ALKOHOLIZM

1. Data: 2000-12-12 18:00:06

Temat: ALKOHOLIZM
Od: "helisa" <h...@s...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry wszystkim...
Mam pewna prozbe do wszystkich zebranych, ktorzy orientuja sie w temacie...
A mianowicie, czy jest jakas skuteczna metoda wyleczenia z alkoholizmu
kogos, kto pije od okolo 15 lat, nie pomogly mu ani wizyta w Klubie AA, ani
wszywanie tabletek pod skore ( jestem laikiem w tym temacie, nawet nie znam
ich nazwy).
Slyszalam cos o tzw. niekonwencjonalnych sposobach leczenia alkoholizmu
poprzez akupunkture, czy jest to mozliwe i skuteczne?
Jesli mozna prosze o odpowiedzi na priva h...@s...pdi.net
Z gory dziekuje za wszelka pomoc

2. Data: 2000-12-12 20:10:13

Temat: Re: ALKOHOLIZM
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

helisa napisał(a) w wiadomości: <915p2s$5b1$1@news.tpi.pl>...

>Slyszalam cos o tzw. niekonwencjonalnych sposobach leczenia alkoholizmu
>poprzez akupunkture, czy jest to mozliwe i skuteczne?

Jak ktos nie ma ochoty wyjsc z nalogu to i wbijanie cwiekow, a nie tylko
akupunktura nie pomoze.

Adam B.

3. Data: 2000-12-12 20:22:24

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Slyszalam cos o tzw. niekonwencjonalnych sposobach leczenia alkoholizmu
>poprzez akupunkture, czy jest to mozliwe i skuteczne?

Alkoholizmu nie mozna wyleczyc. Mozna jednak przestac pic. Nie przestac pic
pol litra dziennie ale w ogole. Aby to zrobic potrzebna jest mocna motywacja
i zelazna sila woli. Zadne zastepcze srodki nie rozwiaza problemu, moga
doraznie pomoc. To jak z paleniem tytoniu czy narkomania.

pozdrawiam
Cimeries

4. Data: 2000-12-15 08:01:58

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Slyszalam cos o tzw. niekonwencjonalnych sposobach leczenia alkoholizmu
> poprzez akupunkture, czy jest to mozliwe i skuteczne?

Psychoterapia uzależnienia - zobacz na www.morawica.com.pl

poszukiwane informacje odnosnie raka jelita grubego
Łożysko
Nadwaga ?
jak dostac sie do czd
3 najnowsze betablokery