AIDS-pytanie?

1. Data: 2003-05-21 21:24:56

Temat: AIDS-pytanie?
Od: "Marek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pewne pytanie. To o co teraz zapytam może się wydać się nienormalne i
niektórzy mogą się zgorszyć. Otóż dostałem od kolegi pewne zdjęcie na którym
facet sam bierze sobie członka do buzi i dostaje wytrysku. Moje pytanie
brzmi czy jeżeli on połknie tą spermę to czy może się zarazić AIDS? W ogóle
chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na temat tej choroby. Czy zdrowy
człowiek może się zarazić inaczej niż przez współżycie z zarażoną osobą lub
strzykawkę jeżeli tak to w jaki sposób? Czy zwykłe badanie krwi może wykazać
że ktoś jest zarażony? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje.

2. Data: 2003-05-21 21:50:57

Temat: Re: AIDS-pytanie?
Od: "kjak" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wykazać
> że ktoś jest zarażony? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje.

Zrób sobie badania krwi anty-hiv bo zwykłe badanie nic ci nie da no i nie
połykaj spermy jak nie znasz jej pochodzenia :) a swoją, to życze tylko
smacznego, bo zarazić się nie możesz :).
A inny sposób zarażenia oprócz sexu i strzykawek, hymmm, różnie bywa np.
niesterylne narzędzia dentystyczne, lekarskie, fryzjer może cie ogolić
brudną brzytwą, tatuaż robiony brudną maszynką, kontakt dwóch otwartych
krwawiących ran osoby zdrowej i chorej, w łonie matki mógłbyś się też
zarazić, wypicie 10 litrów czyjejś śliny lub więcej :), no może ktoś inny
coś jeszcze wymyśli....
Podstawa to zrób sobie badania !!! , często są one bezpłatne. W Polsce tylko
około 30% osób zarażonych jest tego świadoma.

3. Data: 2003-05-22 06:05:44

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" napisał ...

> Otóż dostałem od kolegi pewne zdjęcie na którym
> facet sam bierze sobie członka do buzi i dostaje wytrysku. Moje pytanie
> brzmi czy jeżeli on połknie tą spermę to czy może się zarazić AIDS?

A może tak pomysleć przez chwilę zanim się zacznie generować
"oryginalne" pytania ...
Sam od siebie ma się zarazić ???
Jeżeli jest zdrowy, to raczej logiczne, że niczym sam siebie
(ani nikogo innego) nie zarazi.
A jeżeli jest nosicielem, to powinien uważać, ale na innych,
bo jego sytuacji to już nie zmieni.
A swoją drogą, to nieźle wygimnastykowany ten facet
ze zdjęcia musiał być ...

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2003-05-22 06:59:06

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swoją drogą, to nieźle wygimnastykowany ten facet
> ze zdjęcia musiał być ...
Tak jak baron M. co się sam z bagna za harcap wyciągnął.

--
Krzysiek, EBP
jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

5. Data: 2003-05-22 07:28:18

Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.stomatolog.med.pl/aids/historia.html
polecam poczytać..uczyłam się z tego na olimpiadę...dużo na niej jest
łącznie z tym jakie jest prawdopodobieństwo zarażenia w różnych
przypadkach..

6. Data: 2003-05-22 11:05:51

Od: "Doxent" <d...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

> niektórzy mogą się zgorszyć. Otóż dostałem od kolegi pewne zdjęcie na
którym
> facet sam bierze sobie członka do buzi i dostaje wytrysku. Moje pytanie

to chyba jakis fotomontaż bo to technicznie nie mozliwe zeby swoj wlasny
czlonek wsadzic do wlasnej buzi. Kregoslup tego nie wytrzyma niestety.

7. Data: 2003-05-22 19:54:40

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba jakis fotomontaż bo to technicznie nie mozliwe zeby swoj wlasny
> czlonek wsadzic do wlasnej buzi. Kregoslup tego nie wytrzyma niestety.

dlaczego niestety ??? a swoja droga niektorzy sobie zebra wycinaja i
dosiegaja :P obejrzyj jakis program na rtl... ;P

8. Data: 2003-05-23 08:41:14

Od: "Cage" <n...@c...civ.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba jakis fotomontaż bo to technicznie nie mozliwe zeby swoj wlasny
> czlonek wsadzic do wlasnej buzi. Kregoslup tego nie wytrzyma niestety.

Zwykly nie wytrzyma... ale poogladaj sobie cyrk z udzialem roznych
"czlowiekow z gumy". I powiedz mi ze kregoslup tego nie wytrzyma. normalny
nie, ale to kwestia treningu :)

9. Data: 2003-05-23 19:12:01

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cage" <n...@c...civ.pl.nospam> napisał w wiadomości
> Zwykly nie wytrzyma... ale poogladaj sobie cyrk z udzialem roznych
> "czlowiekow z gumy". I powiedz mi ze kregoslup tego nie wytrzyma.
normalny
> nie, ale to kwestia treningu :)

A trenujesz Yogę:)))? Dla yoginów to normalka:)))
Elizabeth

zapadajaca sie klatka piersiowap odczas napadowego kaszlu
Obowiazek zglaszania chorob zakaznych przez szpitale
Przychodnia Podlaskiej KCH - czy mają prawo żądać zmiany lekarza rodzinnego
Terapia anty-bolowa (stawy, spastyka miesni)
Niemcy