ALE MAM ZABAWE...

1. Data: 2009-12-17 21:03:44

Temat: ALE MAM ZABAWE...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Waszym "naukowym" podejściem do wychowywania młodej dziczy.

W Oszyłomie byłem świadkiem przefajnego zdarzenia - szczyl wagi 5 lat
siedział w braji wodnośniegowej głębokości miejscami 5cm, mamusia prawie
się modliła mantrami a tej grupy, aby synuś wstał - zgodziła się już na całą
listę żądań, synuś kuł materiał na gorąco dorzucając następne. Widząc, że
jestem widzem teatru jednego widza wkurzyła sie i szarpneła za rękę
gówniarza, ten położył się na wznak. Mamcia już ze łzami w oczach na granicy
intelektualnego załamania składała się jak scyzoryk.
Ponieważ stałem blisko podrzuciłem wątpiąco: "a może by tak w dupę?".
Babiną wstrząsnęło, synuś skończył grę i spojrzał ciekawie na mnie i mamcię.
Ta wzięła oddech głęboki i bluznęła wiązanką jakiej w życiu nie słyszałem u
kobiety, mieszanka wiochy i Pragi. Wczasie wiązanki synuś uśmiechał się
radośnie, widać znał doskonale z wielokrotnych powtórzeń poemat pedagogiczny
swojej mamci. Widać ojca nie było albo został potokami kultury
obezwłasnowolniony.
Za wyzwiska powinienem ją do sądu albo prosto w tego rozdartego ryja
strzelić z kopyta, ale szkoda było nogą zamachnąć. W końcu sam chciałeś
Grzesiu Dyndało...
Odszedłem robiąc minę świętego cadyka, że to niby nie do mnie...

2. Data: 2009-12-17 21:29:17

Temat: Re: ALE MAM ZABAWE...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Grzesiu Dyndało...
> Odszedłem robiąc minę świętego cadyka, że to niby nie do mnie...

Trzeba było zapodać mamci 4 szybkie na 4 litery, a później temu szczylowi :D

3. Data: 2009-12-17 21:45:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Odszedłem robiąc minę świętego cadyka, że to niby nie do mnie...

To mnie rozbawiło. ;)

Ewa

4. Data: 2009-12-17 23:00:14

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> To mnie rozbawiło. ;)
>
> Ewa

Mam "Vademecum Erotomana" Wittlina... ;-))))))

5. Data: 2009-12-17 23:00:41

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba było zapodać mamci 4 szybkie na 4 litery, a później temu szczylowi
:D

Za dużo zachodu...

6. Data: 2009-12-17 23:23:44

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]

Ale jaka przyjemność taką "sikoreczkę" poklepać :D

7. Data: 2009-12-18 04:04:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

Widząc,

> Ale jaka przyjemność taką "sikoreczkę" poklepać :D

Nie mam w naturze klepania.

8. Data: 2009-12-18 07:26:04

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> Ponieważ stałem blisko podrzuciłem wątpiąco: "a może by tak w dupę?".

Wiódł ślepy kulawego :-)

Stalker

9. Data: 2009-12-18 07:57:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> Wiódł ślepy kulawego :-)
>
> Stalker

E tam. Trzeba mieć prawidłowy światopodgląd.

10. Data: 2009-12-18 09:23:15

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> na