ARES

1. Data: 2018-03-11 03:45:47

Temat: ARES
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wiec bylo tak.
opracowuje, gdzies tak od roku, wlasiwie i porzadnie od pewnie pol roku,
system obrony Polski przed jakimkolwiek, chocby minimalnie oplacalnym, atakiem
na nasz kraj.
w czesci najbardziej newralgicnej, od slow-miejscowosci Augustow, Rajgrtod,
Elk. Suwalki, wyszlo mi po prostu ARES. i niby wszystko oki.
pracuje sobie, pracuje, czytam grupy militarne, bo jak sie malo zna na temacie,
a u Boga to temat jakby obcy, to trzeba czytac, skoro taka okolicznosc.
wiec, mysle sobie, wiem, ze Ares bog wojny, ale, mysle sobie, sprawdze.
czytam w wiki, a tu okazuje sie, ze Ares bog wojny ale niesprawiedliwej,
niszczacej obie strony w konflikcie, ze raz sprzyja tej, raz innej stronie.

wiec, oczywiscie, wkurwiam sie, bo ukladam zabezpieczenie narodu,
tez przy tym swiata, jak najbardzziej rozsadnie i sprawiedliwie,
a tu nazwA CALKIEM NIE ADFEKWATNA z tym, co sobie w planie wymyslilem.

minal moze jeden dzien, nie wiecej niz dwa, a tu izrael wyjezdza mi
z jakimis bzdurnymi zarzutami przeciwko koniecznej Ustawie
o zakazie znieslawiania.

nie, zebym zaraz sie kapnal; zeby skoarzyc musial minac najmniej dzien jeden;
ojejku, jesli sie nie jest Bogiem, to dosc naturalne, ze tak od razu
wszystkiego sie nie wie.

spie sobie, a po snie dociera do mnie, choc nie pamietam,
czy cos mi we snie przekazano, w ciagu dnia naga prawda.

coz mam wam o tym powiedziec?

popatrzcie tylko: Polacy z Zydami rzucaja sie sobie do gardla.
a sprawcy tylko sie smieja, kiedy dwie najbardziej skrzywdzone przez nich nacje
zgrzytaja zebami na siebie.

i ty anielski swiecie dajesz mi przedwczoraj rade, choc tyczaca tylko pisania,
zebym wzniosl sie o metr wyzej.

jacek

2. Data: 2018-03-11 06:44:36

Temat: Re: ARES
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

tu tylko mala dygresja, powiedzmy.

caly ten spor o nasza ustawe rozumiem we wszelakich aspektach.
napisze moze najwazniejsze:

1. bylismy panstwem najbardziej ze wszystkich krajow swiata pokrzywdzonym
przez wojne i powojenne uklady
2. przez 50 lat pracowalismy na ruskich; nie stac nas, abysmy przez kolejne
50 lat pracowali na zydow, bo jako narod mogacy wplywac na dazenie swiata
ku sprawiedliwosci, zniknelibysmy
3. rozumiemy, ze nasza postawa nie dajaca sie dalej okradac szumowinom
jest swiatu nie na reke
4. rozumiemy, ze Kongres pod wplywem izraelskim musial przyjac ustawe
groteskowa, choc nie wiem po co i wiem jednoczesnie
5. my naszej ustawy zmienic nie mozemy, bo jest i tak za bardzo wyrozumiala,
choc bardzo chcielibysmy nie stawac okoniem wobec mocarstwa,
jednakze sa pewne granice
6. przyjazn, czy wspolpraca jak teraz takie stosunki miedztnarodowe sie nazywa,
pomiedzy Polska a Stanami, jest nie na reke ani Niemcom-Francji, ani Rosji.
7. przyjazn, ktora od poczatku amerykanow darzylismy, jest tez nie na reke Izraelowi;
taka zwykla zawisc pupilka
8. to Polska, nie Izrael, byl najbardziej zniszczonym krajem swiata, przy czym
my nie zadamy od wladczykow odszkodowan, tylko dalszego nieokradania - to was
wszystkich boli.

jacek

3. Data: 2018-03-11 07:01:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 03:45, j...@o...pl pisze:

> [...]
> sobie, sprawdze. czytam w wiki, a tu okazuje sie, ze Ares bog to
> wojny ale niesprawiedliwej, niszczacej obie strony w konflikcie, ze

A może Ares, jak to bóg. wie cośkolwiek więcej od Ciebie, zwykłego
śmiertelnika i kombinuje jakby tu zmusić ludzi do myślenia, do
uświadomienia sobie KIM są i Dlaczego ze sobą walczą?

> [...]
>
> minal moze jeden dzien, nie wiecej niz dwa, a tu Izrael wyjezdza mi
> z jakimis bzdurnymi zarzutami przeciwko koniecznej Ustawie o zakazie

A może to nie cały Izrael lecz jedynie izraelskie kobiety rekami
durnych, i łasych na ich babskie imponderabilia, żydowskich mężczyzn?
Nie pomyślałeś. Wszak coś intrygującego jest w tym przekazie, że Żydem
jest tylko ten, którego matka MATKA (nie ojciec) jest ortodoksyjną
Żydówką. Lilith też nienawidziła mężczyzny i chętnie by go zniszczyła
ale rękami innego mężczyzny by sama pozostać świętą krową.

> [...]
>
> popatrzcie tylko: Polacy z Zydami rzucaja sie sobie do gardla. a
> sprawcy tylko sie smieja, kiedy dwie najbardziej skrzywdzone przez

A kto jątrzy i dolewa oliwy do ognia?

ŻYDÓWKA Azari! Kobieta. A z nią wspierająca ją inna kobieta Merkel.
Merkel teraz jakby trochę ucichła bo władzuchna się jej z rąk wymyka
więc jej rolę przywódczyni wszystkich bab, w walce o zachowanie
dominacji nad mężczyznami, przejęła Azari. Jątrzyć,jątrzyć by te
znienawidzone głupki wyrżnęły się nawzajem a my kobitki jakoś sobie damy
radę. Klonowanie już prawie gotowe a na wszelki wypadek kilku
byków-rozpłodników sobie zachowamy. Automatyczne linie produkcyjne
gotowe więc robotnicy-niewolnicy nie są nam już potrzebni...

> i ty anielski swiecie dajesz mi przedwczoraj rade, choc tyczaca
> tylko pisania, zebym wzniosl sie o metr wyzej.

Pomyśl Jacku. Zrzuć wreszcie kobietę z piedestału i zacznij ja traktować
jak drugiego człowieka, któremu Ty jesteś RÓWNY.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

4. Data: 2018-03-11 07:10:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 06:44, j...@o...pl pisze:

> [...]

> 8. to Polska, nie Izrael, byl najbardziej zniszczonym krajem swiata,
> przy czym my nie zadamy od wladczykow odszkodowan, tylko dalszego

I wreszcie przestałeś się ślinić.:) Tak trzymaj.

5. Data: 2018-03-11 07:12:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

aha, uwazam tez, ze jakkolwiek ustawa jest wlasciwa
tez w stosunku do banderowcow, to wykreslilbym z niej wszystko,
co moze pogarszac polsko-ukrainskie relacje;
moze trzeba byloby zwrocic sie do Ukrainy
o propozycje takiego sformulowania,
aby lagodnie dac znac o "problemie" mowiac delikatnie.

oczywiscie rozumiem, dlaczego tam tez to zamiesciliscie,
ze niby nadac jej ogolny charakter, ale tak robic nie powinniscie.

to dosc skomplikowane sprawy, wiem, widzialem bestialstwa,
jednakze to sa nasi bracia, slowianie; ktorzy nie mniej,
nie wiecej od nas wycierpieli.

a nawet gdyby troche mniej, to tez nie upowaznia.
po prostu bardzo prosze sie nad tym zastanowic.

jacek

6. Data: 2018-03-11 07:28:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 07:12, j...@o...pl pisze:

> [...]
> wycierpieli.
>
> a nawet gdyby troche mniej, to tez nie upowaznia. po prostu bardzo

Rosjanie tez Słowianie, a ich uważasz za wrogów.
A jedynym wrogiem Człowieka jest nieświadoma Kobieta, która napuszcza
jednych mężczyzn na innych by przynosili jej coraz większe łupy i by
wygrywali różnorodne wojny z tymi innymi. Sami mogą przy tej okazji
zginąć bo każdego z nich może zastąpić inny, obcy, który będzie się
dawał wykorzystywać w zamian za odrobinkę babskiego kolana i wstęp do
piekła. I tak sie to toczy od tysiącleci. I końca nie widać... No chyba,
że się ARES naprawdę weźmie do roboty i uświadomi mężczyzn by przestali
ze sobą walczyć o dostęp do babskiego hymenu. Albo że uświadomi ich w
jaki sposób mogą się uwolnić od broni, która dysponuje poniżająca sama
siebie Kobieta.

7. Data: 2018-03-11 07:38:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 marca 2018 07:28:21 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Rosjanie tez Słowianie, a ich uważasz za wrogów.

mylisz sie; rosjan nie uwazam za wrogow, podziwiam ich piesn matuszka rassija.
to tylko ich wladze sa zawsze nam obce, tak jak wszystkim wolnoisc kopchajacym.

> [...]
> że się ARES naprawdę weźmie do roboty i uświadomi mężczyzn by przestali
> ze sobą walczyć o dostęp do babskiego hymenu.

Ares, to być może się zmieni po tym, co o nim napisałem.
każdy ma szanse.
Jahwe ja wykorzystał, z tego co mi wiadomo.

8. Data: 2018-03-11 15:18:44

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 02:45, j...@o...pl pisze:

> [...]
> system obrony Polski przed jakimkolwiek, chocby minimalnie oplacalnym, atakiem

ciagle chodzi o psy ixi?

--
gazebo

---
Avast.

9. Data: 2018-03-17 22:26:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 marca 2018 07:01:34 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A może Ares, jak to bóg. wie cośkolwiek więcej od Ciebie, zwykłego
> śmiertelnika i kombinuje jakby tu zmusić ludzi do myślenia, do
> uświadomienia sobie KIM są i Dlaczego ze sobą walczą?

nie zrozumiales; jesli juz to Bog czy Duch Swiety, nie Ares, poinformowal mnie,
ze niebawem, za sprawa Aresa wlasnie, nastapi wspomniana wojenka polsko-zydowska.

> A może to nie cały Izrael lecz jedynie izraelskie kobiety rekami
> durnych, i łasych na ich babskie imponderabilia, żydowskich mężczyzn?

wez prosze przestan czepiac sie o wszystko kobiet - to po prostu chore jakies.

> [...]
> Żydówką. Lilith też nienawidziła mężczyzny i chętnie by go zniszczyła
> ale rękami innego mężczyzny by sama pozostać świętą krową.

nie znam zadnej z boginek zenskich, poza Nefretete, ktora widzialem kiedys
w oczach zony, wiec nic ci ciekawego o Lilith nie opowiem.
chociaz nie; kiedys, nawet dawno temu to opisalem, widzialem
kobiete ze zgnila duchowo twarza, jak przygladala mi sie kiedy spalem.
jednak wowczas skojarzylem to bardziej z watykanem, papiestwem czy instytucja
kosciola jako taka.

> [...]
> byków-rozpłodników sobie zachowamy. Automatyczne linie produkcyjne
> gotowe więc robotnicy-niewolnicy nie są nam już potrzebni.

tez bardzo lubie ogladac "Seksmisje". jednak w swiecie rzeczywistym
wiekszosc kobiet ma lepsze zdanie o mezczyznach, miz o plci wlasnej.
kobiety, ktore dochodza do wladzy, to najczesciej takie babo-chlopy,
z dosc ograniczona kobiecoscia, co zreszta, moim zdaniem, nie jest powodem
do chwaly.

> Pomyśl Jacku. Zrzuć wreszcie kobietę z piedestału i zacznij ja traktować
> jak drugiego człowieka, któremu Ty jesteś RÓWNY.

chcesz mnie zanizyc, czy ponizyc:) oki, oki, niewazne.
do pewnych czynnosci, zawodow, czy form myslenia sa bardziej predysponowane
kobiety, do innych mezczyzni; suma sumarum obie plci sa ROWNE.
i tak jest tez, bez wzgledu na liczbe predyspozycji jednostkowych, w oczach Boga.

pozdrawiam,
jacek

10. Data: 2018-03-17 23:50:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 marca 2018 07:10:21 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> I wreszcie przestałeś się ślinić.:) Tak trzymaj.

Leo, nie przypisuj mi cech, ktorych nie posiadam.
do kogo niby mialbym?
po prostu nie czytasz tego, co pisze od lat.
skad niby to slinienie? stad, ze kobiety ubostwiam i jestem wdzieczny Bogu,
ze nam dal je, w pewnym sensie, w jakby wladanie?

teraz Leo inna beczka, lebo beczulka, jesli wolisz:)

dzien temu tlumaczylem zonie, ze Romanowi Klusce powinni oddac to,
co stracil. nie obchodzi mnie, ze sprawa zamknieta, ze przyznano mu
jakies tam ciuciubabki. nawet nie obchodzi, ze, jesli z tych s-synow
co go pograzali nie mozna odzykac, na skutek swiatowej machiny
szANUIACEJ SZALBIERCOW, jego srodkow finansowych, to powinno,
takze z moich podAtkow, splacic to Panstwo.

dzis, akurat byl program o tym.

bylo tez jeszcze kilka programow w ktorych mowili o tym,
o czym w domu mowilem lub rozmyslalem tylko.

i tak to jest z Duchem Swietym.

pozdrawiam,
jacek

wszyscy myslimy i wszystko to jest Ducha Swietego podlozem.

Kwiatki na asfalcie.
Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.