!!! - malo ważne

1. Data: 2002-09-23 09:04:34

Temat: !!! - malo ważne
Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis poczatek jesieni. ;-(((((((((((((((

Krzysztof P.

2. Data: 2002-09-23 09:55:47

Temat: Re: !!! - malo ważne
Od: "giza" <i...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzis poczatek jesieni. ;-(((((((((((((((

Przecież jesień to taka piękna pora roku. Drzewa mienią się złotem i
czerwienią. A lato w sercu, uśmiech na twarzy.

Giza

3. Data: 2002-09-23 10:25:13

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.cominvalid> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:ammobs$38c$1@news.gazeta.pl w którym giza napisał(a):

> Przecież jesień to taka piękna pora roku. Drzewa mienią się złotem i
> czerwienią. A lato w sercu, uśmiech na twarzy.

Moze i piekna ale zajmuje zaszczytne miejsce poza podium na ktorym sa
Lato, Wiosna i Zima

--
Górnik

4. Data: 2002-09-23 13:24:53

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "giza" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> Przecież jesień to taka piękna pora roku. Drzewa mienią się złotem i
> czerwienią. A lato w sercu, uśmiech na twarzy.

I Mikołaj jesienią przychodzi do grzecznych dzieci. :-)

--
Pozdrawiam.
Perła

5. Data: 2002-09-23 15:17:33

Od: "Adamia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> napisał :
> Dzis poczatek jesieni. ;-(((((((((((((((

Aby patrzeć jak przyjdzie zima i śnieg po kolana (czytaj: po koła w wózku)
No cóż, Polska to nie Afryka ...

Pozdrawiam, Adam

6. Data: 2002-09-23 18:22:24

Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciecie]

> Moze i piekna ale zajmuje zaszczytne miejsce poza podium na ktorym sa
> Lato, Wiosna i Zima

Dla mnie istnieje inna kolejnosc: 1.- wiosna (minimalna przewaga), lato a
potem (raczej daleko za nimi) zima

Krzysztof P.

7. Data: 2002-09-23 20:51:58

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M) szukaj wiadomości tego autora

witaj na grupie pl.soc.inwalidzi Krzysztof,

w twoim liscie datowanym na 23 września 2002 11:04:34

identyfikacja wiadomości <ammlcd$a0d$1@news.tpi.pl>
KP> Dzis poczatek jesieni. ;-(((((((((((((((

KP> --
KP> ----------------------------------
KP> Pozdrawiam
KP> Krzysztof P.

W nawiązaniu do tego co wyżej:

No wiesz jesień to romantyczna pora roku spacery w parku za rączkę z jakąś
piękną niewiastą. Powiesz że pada i zimno to tez ma swoje dobre strony
zawsze można zaprośić ową albo i inną na grzane wino po spacerze a co robi
z niwwiastą grzane wino wszyscy wiedzą co próbowali a tym co nie próbowali
polecam ( oczywiście jeśli oboje mają juz 18 lat )

Posdsumowując Hurrrrrrrrrrrrrrrra jesień nadejszła :) Perełko wiem ze
pisze się nadeszła :-)

pozdrawiam
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

8. Data: 2002-09-23 20:51:58

Temat: Re[2]: !!! - malo ważne
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M) szukaj wiadomości tego autora

witaj na grupie pl.soc.inwalidzi giza,

w twoim liscie datowanym na 23 września 2002 11:55:47

identyfikacja wiadomości <ammobs$38c$1@news.gazeta.pl>

g> Przecież jesień to taka piękna pora roku. Drzewa mienią się złotem i
g> czerwienią. A lato w sercu, uśmiech na twarzy.

g> Giza

W nawiązaniu do tego co wyżej:

A góry jakie piękne są

-- Best regards,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

9. Data: 2002-09-23 20:51:59

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M) szukaj wiadomości tego autora

witaj na grupie pl.soc.inwalidzi Górnik,

w twoim liscie datowanym na 23 września 2002 12:25:13

identyfikacja wiadomości <X...@2...180.128.20>

GI82Q> Moze i piekna ale zajmuje zaszczytne miejsce poza podium na ktorym sa
GI82Q> Lato, Wiosna i Zima

W nawiązaniu do tego co wyżej:

Jaki sędzia takie podium u mnie

1 ) lato

2 wiosna

3 Jesień

zima poza swerą medalową :)

pozdrawiam

Piotr

Re: Rencista i co dalej ...
Kurier IdN1 nr 11/49 z 22 września 2002 roku
Zamówienie
III Zjazd i Konferencja "Ustroń 2002" - podsumowanie
SamiSobie-prawo-mam pytanie