ALLEGRO-----------PERFUMY

1. Data: 2006-05-15 22:03:48

Temat: ALLEGRO-----------PERFUMY
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak wszyscy wiemy na Allegro sprzedaje sie mnóstwo testerów. Do
niedawna nie byly podrabiane. A tu prosze znalazlo sie kilku
cwaniaczków:

3971
wedlug mnie kupuja podróbki wyciagaja z pudelek i naklejaja
naklejke "DEMONSTRATION VENTE INTERDITE NO FOR SALE NICHT VERKAUFLICH"
a ilu chetnych jak narazie nikt sie nie kapnal.

kolejny ""import z Wloch" hehe
9286

i kolejny ""z Niemiec""
7264

zobaczcie aukcja allegro:
http://www.allegro.pl/item102756887_tester_chanel_ch
ance_100_ml_z_niemiec.html

oraz eaby:
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=95
16500675&category=106309&sspagename=rvi:1:3v_search

BEZ KOMENTARZA

Pzdr

2. Data: 2006-05-15 22:56:07

Temat: Re: ALLEGRO-----------PERFUMY
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 16 maja 2006 00:03 użytkownik
s...@o...pl, sącząc kawkę, wyklepał:

> i kolejny ""z Niemiec""
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=478
7264

Kurcze, kiedyś mężowi kupiłam Fahrenheita. Przez pół roku stał w łazience,
patrzyłam na buteleczkę codziennie i słowo daję, nie potrafiłabym
powiedzieć, co w wystawianym przez tego sprzedawcę Fahrenheicie wskazuje na
podróbę. Trzeba mieć chyba szósty zmysł, żeby to rozróżnić. Ja się poddaję.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

3. Data: 2006-05-16 00:24:55

Od: "Anna Sobocińska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):

> Jak wszyscy wiemy na Allegro sprzedaje sie mn=F3stwo tester=F3w. Do
> niedawna nie byly podrabiane. A tu prosze znalazlo sie kilku
> cwaniaczk=F3w:

Nóż w kieszeni się otwiera! Zastanawia mnie zawsze skąd tacy biorą tyle
pozytywnych komentarzy.
Ewidentne podróbki, a tu masz - wszyscy kupujacy happy!?
Fajnie, doczekaliśmy czasów kiedy Coco mademoiselle można kupic za stówkie,
prosto z fabryki w Modenie.
Trzymajcie mnie, bo umrę ze śmiechu.
Czy to kupują Ci sami ludzie którzy zawsze głosują na SLD?

4. Data: 2006-05-16 05:30:04

Od: "Mark II" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sobocińska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e4b64n$p0a$1@inews.gazeta.pl...
> s...@o...pl napisał(a):

> Nóż w kieszeni się otwiera! Zastanawia mnie zawsze skąd tacy biorą tyle
> pozytywnych komentarzy.
> Ewidentne podróbki, a tu masz - wszyscy kupujacy happy!?

Bo ludzie sie po prostu nie znaja a sugeruja sie atrakcyjna cena.:)

5. Data: 2006-05-16 07:39:06

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sobocińska" <a...@N...gazeta.pl>

> Fajnie, doczekaliśmy czasów kiedy Coco mademoiselle można kupic za
> [...]

czasami produkty sa oryginalne, tylko kradzione. Sprzedający puszczają
tanio, żeby szybko zbyć. Niestety. Nie koniecznie ci, którzy tu testery
sprzedają, ale wielu innych zapewne.

--
sattia, Miłosz (17.04.2004) i dwa koty
http://tinyurl.com/mlsro

6. Data: 2006-05-16 09:51:35

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Anna_Soboci=F1ska?= <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Nóż w kieszeni się otwiera! Zastanawia mnie zawsze skąd tacy biorą tyle
> pozytywnych komentarzy.

od naiwniakow, ktorzy znaja sie na zakupie jak swinia na balecie

> Ewidentne podróbki, a tu masz - wszyscy kupujacy happy!?

jak juz dasz sie zrobic w balona to co, bedziesz sie z tym obnosic? lepiej
brnąć w głupotę i wystawić pozytyw.
BTW - ostatnio gosc sprzedal mi okulary ponoc_polaryzujące ...wystawilam
negatyw (za to "ponoć" m.in.), za co chamidło odwdzięczyło się naturalnie
negatywem (jak na chamidlo przystało). Olałam komentarz, bo mi on wstydu nie
przynosi, za to mam nadzieję, że parę osób mniej kupi u niego jego kłamliwie
poopisywane badziewia (aukcje gościa o nicku: Zegarek_com ) A jak kto dopiero
startuje na Allegro, to się pewnie "negatywowej zemsty" boi. No i masz
rozwiązanie...

> Fajnie, doczekaliśmy czasów kiedy Coco mademoiselle można kupic za stówkie,
> prosto z fabryki w Modenie.
> Trzymajcie mnie, bo umrę ze śmiechu.
> Czy to kupują Ci sami ludzie którzy zawsze głosują na SLD?

??? chyba mnie Twa przemyślność przerosła. Obawiam się, że niejeden mocher, a
i cyklista się nadział.

Zdrowki
Hania

7. Data: 2006-05-16 10:34:35

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sobocińska napisał(a):

> [...]
> prosto z fabryki w Modenie.
> Trzymajcie mnie, bo umrę ze śmiechu.
> Czy to kupują Ci sami ludzie którzy zawsze głosują na SLD?

Sa jeszcze ci, ktorzy w zyciu by nie kupili oryginalnych perfum, bo za
drogie, zatem do Sephor i innych tego typu przybytkow nie zagladaja
(albo nie maja takich sklepow w najblizszej okolicy) i nie wiedza jak
rozronic oryginal od podrobki. Trafia sie okazja, wiec kupuja. A tego,
ze zapach rozni sie od oryginalu moga nawet nie wiedziec.

th

8. Data: 2006-05-17 10:59:37

Od: mbn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

satia wrote:

> czasami produkty sa oryginalne, tylko kradzione. Sprzedający puszczają
> tanio, żeby szybko zbyć. Niestety. Nie koniecznie ci, którzy tu testery
> sprzedają, ale wielu innych zapewne.

taaaaa, oczywiście kradzione, prosto z tira spadły.... jak jechal z
Turcji(czy gdzie tam te podroby robia)
wlasnie tak mysla ci kupujacy "jest tanio bo towar kradziony, a nie dlatego
ze to chamska ordynarna podrobka" i wlasciwie to nawet mi ich nie zal

9. Data: 2006-05-17 13:54:29

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mbn" <m...@p...onet.pl>

> [...]
> dlatego
> ze to chamska ordynarna podrobka" i wlasciwie to nawet mi ich nie zal

człeku, napisałam: "czasami". I co, zaprzeczysz, że czasami na allegro
handlują kradzionym? Nie zaprzeczysz, bo handlują. Napisałam, że nie
koniecznie ci ze wskazanego linku? Napisałam. Mi nie żal tych, którzy
kradzione kupują, mi żal okradzionych. Ja kradzionego nie kupię. Wolę
podróbkę, byle świadomie. A jak ktoś kupi podróbkę, myśląc, że kupuje tanie
kradzione, to już tylko ma za swoje.

Polacy kradną kosmetyki, a potem sprzedają pojedyncze sztuki na allegro.

10. Data: 2006-05-17 17:40:27

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 May 2006 00:24:55 +0000 (UTC), Anna Sobocińska
napisał(a):

> Trzymajcie mnie, bo umrę ze śmiechu.
> Czy to kupują Ci sami ludzie którzy zawsze głosują na SLD?

I wyszło, że kupujący takie rzeczy to frajer, kretyn i półgłówek.

Czy naprawdę to chciałaś napisać?
Jeśli tak (bo nie wypada mi zarzucać pomroczność jasną) -
zajebiste stopniowanie i wartościowanie ludzi posiada Pani Anna
Sobocińska :>

--
Brawo Theli.

Konwalie