Re: ARES

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 17 Mar 2018 14:26:06 -0700 (PDT)
Subject: Re: ARES
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 11 marca 2018 07:01:34 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A może Ares, jak to bóg. wie cośkolwiek więcej od Ciebie, zwykłego
> śmiertelnika i kombinuje jakby tu zmusić ludzi do myślenia, do
> uświadomienia sobie KIM są i Dlaczego ze sobą walczą?

nie zrozumiales; jesli juz to Bog czy Duch Swiety, nie Ares, poinformowal mnie,
ze niebawem, za sprawa Aresa wlasnie, nastapi wspomniana wojenka polsko-zydowska.

> A może to nie cały Izrael lecz jedynie izraelskie kobiety rekami
> durnych, i łasych na ich babskie imponderabilia, żydowskich mężczyzn?

wez prosze przestan czepiac sie o wszystko kobiet - to po prostu chore jakies.

> Nie pomyślałeś. Wszak coś intrygującego jest w tym przekazie, że Żydem
> jest tylko ten, którego matka MATKA (nie ojciec) jest ortodoksyjną
> Żydówką. Lilith też nienawidziła mężczyzny i chętnie by go zniszczyła
> ale rękami innego mężczyzny by sama pozostać świętą krową.

nie znam zadnej z boginek zenskich, poza Nefretete, ktora widzialem kiedys
w oczach zony, wiec nic ci ciekawego o Lilith nie opowiem.
chociaz nie; kiedys, nawet dawno temu to opisalem, widzialem
kobiete ze zgnila duchowo twarza, jak przygladala mi sie kiedy spalem.
jednak wowczas skojarzylem to bardziej z watykanem, papiestwem czy instytucja
kosciola jako taka.

> A kto jątrzy i dolewa oliwy do ognia?
>
> ŻYDÓWKA Azari! Kobieta. A z nią wspierająca ją inna kobieta Merkel.
> Merkel teraz jakby trochę ucichła bo władzuchna się jej z rąk wymyka
> więc jej rolę przywódczyni wszystkich bab, w walce o zachowanie
> dominacji nad mężczyznami, przejęła Azari. Jątrzyć,jątrzyć by te
> znienawidzone głupki wyrżnęły się nawzajem a my kobitki jakoś sobie damy
> radę. Klonowanie już prawie gotowe a na wszelki wypadek kilku
> byków-rozpłodników sobie zachowamy. Automatyczne linie produkcyjne
> gotowe więc robotnicy-niewolnicy nie są nam już potrzebni.

tez bardzo lubie ogladac "Seksmisje". jednak w swiecie rzeczywistym
wiekszosc kobiet ma lepsze zdanie o mezczyznach, miz o plci wlasnej.
kobiety, ktore dochodza do wladzy, to najczesciej takie babo-chlopy,
z dosc ograniczona kobiecoscia, co zreszta, moim zdaniem, nie jest powodem
do chwaly.

> Pomyśl Jacku. Zrzuć wreszcie kobietę z piedestału i zacznij ja traktować
> jak drugiego człowieka, któremu Ty jesteś RÓWNY.

chcesz mnie zanizyc, czy ponizyc:) oki, oki, niewazne.
do pewnych czynnosci, zawodow, czy form myslenia sa bardziej predysponowane
kobiety, do innych mezczyzni; suma sumarum obie plci sa ROWNE.
i tak jest tez, bez wzgledu na liczbe predyspozycji jednostkowych, w oczach Boga.

pozdrawiam,
jacek