poszukiwane informacje odnosnie raka jelita grubego

1. Data: 2000-12-12 16:50:23

Temat: poszukiwane informacje odnosnie raka jelita grubego
Od: "jan kaszewski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uprzejmie prosze o wskazanie miejsc gdzie moglbym znalesc informacje na temat:
leczenie chirurgiczne raka jelita grubego

jan kaszewski
j...@p...onet.pl

2. Data: 2000-12-12 17:08:19

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> uprzejmie prosze o wskazanie miejsc gdzie moglbym znalesc informacje na
temat:
> leczenie chirurgiczne raka jelita grubego

Tak przy okazji usuwanie kawałków kiszki nazywasz leczeniem?
To jest dopiero podejście.
Chirurg usuwa a nie leczy.
Leczy się znajdując przyczynę i ją usuwając, przynajmniej ja tak rozumiem
leczenie.

Np w zapaleniu jelita grubego przyczyną jest spożywanie roślinnych, bogatych
w błonnik pokarmów, które tak chętnie zalecają lekarze.
Zdrowia.
Jacek

jan kaszewski
j...@p...onet.pl

3. Data: 2000-12-12 19:50:50

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> jan kaszewski
> j...@p...onet.pl
>

> Właśnie, ten tak zalecany do spożywania ,jako zdrowy i pożyteczny dla
człowieka błonni to... celuloza! A celuloza to np. papier toaletowy ! Życzę
smacznego wszystkim krytykującym optymalnych. Acha, jutro kogo interesują
optymalni i Dieta Optymalna : W TV warszawskiej regionalnej WOT około godz.
18.20 będzie program o naszej super-diecie!

4. Data: 2000-12-12 22:00:47

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
bogatych
> w błonnik pokarmów, które tak chętnie zalecają lekarze.

no jasne - nas biednych studentow tez pierdół (na podstawie EBM) uczą...
itp, itd.

zastanawiam sie jaka jest szkodliwosc spoleczna Twojego p........nia

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

5. Data: 2000-12-12 22:34:30

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Tue, 12 Dec 2000 18:08:19 +0100, "Jacek"
<o...@p...com> napisał coś takiego:

> [...]
>Chirurg usuwa a nie leczy.
>Leczy się znajdując przyczynę i ją usuwając, przynajmniej ja tak rozumiem

No bo wszyscy dobrze wiedzą że leczenie gruczolakoraka jelita grubego nie
polega na radykalnym i z zachowaniem czystości onkologicznej wycięciu guza
( o ile guz jest jeszcze operacyjny ) , tylko na bioprądach , homeopatii ,
bioenergoterapii , spożywaniu wywarów z ziół wszelkakich , stosowaniu
jedenastu różnych diet z których dziewięć wyklucza się wzajemnie.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

6. Data: 2000-12-13 12:05:47

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> UIN:73210848  #GG:78524
>
> Tak, masz rację, jesteście biedni, z jednego tylko powodu, narzuca wam się na
wykładach "jedynie słuszną" interpretację nauk podstawowych szczególnie
mających ścisły związek z medycyną. Wszelka inna interpretacja np. zawarta w
książkach lekarza Kwaśniewskiego musi budzić odruch ssprzeciwu, nieakceptacji,
wręcz agresji, a u ludzi chcących poznać zwykłą prawdę może zagrozić swoistą
schizofrenią. Współczuję Wam bardzo, że nie możecie mówić głośno na uczelni
medycznej, tego co Wam rozum podpowiada (jeśli w ogóle podpowiada).Pozdrawiam
optymalnie.

7. Data: 2000-12-13 12:35:33

Od: o...@p...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"RadeQ" napisał(a):

> bogatych
>
> no jasne - nas biednych studentow tez pierdół (na podstawie EBM) uczą...
> itp, itd.
NIe wiem co to EBM i dobrze mi z tym, jak piszeszz publicznie to może bez slangu.
A jak już będziesz miał z praktyką do czynienia, najlepiej u doświadczonego
gastrologa to się dowiesz że ludzie z nadwrażliwością jelit, z zapaleniami nie
powinni jeść błonnika, gdyż on gnijąc w kiszkach powoduje te kłopoty.
Moja ciotka miała szczęście trafić do takiego fachowca, mimo iż nie ma on nic
wspólnego z DO to tak jej zalecił. Co znacząco poprawia jej stan kiszek.

> zastanawiam sie jaka jest szkodliwosc spoleczna Twojego p........nia

A ja wiem jaka jest szkodliwość waszego p....nia na temat zaleceń zdrowotnych.
Patrz:

cukrzyca,
choroby wieńcowe,
miażdzyca,
buerger,
kolagenozy,
choroby z autoagresji,
i jeszcze kilka, których wzrost występowania obserwujemy wraz z rozwojem medycyny.

Jak bedziecie umieli to leczyć zamiast wpędzać ludzi w te choroby to inaczej
porozmawiamy.
Na razie medycyna oficjalna z zalecaniem cukru jako głównego źródła energii, a
zwłaszcza milczenie wobec wszechobecności cukrów prostych w żywieniu człowieka jest
przyczyną wielkiej liczby ludzkich chorób.
Pozdrowienia, zwłaszcza tobie, bo pewnie bedziesz dzielnie przestrzegał zaleceń
medycznych :))))
Pamiętaj że statystyki niemieckie pokazują, że lekarze i personel medyczny żyje
znacznie krócej niż inne grupy zawodowe o zbliżonych dochodach.

Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

8. Data: 2000-12-13 21:27:26

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uczelni
> medycznej, tego co Wam rozum podpowiada (jeśli w ogóle

nikt, nigdy nie narzuci mi swojego stylu myslenia, jesli uznam go za
niesłuszny.
moge mowic pierdoly na egzaminie, bo prof jest swirem, ale nigdy nie nastapi
internalizacja .......
po to mam oczy (m . innymi :)) zeby czytac - i czytam sobie - Lancet,
Medycyne Praktyczną , Medycynę po dyplomie itp - i co widze - dziesiątki ,
setki analiz , metaanaliz, ktore jednoznacznie (albo i nie ) pewne rzeczy mi
przyblizają.
potrafie tez wyciagac wnioski (śmiem twierdzic - logiczne)...
potrafie poskładac rozne przesłanki w jedna calosc
i wszystko to prowadzi do tego , ze wyrabiam sobie POGLĄD .
poglad taki moze sie oczywiscie zmienic, jesli dowiem sie czegos nowego,
badz sam na cos wpadne...
wiec prosze nie traktowac mnie jak jakiegos tępego jamochłona ( powinienem
napisac "mózgochłona" :) ktory bezkrytycznie pochłania wszystko co sie mu
tłoczy do głowy, dobrze ?

i koncząc temat - w/g moich obecnych wiadomosci DO to syf

i sądze tak tez dlatego, że slyszalem o niekoniecznie jednym zawale , ktory
byl spowodowany przejsciem na DO po pierwszym ostrym epizodzie wiencowym.
osobiscie rozmawialem z dwoma takimi pacjentami

pozdr, (antyoptymalnie)

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

9. Data: 2000-12-13 21:55:21

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIe wiem co to EBM i dobrze mi z tym, jak piszeszz publicznie to może bez
slangu.

to chyba pl.sci.medycyna - no nie ?
Evidence Based Medicine - praktyka medyczna oparta na wiarygodnych i
aktualnych publikacjach (polska definicja).

> [...]
z zapaleniami nie powinni jeść błonnika, gdyż on gnijąc w kiszkach powoduje

doskonale wiem. i niekoniecznie o gnicie tu chodzi - bogatoresztkowa dieta
jest przeciwwskazana we wszystkich stanach zapalnych jelit (lesniowski
crohn, collitis ulcerosa, ale takze colon irritabile) - mechaniczne
draznienie sciany jelit i splotow srodsciennych przez obfita tresc jelitową
jest gł. powodem.

> Moja ciotka miała szczęście trafić do takiego fachowca, mimo iż nie ma on
nic wspólnego z DO to tak jej zalecił.

zalecil DO czy ubogoresztkowe,lekkostrawne, bogatobiałkowe posiłki ?

> [...]
> kolagenozy,
> choroby z autoagresji,
> i jeszcze kilka, których wzrost występowania obserwujemy wraz z rozwojem

hehehehehehe - stary pomysl co piszesz i jaka wystawiasz tym sobie
wizytowke..
choroby cywilizacyjne jako wina przestrzegania zalecen lekarzy, tak....
kolagenozy , autoimmunologia - Jezu , chlopie - to az boli!

> Jak bedziecie umieli to leczyć zamiast wpędzać ludzi w te choroby to
inaczej porozmawiamy.

no comments

> Pozdrowienia, zwłaszcza tobie, bo pewnie bedziesz dzielnie przestrzegał
>zaleceń medycznych :))))

staram sie, ale mi nie bardzo wychodzi - za czesto tłusto sie odzywiam
ale walcze z tym ! :)

> Pamiętaj że statystyki niemieckie pokazują, że lekarze i personel medyczny
>żyje znacznie krócej niż inne grupy zawodowe o zbliżonych dochodach.

sprobuj kiedys zostac na noc na jakimkolwiek oddziale ( ze o erce nie
wspomne)
nawet na tępym dyżurze .
stres. permanentny.

pozdr .
i nie utop sie w tluszczu.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

10. Data: 2000-12-14 09:04:06

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> doświadczonego gastrologa to się dowiesz że ludzie z nadwrażliwością jelit,
> z zapaleniami nie powinni jeść błonnika, gdyż on gnijąc w kiszkach powoduje
> te kłopoty.

Ale nadwrażliwość jelit nie bierze się znikąd - też ma swoją przyczynę. I
dobrze by było, gdyby tzw. lekarze zaczęli się nad tym zastanawiać. Ale
wiadomo, nie mają czasu bawić się w takie zawiłości detektywistyczne.

> [...]
> crohn, collitis ulcerosa, ale takze colon irritabile) - mechaniczne
> draznienie sciany jelit i splotow srodsciennych przez obfita tresc jelitową

Jednak zdarzają się myślący lekarze.

> [...]
> choroby cywilizacyjne jako wina przestrzegania zalecen lekarzy, tak....
> kolagenozy , autoimmunologia  - Jezu , chlopie - to az boli!

To wcale nie jest śmieszne, ale niestety prawdziwe. Gdybyś poczytał
J.Kwaśniewskiego (w końcu lekarza z 30-letnim stażem i należącego do
nielicznych wyjątków wśród medycznych autorytetów) to dałbyś sobie szansę
zrozumienia skąd się biorą choroby z tzw. autoagresji, i przestałaby Cię boleć
Twoja ignorancja. Spróbuj, kto szuka wiedzy, nie tylko w powszechnie utartym
szlaku ten ją znajduje. Chyba, że kłóci się to z Twoją zaplanowaną
działalnością. W takim przypadku współczuję Tobie, jako przyszłemu lekarzowi, a
jeszcze bardziej pacjentom.

Łożysko
Nadwaga ?
jak dostac sie do czd