APEL do klientów ŚRKCh

1. Data: 2000-11-07 05:23:20

Temat: APEL do klientów ŚRKCh
Od: "JA TOJESTEM" <n...@n...mozna> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy Państwo wiedzą ile kosztują wymagane przez system START
składniki systemu komputerowego.
PIK jak zwykle wypuścił program nieprzetestowany na różnych konfiguracjach.
- Działają z nim dwa typy czytników kodów paskowych - obydwa jednej firmy
!!!
- Działają z nim dwa typy drukarek !!!
- System nie działa z Linuxem i darmowym SQL dla Linuxa
- System wymaga Microsoft Windows
Na całym świecie za podobne praktyki monopolistyczne można by ...
ale nie w Polsce.
Dlatego apeluję ślijcie zapytania do ŚRKCh i PIK'u dlaczego tak jest.
Może po paru, paruset, parutysiącach listów zauważą swoich klientów !!!
Pozdrawiam A.I.K.

2. Data: 2000-11-07 15:50:27

Temat: Re: APEL do klientów ŚRKCh
Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

JA TOJESTEM wrote:

> [...]
> - System wymaga Microsoft Windows
> Na całym świecie za podobne praktyki monopolistyczne można by ...

no, tu sie troche mylisz.
Wprawdzie w USA rzad probuje powstrzymac monopolistyczne
praktyki Microsoftu, ale nie idzie to latwo.
Realia sa natomiast takie, ze pewnie z 90% komputerow sprzedawanych
masowo zawiera komponenty, ktore nie beda pracowaly z Linuxem.
Najczesciej sa to modemy, karty dzwiekowe a takze drukarki.
Sytuacja ulegla niewielkiej poprawie, ale w dalszym ciagu jak sie spytasz
w sklepie o kompatybilnosc z Linuxem, to oczy na ciebie wybaluszaja.

Ja bardzo lubie Linuxa, ale w pracy znacznie czesciej uzywam
Windows, po prostu dlatego, ze software jakiego uzywam wymaga
tego systemu.

> Dlatego apeluję ślijcie zapytania do ŚRKCh i PIK'u dlaczego tak jest.
> Może po paru, paruset, parutysiącach listów zauważą swoich klientów !!!
> Pozdrawiam A.I.K.

Mariusz

3. Data: 2000-11-07 23:14:52

Od: Władysław Gaweł <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

JA TOJESTEM wrote:
> Dlatego apeluję ślijcie zapytania do ŚRKCh i PIK'u dlaczego tak jest.
> Może po paru, paruset, parutysiącach listów zauważą swoich klientów !!!
> Pozdrawiam A.I.K.

I Pik i SRKCH maja gleboko w .... klientow - ci co swiadcza uslugi w
ramach kontraktu MUSZA kupic
sprzet i oprogramowanie.
BTW , szukales strony www slaskiej kasy ?
wpisz http://www.kasa-chorych.silesia.pl/
I gdzie jestes???
W jakim dziwnym miejscu nic nie mającym wspolnego z kasa. Jeszcze pare
miesiecy temu wpisujac tem adres znalazlem sie w PIK-u.
Zgodze sie z M.K, ze windoza jest najpopularniejsza, ale
dlaczego"programisci" slaskiej pisza buble, naciagajac swiadczeniodawcow
na
wydawanie pieniedzy na "uslugi informatyczne" bo START sie wiesza
systematycznie ( pracuje w 2 miejscach gdzie jest to arcydzielo
i wszedzie jest tak samo)
W.Gawel

4. Data: 2000-11-08 06:35:24

Od: "Alex Nol" <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to ma tak wyglądać jak RUM to chyba zwijamy interes a pacjentów to do
wróżki albo znachora.
PS PIK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego tak jest !!!

Władysław Gaweł napisał(a) w wiadomości: <3...@p...com>...

> [...]
>wydawanie pieniedzy na "uslugi informatyczne" bo START sie wiesza
>systematycznie ( pracuje w 2 miejscach gdzie jest to arcydzielo

Cholesterol ?
PPA
Choroba wscieklych krow
Choroby wirusowe