
> informacje poza obreb ON, np:
> do wymienionych instytucji (ktore nie skorzystaly z zaproszenia, a
> takze naprzyklad do
> MENiS.
> W listopadzie br w dniach 28-29 w AGH odbeda sie Dni Otwarte AGH
> dla kandydatow na studia, w tym rowniez dla Osob Niepelnosprawnych.
> Chcialbym przy tej okazji zorganizowac konferencje poswiecona tematyce
> edukacji ON w szkolach wyzszych, jakies wystepy artystow
> [...]

W związku z tym iż propozycja dotyczy Was i organizatorów byłego
jak i przyszłorocznego zjazdu w Ustroniu, wynika ze wspólnie zawartych
wnioskach z U 2002, pozwoliłem sobie na naszym forum tę propozycje
przedstawić.

Kontakt:

AGH Kraków - http://www.agh.edu.pl/komunikaty/

Akademia Podlaska - http://www.ap.siedlce.pl/

Zaproszenie jest okazją do zobaczenia i dotknięcia - pisze dalej Pan prof.
Majewski - i przymierzenia się do tego, o czym się dotychczas
niejednokrotnie
tylko słyszało.

W imieniu organizatorów U 2002
JC
________________________

2. Data: 2002-09-24 08:12:46

Temat: Re: AGH Krakow, Akademia Podlaska (ot)
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze nieco OT ale przypomniales mi Jozek pewne fakty dot Ustronia.
Minowicie Szanowny Pan Majewski obiecal wszystkim uczestnikom zjazbu
plytki ze zdjeciami.
Mialo to byc jakis cas temu, a plyty nie widze o tej pory....

W.

AGH Krakow, Akademia Podlaska
Znalazlam!!!
Re: Rencista i co dalej ...
RFD pl.soc.wolontariat wersja 1.0 (repost)
!!! - malo ważne